Fórum - Téma


MĚŘENÍ VÝKONU


Fórum Tuning a úpravy MĚŘENÍ VÝKONU



1 ......... 4  5  6  7  8

2012-02-14 10:33:26

Blesk psal pravy opak... tovarni vyfuk pro Gr. N (seriove motory) Clia je 70mm, myslim ze lidi od Renault Sport vedi, co delaji..

Ja mam na N14 GTi SR20DE taky 70mm vyfuk a funguje to dobre, zadny pokles vykonu ani kroutaku. Az bude SR20VE, budu menit za 76mm...

Zavodni Sunny GTi se seriovym SR20VE ma 206HP a 215Nm (tovarni hodnoty 190HP a 196Nm).

P11 SR20VE, co ma Dj.Smurf ma taky 70mm a uz jen cekam, az pujdem na brzdu, protoze to jede neskutecne od 2000 otacek. Na svou P11 SR20VE budu davat taky 70mm...

Na SR20DE/VE motory je jednoznacne dokazano, ze vyfuk 70+mm funguje lepe, neni nad cim spekulovat...

2012-02-14 10:37:24

Pokud ho chápu dobře, nepsal opak, ale přesně to samý jako já...motor jako takový je seriový, s tím, že podmínkou na tom cliu je Gr.N ECU a upravený sací kolektor..ale to všechno má v homologaci..

2012-02-14 11:19:00

Uz to vidim. To je ale neco, co ma Clio vylozene omezeno v seriovem aute. Pokud vim, SRko nic takove v sacich svodech nema.

2012-02-14 11:41:01

To s tebou souhlasím, chtěl jsem jen poukázat na to, že obecně vzato, nelze říct co je dobře a co ne - jestli je nějakej průměr vhodnej a kterej už není, ale vždycky záleží na konkrétním motoru a jeho konkrétní specifikaci

Abych nebyl zas tak uplně OT...nikdy jsem se nesetkal, že by v rallye, profesionální tým, zakládal na tom kolik má konkrétní auto koní..ono to ve svej podstatě ani není tak důležitý, pokud se motor nebrzdí na motorovej brzdě tak stejně je vždycky ten výkon orientační.... troufnu si tvrdit, že rallye jako takový je nejblíž běžnýmu provozu z mot. sportů a tam je vždycky podstatný průběh výkonu a toč. momentu, na ty absolutní čísla nikdo nehraje..a nikdy nikomu ty čísla závod nevyhráli...

Měření výkonu je vhodný hlavně a vlastně jen, proto zjistit, jestli pomohli úpravy(a jak moc), který jsou na motoru a na doladění parametrů ECU...což Dimitar ostatně určitě sám dobře ví, a pokud to někdo se svým motorem myslí opravdu vážně tak rozhodně nepojede na brzdu jen jednou a neprovede jen jedno dvě měření...

2012-02-15 20:43:04

zitra se pokusim uzivit pocitac a dam sem graf ...

2012-02-16 20:37:47

graf

2012-02-16 21:37:10

Raddy: k tej ploche pod krivkov vykonu (co je odvedena praca) pri okruhovom aute nas tak nemusi trapit cela ale povedzme od 4tis ot. Auto na slalom alebo univerzalne (daily) to je ine. Onak dik za typ na literaturu- rad si precitam

2012-02-16 21:40:58

Dimitar- zelena je 63mm a modra 70mm? Nic ine sa nemenilo len vyfuk? A oba vyfuky su rovnakej konfiguracie? (zvody, bez katu, stredovy tlmic ci bez?)

2012-02-16 23:03:19

Hodne pekne zmenenej prubeh , propad kroutaku pryc. .. To muselo jit podle me i dost znat

2012-02-17 05:39:04

rozdil je vyfuk a svody ,ja na to delam pozad ale momentalne auto je v lakovne

2012-02-17 07:21:29

Hm ak sa menili aj zvody tak nemozno posudit len vplyv vyfuku, Vyfuk je zmena tak ako som pisal? Teda zelena 63mm a modra 70mm?

