Fórum - Téma


Měření tlaků v motoru


Fórum Technický koutek Měření tlaků v motoru



1  2

2008-04-21 20:23:25

jagy : no tos mi teda udělal radost co je vlastně důsledkem nižších tlaků ? nižší výkon a větší spotřeba ? a co se dá dělat s podpálenejma ventilama ? dají se přebrousit ventily a sedla ventilů ?

2008-04-21 23:23:34

neviem ale ja som mal odmerane na P11 GT: 13, 12,5, 13, 13 Atm (1,2,3,4 valec) a ma tam byt ako pise RS

2008-04-21 23:41:35

Matys73: dusledky nevim.. jen jsem si to nechal zmerit.

2008-04-23 06:07:28

Ano Matys daju sa prebrusit zalezi od toho v akom su stave chod kup brusnu pastu min 2 druhy hrubu a jemnu .a mozes zacat . Potom ventil alebo sedlo natri jemne farbou ale nie syntetikou a pritlac pokial sa ti otlaci farba po celom obvode takmer rovnomerne, mozes to poskladat .Ked nie este brusime a brusime.Alebo to daj na brusku na gulato. A ked to budes mat rozobrate daj si trosku asi 0,2 az 0,5 mm zobrat z hlavy.Este mu tak tlaky zvisis Tvoje auto ma uz 17 rokov tak mu to dopraj.

2008-04-23 07:45:42

Na zabrušování ventilů existují přípravky. Nedokážu si představit, že bych zabrušioval ventil bez přípravku! Jak bych ho asi držel??

2008-04-23 21:15:08

honza a sak na starej 120 sa ventily zabrusovali na hlave nie kus brusnej pasty na ventil-tanier a ides rukou prithanes k sedlu otoacis na jednu druhu stranu a potom prechytis aby si urobil cely okruh a ficis.

stratu tlaku ma za nasledok znizenie krutiaceho momentu a vykonu s tym je spojena zvysena spotreba bo viac otvaras klapku aby to slo

2008-04-25 07:29:31

miskus,ale to je rozdiel zabrusit ventil do liatinoveho sedla /S120/ a do oceloveho...

Ked budes zabrusovat ventil v ocelovom sedle skor vybrusis drazku do ventilu ,a problem je aj v stycnej ploche sedlo -ventil ktora ma byt cca 1mm.

Takze ventily nezabrusovat! Ak so poskodene sedla treba ich frezovat ,naco v pripade ocelovych sediel bezne frezy z rychloreznej oceli ake sa pouzivali na skodovky nestacia .A ventily sa daju do urcitej miery obrusit na bruske na ventily.A aby nebolo potrebne zabrusovanie ventilov tak sa na ventiloch nabrusi o 1° ,ale teraz si presne nespominam ci vacsi alebo mensi uhol,aby sa ventily zaklepali v sedlach a tym si ''sadli''.

2008-04-25 20:06:14

rs ano ja som si myslel ze skodovka ma tiez ocelove sedla ventilov a tiez sa najskor frezovali a ventil sedlo sa muselo tiez prebursit na bruske a potom sa uz iba zabrusili prave tou jemnou pastou ale to bolo este ked som ja studoval

vtedy som nechapal suvislosti a teraz som uz mimo toho. ale urcite by som doma nasiel este vykres vyrobny pre ventilove sedlo aj ventil a je tam viacero uhlov takze celkom zaujimave..(asi sa zabrusuj na vacsi uhol ale to je otazka od co je to myslene )


Odpovědět

1  2