Fórum - Téma


Micra K10 - Vynechávání motoru


Fórum Micra K10 Micra K10 - Vynechávání motoru

Informace o modelu: Nissan Micra I K10



2008-06-07 21:40:54

Poradíte někdo?

U své stařičké K10 (92/MA12S) mám problém s chodem motoru. Když ho podtočím pod 2000 (většinou při rozjezdu) nebo do kopce přišlápnu víc plyn tak najednou začne cukat a netáhne a už nepřestane ani když se zahřeje. Když se mi podaří při rozjezdu udržet delším podržením spojky otáčky nad 2000 tak se to nestane hned, ale většinou už v první zatáčce (po sjezdu z kopce je výjezd z parkoviště na příjezdovou cestu), kde na 1 neřadím, ale 2 je trochu nižší. Projevuje se to cukáním a malým výkonem jako když jede na 3 válce. V otáčkách kolem 3000-3500 zabere, ale jen do té doby než přeřadím nebo jedu do kopce a otáčky klesnou. Po delším testování jsem však zjistil, že se vše na chvíli uvede do pořádku když naprázdno vytočím otáčky na 6000. Pak opět začne chvilku táhnout i kolem 2000. Většinou do druhého dne (úplné vychladnutí) je vše v pořádku, opět jen do podtočení. Měl jsem jeden týden kdy bylo vše ok a už jsem věřil v samoopravné mechanismy, ale sklaplo mi, když se to znovu objevilo.

Mám podezření na karburátor, ale nemám pro to jiný důvod než, že zvýšené otáčky to dočasně opraví a taky, že když jedu po rovině nebo z mírného kopce a šimrám plyn tak je to skoro ok- do přidání plynu. Zapalovací kabely, svíčky, rozdělovač, palec, filtr vzduchu a další jsem kontroloval nebo vyměnil, ale bezvýsledně.

Poradí někdo co ještě zkusit nebo čím by to mohlo být?

2008-06-08 11:14:27

Podla man by to mohlo byt niektorym z tesneni karburatoru, alebo priruby sacieho potrubia.

Ja by som rozobral karburator, vycistil pretesnil (aj sacie potrubie) a zlozil naspat.

Kedze motor ide dobre len vo vyssich otackach tak netesnost byva najcastejsia pricina. Sam som mal na byvalych autach podobny problem, ktory sa pretesnenim a vycistenim odstranil.Este odprucam, puzit medzi tesnenie RTV silikon, ktory utesni pripadnu chybu ako krivá plocha karburatotu, aleb priruby, ale davat len medzi karburator a prirubu sacieho potrubia, popripade medzi sacie potrubie a hlavu motora. Nedavat do karburatora!

Neviem ako je to na K10 s rozdelovacom, ale na skodovkach ked bol "vyhrkany" tiez to robilo problemy.

2008-06-08 11:39:02

Dík za tip. Zkusím se i na to podívat.


Odpovědět