2012-02-17 07:35:05

ano je to ak,svody celkem jedenticky proste jedni s vistup na 63mm dalsi s 70mm

2012-02-17 15:18:30

nasiel som si cas a prebehol fora ohladom sr20ve a spol. a neda sa nic robit, musim uznat ze 3" vyfuk je overene pozitivum v dost vela aplikaciach. Pochopil som specificke naroky motora sr20ve na vyfuk vo vysokych otackach, OK beriem. Ale kde sa beru tie narasty krutaku v oblastiach nizsich otacok, casto uz okolo 4000, mi hlava nebere No ale ja sam uznavam zasadu ze ak nieco funguje, nie je treba nevyhnutne chapat preco...

takisto som sa docital, ze pre sr20ve su najdolezitejsie samotne zvody, az potom vyfuk. Myslim ze zmena priemeru zvodov samotnych (vystupu kolektora) je podstatnejsia, ako zmena zvysku vyfuku, ideal je kombinacia oboch, co je Dimitrov pripad. Ale samozrejme ideal by bol porovnavaci graf naozaj len po zmene vyfuku a nicoho ineho...

2012-02-17 16:10:58

raddy: skvele som rad ze uvazujes a hladas dalsie zdroje informacii a nie si dogmatik. Ja prave zas velmi uvazujem preco taki vyrobcovia ako Oreca Motorsport, OMP, KTR, Miltek, Supersprint - ktoriu vsetci robia vyfuky na Clio 172 (aj ine) robia 55 a 63mm vyfuky na seriove zvody (bud 4-1 pre model 172, alebo 4-2-1 pre model 182) ked na tie iste zvody, seriovy motor len s upravenou ECU dava priamo vyrobca - Renault Sport vyfuk Gr.N 70mm (s katom alebo bez bez stred tlmica s 6,7l koncovymn absorpcnym plnopriecodnym tlmicom). To ze to aj 99% uzivatelov pouziva od tychto vyrobcov uz chapem - vyfuk bez katu od nich stoji 550-600 Eur a od Renaultsportu stoji 1200 Eur a este nie nerez ale len cierny FE plech.

graf seriove Clio 172 - upravy: matched inlets, vyfuk KTR Recessed 63 mm, so stred tlmicom, bez katu:

max hodnoty 174hp, 203Nm

http://imageshack.us/phot...images/820/grafbrzda.jpg/

graf seriove Clio - upravy: matched inlets, vyfuk Renault Sport Gr.N (70mm bez katu a stred tlmica)

max hodnoty 178hp a 222Nm

graf doplnim ked mi sem pojde dat (iny format ako viem zobrazit)

(seriovo tie auta maju nove cca 162hp a cca 187-190Nm)

2012-02-17 21:43:37

Raddy: Diky, jsem rad, ze jsi zkusil neco najit i ty... dlouho jsem se tomu branil i ja, ze 3" je lepsi. Prislo mi to strasne zbytecne, ale proste to ten motor ma rad.

Jinak svody jsou jasna vec, ty dokazou nekdy udelat nekdy neuveritelny narust (10-30hp). Custom svody stoji i 30 a vice tisic kc.

Blesk: podle me je to tim, ze jsou to spis "street" vyfuky nebo maji nejake standarty, kterych se drzi.

Muzes dat vetsi info o matched inlets (fotky)? Vypada to, ze to ma Renault v serii omezene v urcitem miste sacich svodu vuci hlave. Takove levne upravy "urob si sam" mam rad.

Az budu nekdy swapovat SR20VE do N14 GTi, tak muzu porovnat 70mm vyfuk vs. 57mm vyfuk, ktery tam je ted. Jen se mi nechce "vyhodit" 1500kc za jistotu na napire...

2012-02-17 22:55:56

jagy: tu je v com spociva problem nespasovanych nasavacich parohov (inlet manifold)- oproti spasovanym (s hlavou). Ide vlastne o restriktor v sani ktory sa tym odstrani. samotny manifold je z dvoch dielov preto treba spasovat obe casti

Tu je riesenie od upravcu - Angelworks:

http://www.cliotrophy.co....chnologies-Inlet-Manifold

tu od K-Tec Racing:

http://www.k-tecracing.co.../show_product.asp?id=2907

da sa to samozrejme aj svojpomocne a robi to aj clovek v CR

ucinok sa zlepsuje este pouyitim PTFE tesneni namiesto kovovych origo (znizenie teploty manifoldu az do cca 20st C- meral moj znamy co to ma- ziadne marketingove info a ma odmerane co som videl graf s tym spasovanym sanim a PTFE tesneniami +5hp a +10Nm)

2012-02-20 22:15:43

Diky, dobre informace.

2012-02-29 18:22:15

To Dimitar: Za kolik měříte výkon a kdy můžu přijed?

2012-03-03 01:10:24

1000 na 1h .staci zavolat 776716663

2012-03-20 22:02:30

Dimi dokáže převést výkon na kolech i na výkon motoru?

1000Kč na hodinu je pouze měření, nebo lze i s nastavením např. předstihu?


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8