Fórum - Téma


Micra K 12 točí,ale nechytne


Fórum Micra K12 Micra K 12 točí,ale nechytne

Informace o modelu: Nissan Micra III K12



2013-09-29 14:32:14

zdravim,mám problém se startováním, k12 1,2 točí ale nechytne,za 3 hodiny zkusím znovu a vše je OK,nechápu a nerozumím,nemáte někdo zkušenost s touto závadou?děkuji za každou informaci

2013-09-29 20:30:08

pionn: Po spadnuti sytiča šklbe trochu motorom?(jemne nepravidelny chod)

2013-09-29 22:19:51

Po úspěšném nastartování je Vše ok, ale nastartovat to,to je opravdu náhoda.Na diagnostice bez závad.

2013-10-31 15:29:35

sjaro: čím by mohlo být to kolísání otáček?? s tím mám dlouhodobě problém

2013-10-31 17:37:14

lukka: Retaz,sviečky

pionn .Ovladanie vačky,retaz

2013-11-01 09:41:56

sjaro: řetěz už jsem měnil, svíčky dosluhujou, ale tohle mě trápí už tak 2 roky, co pcv ventil? ten jsem ještě nikdy nečisti,, neměnil

2013-11-01 12:16:50

lukka: Nemáš blbej jen snímác teploty ? (Myšleno hlavně na to startování)

2013-11-01 13:34:12

svobi: ne, ne, já se chytil hlavně toho, co psal sjaro:

Po spadnuti sytiča šklbe trochu motorom?(jemne nepravidelny chod)

to je přesně muj problém - jak se ohřeje motor tak na volnoběžný otáčky to kolísá - někdy jo, někdy ne, je to zvláštní

jde to trochu na chcípnutí a pak okamžitě zase otáčky vyletí nahoru - nechcíplo to nikdy, ale to kolísání mezi cca 300 ot/min až 900 ot/min mě to pořád tak nějak vysírá, ale nebyl to zas problém, který bych musel nějak urgentně řešit, diagnostika mlčí.

2013-11-19 10:51:38

tak jsem z toho na prášky - svíčky jsem vyměnil (tady jsem trošku lajdačil, neboť jsem žil v tom, že jsem dal svíčky s intervalem výměny 60 tisíc, ale měl jsem tam FR8ME - takže jsem je přejel téměř dvojnásobně ale naštěstí bez újmy, pcv ventil jsem propláchnul benzínem a vyčistil štětečkem kam až jsem se dostal. Pořád se nic nezměnilo.

Nevím už co s tím. Zkrátka typická situace - při parkování, cukání v koloně, dobržďování na světlech atp. vždy když držím spojku, vyřazuji a do toho brzdím klesnou otáčky a následně vyletí nahoru. Nikdy to nechcípne, ale moc k tomu nechybí.

2013-11-21 07:33:54

Typuju to an řetěz, ale bez počítače je to jen typ, protože u K12 se řetězy mění jak na běžícím pásu!

2013-11-21 08:47:26

honzabk: no já už mám jednu výměnu za sebou (cca před 50 tisíci) a při té první mi to ta moje diagnostika odhalila. mě to spíš připadá "citově" jak na nějaký falešný vzduch nebo blbý přechod režimu, váha vzduchu nebo taková nějaká věc...? btw říkal jsi, že když je měníte motor necháváte na autě, neposlal bys mi fotku jak to tam v tu chvíli máte udělaný?

2014-01-06 12:41:35

honza - dál jsem se pokoušel vysledovat chování při volnoběhu (zaslepoval posilovač, pcv atd.) a vyšlo mi, že otáčky poklesnou vždy s elektrickou zátěží (rozsvícení brzdových světel, zapnutí ventilátoru na plný výkon atd.)

kdysi jsi psal o nějakém "snímači zátěže" je něco takového u k12? otáčky mi vždy vyletí nahoru, ale s velkým

zpožděním a skoro se chcípnutím. a při poklesu volnoběhu na spodní hranici (cca 300 ot/min) jsem pořád na nějakých 13,5 V)

ps. baterku mám pořád původní tj. 11 let starou, ale na nastartování pořád ok


Odpovědět