Fórum - Téma


Micra K11 kolísání otáček,cukání


Fórum Micra K11 Micra K11 kolísání otáček,cukání

Informace o modelu: Nissan Micra II K11



2010-04-09 08:54:22

Dobrý den jsem tu noví sa shanim radu ohledně . houpaní otaček na volnoběh, od 1000-2000 ot. s. a dále po zahřatí cca 2 km jizdy nastavá cukaní, až chcípaní motoru, motor nejde vytočit . střílí to, atd. poradtě někdo dík

2010-04-09 11:11:07

asi spatna smes, predne zkontroluj konektory moznosti je nekolik od odpojeneho sensoru teploty pro ecu prez air regulator nebo spinava AFM. taky bych se mrkl na svice nevim jestli mas klasicky rozdelovac nebo nejakou elektroniku....takze pripadne jeste ten rozdelovac. sem ti poradil co??

2010-04-09 14:02:10

ted jsem k tomu prisel a jede to zase normalně. přijde mě že když je hnusné počasí sychravo a studenej vzduch tak to jede, a jakmile je teplo a teplej vzduch tak to nejede. nemuže to byt vahou vzduchu ??? nebo nejakou klapkou která davá motoru vzduch ??? ja sem like sem plynař,. takže v tomhle vim hovno jenom dedukuju :D

2010-04-09 20:41:20

vaha vzduchu neresi teplotu presnejsi oznaceni by bylo průtokoměr. muze to byt a asi bude umirajicji lambda kdyz ji odpojis a nezmeni se to tak je to lambda pokud se to zhorsi tak je lambda ok. vahu muzes vycistit stejne tak filtr vzduchu vymenit... muj tip je ta lambda... taky by to mpohl byt air regulator... kdyby to delalo za studena...

2010-05-15 20:18:18

Mám mikru popelnici k10 jako přibližovadlo do města teprve týden a mám stejnou závadu,kterou mi předchozí majitel zatajil.Ale přišel jsem asi čím to je. Bylo mi zpočátku divné proč mám po ujetí cca 200 km olej 2cm nad horní ryskou.Příčinou je vadné benzínové podávací čerpadlo ,které je hnané od vačkové hřídele. V čerpadle propouší zpuchřelá gumová membrána a benzín propouští pod memránu a v zápětí se dostane kolem tyčky až k vačkové hřídeli a tím i do oleje.Po ohřátí motoru se hromadí benzínové páry pod ventilovým víčkem odkud jsou odváděny odvětráním do sání. Což má za příčinu špatnou bohatost směsi tudíž špatné hodnoty. K11 neznám ,ale zkuzte to prověřit. Při jízdě se to projevovalo po ohřátí motoru ,náhlým poklesem výkonu a nízkým volnoběhem za současného problikávání mazání a dobíjení a po chvíli i zhasnutí motoru.Olej smrděl po benzínu a auto dost kouřilo. Budu rád když mi někdo potvrdí,jestli se s touto závadou již setkal.


Odpovědět