Fórum - Téma


Micra K11 - Cuká - Palec rozdlělovače


Fórum Micra K11 Micra K11 - Cuká - Palec rozdlělovače

Informace o modelu: Nissan Micra II K11


1  2

2009-04-07 17:37:23

Mno tak už mám aj já problém.

Předem upozorním že mám načepovaný Shell V-Power Racing (100oktan)

A vyměnil jsem:

Palec,víčko rozdělovače,palivový filtr,a také svíčky NGK BKR5E11 co tam mají být, neměřil jsem vzdálenost elektrody.

A problém je ten že když jedu ráno když je motor studený , respektivě vychladlý tak necuká , možná po delší jízdě začne , to nevím, a kdYž stojí celý den v práci na slunci tak pak cuká furt , nejvíc se to projevuje při 2000rpm plus-minus 500rpm a je to jakobych plnou silou šlapal na brzdy tak tak se to projevuje ...... myslím že by to mohli být samozapaly ale rád bych slyšel i váš názor.....

Jinak předstih mám nastaven na 15° což má být na BA95 , mýslýte že by pomohlo ho zvyšit třeba na 17° když bych tam stále čepoval ten 100oktan ??

2009-04-07 19:04:06

Nemýlím- li se, tzv. samozápaly způsobovala chudá směs, tedy malé množství paliva a hodně vzduchu , nebo velký předstih. Ale v tvém případě se bude jednat asi o něco jiného.

2009-04-07 19:19:25

Na otáčkoměru je vidět jak to lítá , je vidět že ve chvíli kdy to buchne když není píst v horní uvrati tak to knok senzor asi zaznamená , přenastaví zapalovaní , tím to spadne a znova ho to přenastavuje takže otáčky když podržím plyn na 2000 lítaj jak chtěj , jinak volnoběh v poho i když je teda asi 500otáček no ale tam to nedělá a když to vezmu pod plným plynem nekde k 6500rpm tak co maličko cukne na 2000rpm nebo někde kolem a pak to cukne na 6000rpm a okamzitě to skočí skoro na 7000rpm kdy se už ozývá omezovač , (ty otáčky nemusejí být přesné , otáčkoměr mám připojený na výstup spínaciho tranzistoru u rozdělovače) ! no a tak teda nevím no co to je

2009-04-07 19:35:41

Když jsem měl v pakárně služební zelenou babetu a benzín jsme vyměnili v hospodě za chlast, nalévali jsme tam kerosin. A to byly samozápaly jak prase, ta babeta vůbec nešla chcípákem zdechnout, furt to kuckalo Ale ty asi netankuješ do auta petrolej, že

2009-04-07 19:37:24

Ne ne mám tam teď 3/4nadrže V-Poweru Racing vylejvat se mi to nece a rad bych ho tam lil i nadále pokud mozno

2009-04-07 19:38:59

Lepší benzín asi jen tak nekoupíš, takže palivem to není.

2009-04-07 19:39:12

A nebude to tím 100 oktanem ? Zkusil bych něco jiného....vím že to bandě dělal když to aut lili 100 oktanovku misto 95\8 ....

2009-04-07 19:41:50

No ale já ji tam měl i předtím než jsem vymenil palec víčko filtr a svíčky - a to to vůbec nedělalo , pravda svíčky byly už uplně hotový jo ale nedělalo to svíčky už neměli na elektrodě ani skoro vidět zářez co NGK maj ale vzdalenost byla 1.1 a necukalo to

2009-04-07 19:59:56

preco si menil palec a vicko ?

2009-04-07 20:04:42

protoze byly na vicku tak zoxidovane kontakty ze tam temer zadne nebyli

2009-04-07 20:07:49

benzinom to podla mna nie je ,100 je este odolnejsia na samozapaly

nepretesnovali ste viko ventilov,alebo ste ho nemali odmontovane ?

2009-04-07 20:14:07

čo tak skúsiť ešte vymeniť zapalovacie káble?Majú mať svoju hodnotu odporu to sa dá premerať.

2009-04-07 20:14:17

Ahááá no víko ventilu jsem měl odendané ale už kdysi davno a od toho mám najeto už minimálně 1000km

2009-04-07 20:17:41

alexxx: tych 1000km ,mas najazdene po meste abo mimo mesta ? , ako mas na tom motore robene odparovanie z klukovej skryne ,ide cez viko ventilov ?

2009-04-07 20:20:48

No po městě i mimo město a odpařování je tam uděláno vlastním filtříkem , pač mám udělané sportovní sání

http://www.nissanclub.cz/...l/15761_2213_dsc00206.jpg

2009-04-07 20:28:08

tak este pozry ci pri tom zakuckani motora alebo po nom trosku nezadimi nabielo z vyfuku. ak ano tak medzi vikom ventilov a hlavou ventilou je taka mala gumicka na kanaliku odparovania z klukovky a bude zle nalozena abo bude zle tesnit, ak to nepomoze tak by som skusil dat spravyt predzapal, alebo by som tam skusil nahodit tie stare diely.

2009-04-07 20:31:59

No podle mě je cejtit naprosto to že směs vybuchne dřive než má tak tedy jak říkáš změnit předzápal , myslíte že když je to studené tak to ma jiný předzápal , předstih, než když je to teplé ?

2009-04-07 20:42:11

Hele asi blbost ale nemáš povolený rozdělovač?

2009-04-07 20:42:11

praveze keby si mal velky predzapal tak by to netahlo furt ,dalo by to iskru prilis skoro a robilo to odpor piestom pripadne by to davalo rany do karburatora alebo sacieho potrubia,keby si mal predzapal neskory tak by to davalo rany do vyfuku bo by bol uz otvoreny vyfukovy ventil . samozapaly by mot.mohol chytat pri uziti zleho benzinu ( co si myslim ze nie je tvoj pripad ) alebo pri namontovani zlych sviecok ( pozor na tepelnu stalost)

2009-04-07 20:45:46

este jeden pokus:

povol rozdelovac tak jemne aby si s nim dokazal tocit, popros niekoho vytocit motor do otaciek pri ktorych ma problem a potom skus rozdelovacom do jednej pripadne do druhej strany potocit ,ci sa to nezlepsi . ale myslim si ze nie.


Odpovědět

1  2