Fórum - Téma


MĚŘENÍ VÝKONU


Fórum Tuning a úpravy MĚŘENÍ VÝKONU



1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8

2011-12-22 22:09:06

pokud ladite vacky na oko ja to neumim, ja si vacky ladim s casovani a vim presne v kolik stupni to zatcne otvirat . kazdy vyrobce to doda s vackama, je tam papir.Pokud to ale chces udalat jeste lepsi si musis udelat tabulka ot kolika do koita stupni je to bezpecne u honda se dela i tabulka kdy se ti ventily mezi sebe dotknu.a dalsi vec je doldtit vacky na brzdu.Pokud to negdo supne jen tak ja nevim kolik hodyn bude potrebovat na brzdu a kolik krat to vyko sundat.Od zacatku roku jsem postavil asi 7 motoru s stejni vacky ale nikdy nikomu nezeknu das to tam na +2 -1 a mas to.Takle musi udavat vyrobce mimimalne nastaveni

Intake Centerline: 98° ATDC

Exhaust Centerline: 105° BTDC

Valve Clearance (Intake / Exhaust): .007” / .008”

RPM Range: 1,500 - 9,000 rpm

HP Gains: 15 - 20 hp

protze vidim ze mas s ti vacky dost skusenosto muzes ukazat jak to ma vypadat .ja vim ze to neni spravni prubeh a nic nezikam ale pokud jsem ja to auto nestavil ja nemuzu nastavit motor na oko ,proste delam to tal jak se to dela.

2011-12-23 06:35:22

malinko faux pas:)))

2011-12-23 07:39:26

Učím se.Tak jednoduchy to neni.

2011-12-23 07:58:47

Nejsi čech..? V tom případě obracím a klobouk dolů

2011-12-23 08:10:00

ne nejsem jsem s Bulharska.

2011-12-23 13:14:54

mozem povedat z vlastnej skusenosti ze Dimitar to robi presne tak, ako sa to robit ma... Nastavovat od oka je nezmysel... +5/-5 nemusi fungovat - zalezi od vyrobcu vaciek a ich specifikacii... Zasadne je mat casovacie koliecko a doraz na ventily a presne najst TDC - vela ludi to po rozobrani motora nerobi a mysli ze TDC je tak ako ma byt, ale to je strasny omyl... Od toho sa odvijaju vsetky dalsie chyby v nacasovani...

2011-12-23 13:18:38

Jasne, ja nerikal, ze je to spatny postup... ale lepsi je muj postup a zkouset moznost nez to nechavat 0,0 na tak velky vackach.

2011-12-26 23:35:24

jedini spravni pristun je nastavit to spravne .potom to muzus skouset o stupen sema tam .nechapu jak to udelat na oko.kolik pokusi udelas za 1h?

2011-12-31 19:39:25

Jinak je to Charvyho auto

2012-02-10 18:09:28

To je auto Charvyho?

Stavitelne kola jsou? Vacky by mely byt v pohode, nemelo by byt problem posunout vykon i kroutak dolu, ale to chce prave ty stav. kola... 12:1 CR je ok. Predpokladam, ze hlava je pouze snizovana, takze vic s kompresi uz jit nemuze, jinak by se to potkalo... v tomhle pripade je dobre pouzit SR16VE pisty.

My meli zmereno 190+HP (na motoru) 66° vackach a serii 10:1 bloku...

Mate zmereno cca 193whp, takze se ztratama cca 210+hp?

Krutak posunut dole - OK ale naco posuvat vykon dole? Prave ze ten top End je doladeny velmi dobre - predtym to od 7tis ot zacalo umierat a teraz to rastie az k 8tis ot - to je vyborne a vidno ze nebol vobec predtym vyuzity potencial moynosti zvysit max otacky - casto s aposuvaju max otacky hore ale bez zmyslu lebo auto je hore uz mrtve. Tu je to naopak a velmi dobre. Spodok zakonite vzdy bude relativne slaby u zavodne ladeneho atmo motora s tymi vackami ako tam su.

