Fórum - Téma


Micra 1,0: cuká...


Fórum Micra K11 Micra 1,0: cuká...

Informace o modelu: Nissan Micra II K11


1  2

2013-04-19 13:41:03

Ja mám veľmi príbuzný problém na Micre 1.3. Začalo to cukať, ale zistili sme, že je vadný jeden sviečkový kábel. Vymenil som, vyčistil sviečky a auto nejaké dva týždne jazdilo OK - jazdíme s ním ale len nejakých 10 - 15 km denne do roboty. Potom to začalo blbnúť znova. Tak som sviečky vymenil aj všetky káble som dal nové. Ale problém je stále tu. Na studeno ide OK, ale akonáhle sa zohreje, tak to cuká - ako skackavý benzín. Idem Idem ešte skontrolovat hlavu rozdeľovača a pokúsil by som sa o prečistenie tej váhy vzduchu. Ale robí to len za tepla, dokonca som minule mal pocit, že keď som išiel ešte pár kilometrov po zohriatí, tak to prestalo. Ale to by som musel odskúšať na nejakej dlhšej trase.

2013-05-08 20:58:23

vinco: Teraz síce odpovedám sám sebe, ale chcem pokračovať. Tu na fóre som zohnal pekný obrázkový návod na vyčistenie váhy vzduchu. Vytlačil som si ho, zašiel k mechanikovi a išli sme to skúsiť. Ale boli tam aj iní mechanici - nie micristi, a všetci tvrdili, že to treba vyčistiť tam, kde je ten plastový stĺpik nad klapkou, prípadne aj klapku. Ja som to podľa návodu otvoril, postriekal brzdmenom - akožto čističom, potom zalepil nazad, ale prečistili sme aj zhora stĺpik. Auto išlo možno 20 km úplne super, no potom začali skutočné problémy. Znova skákanie za tepla a časom až zadúšanie motora. Rozobral som to zas, tentokrát som vyblískal aj klapku a išlo to možno 10 km za tepla a potom pohroma - žena ma zo skúšobnej jazdy prišla pritíahnuť mojou Primerkou, ktorá je mimochodom tohočasu už druhýkrát za život odzadu rozmlátená. Hneď som mrkol na bazoš a išiel som 60 km do Martina kúpiť jazdený "karburátor" - celé to teleso, na ktorom som len trocha utrel okolo klapky, žaložil som a ide úplne inak, ako kedykoľvek predtým. Napíšem ešte o týždeň, ako to funguje. Inak ten diel ma stál 30 evrou, takže žiadna veľká investícia.

2013-05-30 23:07:06

woodu33: pokud padají otáčky, nejde je vytočit výše než 1500-2000, a svítí oranžová kontrolka - problém řízení, jde o závadu na rozvodech. Někdy to nejsou přímo rozvody, volný řetěz a tak, ale jen čidla, která rozvody hlídají. Když jedno z nich přestane správně vyhodnocovat data mezi sebou , hází chybu a auto uvede do pohotovostního režimu a to začne cukat. někdy, když vypněš a zchladíš motor, tak 15 minut, zase nastartuješ a popojedeš, ale jakmile se motor zahřeje, je to tu zase. Jo a nejvíce se tato závada objevuje, jakmile se venku oteplí, motor se už tak nechladí, jako v zimě....nejlépe zajít na diagnostiku Nissanu, cena 540,- a pak se uvidí. Diagnostika ale nerozezná, zda se jedná jen o snímače nebo o celé rozvody, to zjistí až u opravy. A protože u micry musí celý motor ven, oprava je drahá. V original servisu cca 20tisíc. V neoriginálních to ovšem většinou nedokážou, protože nemají přípravek na vytažení motoru, ten nemá žádná oka....Tak že nic moc.Ale dnes už rozvodové paky obsahují lepší řetězy a skutečně už auto přežijí....a taky je pravda, že většinou odejdou u 60-65 tis.km.Snad Ti to pomohlo.


Odpovědět

1  2