Fórum - Téma


Micra K10 - Občasné vynechechání motoru


Fórum Micra K10 Micra K10 - Občasné vynechechání motoru

Informace o modelu: Nissan Micra I K10



2007-09-29 13:48:30

Zdravím všechny kolegy. Vlastním MICRU 1,2 benzín téměř fungl novou, najeto 1200 km a mám takový problém: Dneska ráno jsem v pohodě nastartoval, a asi po ujetí 10 km, se motor jakoby začal v nízkých otáčkách dusit, a po přidání plynu chvíli nereagoval, ale cca po 1 - 2 sec. poté začal akcelerovat. Tento jev se během mé dnešní 80 km jízky opakoval cca 10 krát, samozřejmě v nepravidelných intervalech. Nevíte čím by to mohlo být? Napadlo mě, že by to mohlo dělat buď špatným benzínem (voda, apod.). Pak možná špatná lambda sonda nebo svíčky - ale to auto je 14 dní starý, tak je to dosti nepravděpodobný. Jinak během této jízdy jsem zkoušel asi 3 krát zastavit a vypnout motor a poté jej znovu nastartovat, a bez problémů, kontrolka motoru (oranžová) vždy po naskočení motoru zhasla. Díky za vaše rady a názory.

2007-09-29 18:25:52

Můj názor je takový, že bych auto hned zavezl do nissanu ať si ho dají do kupy

2007-09-29 22:27:01

Jasna vec,ze to moze byt aj benzinom.Skor si myslim,ze mas vadnu daku sviecku.Najlepie je ,ked sa zastavis v servise na diagnostiku.Moze ti to sposobit aj vadna lambda.Keby, si mal vadnu lambdu sondu,tak dostanej novy typ pri ktorom ti prehraju aj soft ECM na novsiu verziu.

2008-02-16 19:40:54

Ja som mal tiež teraz takýto problém... Pri nižších otáčkach mi začal motor cupkať a musel som častokrát podradiť... Dal som ho na testovačku a nezistili žiadnu závadu (praveže naopak pochválili motor že je vo fantastickom stave - a to je rok výroby 1993 ale má nebehaných len 68000 km). Tak mi vymenili vzduchový filter, sviečky a palivový filter a šlape bez problémov... Ešte mi povedali že ak by nahodou niečo bolo tak skusiť vymeniť káble na sviečky, ale zatial v pohode... a celá oprava stála 2000 Sk (aj ked po známosti ale myslím že by sa to nemalo vyšplať do nejakých extrámnych hodnot aj v značkovom servise...)

2008-02-18 12:33:27

Kedze je to nove nic neriesit auto vratit. Akonahle sa to bude opakovat 5x za sebou po oprave musia dat novy kus. Kolega tiez bol ustretovy a neziadal nic aby auto iba jazdilo ako ma a po piatich opravach toho isteho symptomu mu auto vymenili. Proste na to je ZARUKA. Ja osobne by som to len vizualne skontroloval ci je vsetko ako ma byt a nic by som neopravoval.

2008-02-18 15:37:03

Díky moc za názory. Od té doby, co jsem natankoval čerstvý benzín, je to OK. Ještě k tomu jsem auto nechal přestavět na pohon LPG, a taky bez problémů.

2008-02-18 15:42:40

Mikru 1,2 na LPG a to proč

2008-02-18 17:04:36

protoč.

2008-02-18 17:35:37

Je to jednoduchý. Denně najezdím cca 90 km..... , a při dnešních cenách benzínu se ani jiná možnost nenabízí.

2008-02-20 11:10:32

Mno já se divil jen proto, že Mikra nežere teměř nic chápu lidi co mají tří litrové motory ale Mikra je tam dlouhá navratnost investice a to nepočítám 1x ročně revize a spousty investic s udržbou ......

2008-02-20 11:20:50

Možná by jsi se divil, ale vyplatí se to. Přestavba na LPG mě stála 30.000,- Kč. Mám to od začátku října minulého roku, a k dnešnímu dni už mám 2/3 investice nazpátek. A údržba se provádí po ujetí 20000 km. Výměna 2 ks filtrů + seřízení, a to výjde asi na 400 Kč. Takže pohoda.

2008-02-20 11:25:29

A to mě neříkej že od začátku října jsi ušetřil 2/3 takže 20.000.- tolik by jsi nedal ani za benzín od října a ne tak za rozdíl beňo - LPG Jinak proč ne přeji Ti jen dobré s LPG, já s ním jezdil 7 let ale nic moc spokojenost, ale pravdou je, že dnes už je to zase na jiné urovni a tech. dokonalosti než tenkrát !

2008-02-20 13:55:52

Nepočítám to do detailu, ale při montáži LPG jsem měl najeto 1700 km. K dnešnímu dni mám něco přes 13000 km. A to si myslím, že i těch 20000 Kč bych do benzínu dal, při průměrné ceně 32 Kč za litr, když budu počítat se spotřebou 6 litrů na 100 km. Ale to není podstatný. Podstatný je to, že s LPG je celkový provoz za poloviční náklady než u benzínu. Další výhodou jsou nízké emise, a tudíž i delší životnost katalyzátoru, lambda sondy apod. I celkové opotřebení a čistota motoru je značně menší, tudíž delší jeho životnost. Rozdíl výkonu ve srovnání jízdy na benzín je téměř zanedbatelný. Takže LPG je jasný vítěz

 Svobi
2008-02-25 21:54:06

No me uz by vadilo jen to prepinani na benzin nez auto vypnu ,abych rano v zime nastartoval .

2008-02-26 11:24:49

Skoda ze na slovensku nemozem mat LPG na Nissana legalne, teda nemam ho vobec ale keby som chcel tak nemozem.

2008-02-26 15:09:11

Systém je nastaven tak, že i když chci jet na pouze na pohon LPG, tak stejně vozidlo startuje vždy na benzín, a po částečném zahřátí motoru se automaticky přepne na plyn. Je to právě kvůli tomu, aby se zamezilo zbytečnému a dlouhému zatěžování akumulátoru kvůli horšímu zážehu u plynu. I když už v dnešní době na všech stanicích s LPG je v zimním období tento plyn obohacen zimní přísadou (jinými slovy poměrem propanu ku butanu), a to právě kvůli správnému a včasnému zážehu. Nevidím tedy žádnej problém při startování motoru v zimě.


Odpovědět