To nastavenie TDC od oka urobit nejde- je tam prilis velky rozptyl aj ked myslis ze to mas od oka presne. Setrit tu na pripravku je setrenie na nespravnom mieste

2012-02-10 19:50:42

Stavitelnyma kolama se to da doladit velice dobre, pro linearni prubeh... rika se tomu maximalni vyuziti potencialu motoru. Staci se podivat na kroutak do 5tis. ot...

2012-02-10 20:53:26

Ak Dimitar chytil Nistune prvy krat do ruky a za 4 hodky urobil toto tak kurva dobre vie co robi. Ale kludne popis ako by si postupoval mozno vznikne aj plodna diskusia

2012-02-10 21:14:16

O naladeni ECU nebyla rec...

2012-02-11 09:14:47

Jagy- takto ladia garazovy trubirohovia co si nevedia nastavit TDC presne, preto to potom nastavitelnymi kolami musis riesit min +-5stupnov a systemom pokus omyl sa za dlhsi cas pokusas dostat na to co s presne nastavenym TDC za cas kratsi.

2012-02-11 09:50:16

Alebo inak- ak dokazes o viac ako 3% zlepsit otackovu pruznost (pomer otacok v max vykone k otackam v max krutaku) a zaroven zvysit max hodnotu vykonu o viac ako 13,5% ako sa podarilo Dimitarovi- mozme hovorit ze tvoj postup s plug and play setupom, hotovymi mapami a doladovanim vaciek nastavitelnymi kolami +-5% je lepsi. A to sme nezabrdli este do bezpecnosti naladenia (meranie knockingu, AFR a EGT)- ktore ty na Calum ECU vobec riesit nevies aj keby si ju vedel odmerat... Co je potom spravnejsi postup?

Jagy a ber to prosim ako konstruktivnu priatelsku kritiku, pretoze viem ze 95% nissanclub komunity bude spokojna s tym co im poradis a vies zabezpecit ty. Ale zda sa mi uz silna kava pisat Dimitarovi co je spatny postup.

2012-02-11 11:08:20

Nikde jsem nepsal, ze je to spatny postup. Rikal jsem, ze to ma vetsi potencial, ani jsem nepsal, ze pokus/omyl je lepsi moznost, ale lepsi udelat par pokusu pokus/omyl, nez to neudelat vubec.

Knock, AFR a EGT neni absolutne potreba resit o zakladnich setupu, overeno mnohokrat. Jeste jsem obecne nevidel, ze by nekdo knock a egt resil u zakladniho swapu? A AFR maji Calumovy base mapy v pohode.

2012-02-11 22:17:42

"Knock, AFR a EGT neni absolutne potreba resit o zakladnich setupu, overeno mnohokrat. Jeste jsem obecne nevidel, ze by nekdo knock a egt resil u zakladniho swapu? A AFR maji Calumovy base mapy v pohode"

coze? nepiseme vseobecne ale o charvyho aute ktore by hned umrelo ak by si tam dal nejeka zakladne Calum mapy.

2012-02-11 23:16:52

No na takove mapy zhruba Hynek doted jezdil. Proto ma preci takove narusty vykonu, protoze puvodni naladeni bylo spatne...

Psal jsi, ze ty veci nepouzivam, odpovedel jsem ti proc... protoze to nepotrebuju, zatim. U Hynka je naladeni na dynu nezbytnosti, viz. graf a velke narusty.

2012-02-12 21:12:15

no misli ze napsat jeden mail do vyrobce vacek a on doda informace a vse bude ok ....proste nissan neni spravne auto na moc velky ladeni vacek ....musis sundavat viko pokud mas spravne nastaveni doladist s 4-5 polusu sem tam e stupen 2 a je to proste zaklad je duleziti

2012-02-12 21:15:21

je fakt potreba vyfuk na 70mm skusel negdo 63mm nebo 70mm a potom 63mm


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8