Fórum - Téma


Mashinova Primera turbo


Fórum Primera P11 Mashinova Primera turbo

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-04-18 10:23:57

vcera som mal tu cest vyskusat mashinovu P11 SE turbo a klobuk dole Mikyc. Pre mna naj motoristicky zazitok poslednych dni. Podla mna neeexistuje sedan ktory podvozkovo takto stihal na vykon co tam ma. (HonzoGT teraz neryp ze su auta lepsie , nie podla mna fakt sedan nie, aspon ho nepoznam). Na predokloku famozna trakcia nato ze to nema samosvor a aj na dost velkych nerovnostiach bolo citit stale kontakt kolies s vozovkou co byva najvacsi problem blbych prilis tvrdych alebo prilis makkych podvozkov. fakt parada.

2008-04-18 12:31:27

Ahojky, tak ridl jsem to s tim podvozkem nesouhlasim i kdyz bych spis mel rict ze na ten vykon tam proste chybi samosvor. Jinak k vykonu no co dodat vse asi mluvi za vsechno kdyz napisu ze jdu do toho taky hehe. Smekam Mikyc se vytahnul. Hlavne Blesku ona nas chtela predjet upravenya Fabie RS a chlapec se asi hodne divil ze me nemuze predjet a ze se mu vzdaluju dost rychle a to mi Mikyc rikal at na to slapnu a nebojim se , jen jsme to lechtal . Je to super jeste lepsi brzdy a nema to chybu hlavne ten samosvor pri tech nerovnostech to bylo znat ze to auto nezabiralo obouma soucasne auto se rozkmitalo zas nadruhou stranu podvozek to docela zachranil nu tak ze neni zas tak spatnej. Jeste ted me ale boli noha z ty spojky safra Miky.

Kluci a jak jste dojeli?

2008-04-18 13:07:59

hehe jsem rad ze se vam libila, dik moc:) ja jsem se domu vezl v novych GT sedackach, coz byla opravdu prijemna zmena a v pondeli jdu do nissanu na preprogramovani NATSu, aby fungovovala ta nova GT ecu

2008-04-18 19:04:38

Honzo, tvoj nazor som cakal v pohode, tvoj nazor, iste samosvor by trakciu este vylepsil, ale podla mna bola aj tak na predokolku obdivuhodne dobra. Treba ale brat v potaz ze ta cesta kde sme to skusali bola estra nerovna a na to to stihalo aj tych cca 190. A brzdy brzdili na tak male kotuce dobre. Urcite tomu hodne pomohli tie 4-piestiky. Plus Mikyc potencial uziva naozaj naplno takze podvozok dostava zabrat. Pomohli by este mozno komplet polyuretanove silenbloky podvozku a mozno ako aj Mikyc hovoril tlmice uz dostali vyzrat. Ale ja mam dloho na co spominat a myslim ze to len tak hocico neprekona

2008-04-18 19:09:31

Mikyc: ked vymenim RJ centralu ako to potom rozchodim nevies? Treba tiez do Nissanu, ci mas radu?

2008-04-18 23:55:28

co je RJ centralu? tim myslis tu time control unit? ta s tim asi nema nic spolecnyho. Dostupny je jenom p11 144 manual a o NATS pisou v souboru EL.pdf na strance 342. Je tam jenom ECU a IMMU, coz je zapalovani, kam se dava klicek aby se nastartovalo.. Ale moc nechapu jak to cele funguje dohromady s ostatnima krabickama:) Hned pod pojistkama je Time control unit a pak dole vlevo od spojkovyho pedalu je jeste dalsi krabicka, ktera nevim na co je..

Kazdopadne je potreba, aby ECU mela stejny kod jako ten modul, kam se dava klicek. A na to potreba original nissan consult II stroj. Ale treba jiny dalkovy ovladac si muzes naprogramovat sam, na to je tu nekde navod

2008-04-19 10:18:46

mashina: Cau. Mas naozaj zaujimavo upravenu Primerku, to sa musi nechat Neviem ci si to tu uz niekde pisal, alebo nie, ale zaujimalo by ma ake ma teraz technicke parametre a co vsetko si menil, pripadne zhruba co ta to stalo. Predom dik za odpoved

2008-04-20 10:07:19

Jo RJ centralu je vlavo dole pod plastom, kuc je mi jasny ako doprogramovat, ale ked dam inu RJ musim s tym do Nissanu.. Len ma tak napadlo sa na to tu opytat, kludne to nechajme tak

2008-04-20 16:41:04

no nevim presne jaky parametry mas na mysli, ale na motorove brzde jsem nebyl, muzu jen odhadovat podle jinych lidi se stejnym setupem a podle jinych aut se kteryma jsem opakovane porovnaval zrychleni na dalnici. myslim ze to bude okolo 200whp. Jinak je to origo 130hp sr20De 10:1 komprese bez jakykoliv uprav vnitrku.

posilam komplet seznam dilu, ale samozrejmne neni potreba vsechno, uz nemam prehled kolik me to vsechno stalo, ale zadny z tech dilu nebyl extra drahej, da se udelat fakt za malo. Akorat IC piping a vyfuk neni "plug and play"-musel se nechat svarit

gtir turbo

gtir j-pipe

gtir - olej a voda hadice

redukce pro zdroj oleje pro turbo (je mezi origo cidlem tlaku oleje)

provrtanej blok pro odvod oleje - je tam na to specialni misto, kde ma ten odvod sr20det

gtir svody

jgy downpipe

S14 bov

s14 370cc vstriky na 4barech pomoci toho nismo fpr

IC z avie a gumovy spojky taky

vlastni IC trubky

predelany vyfuk greddy pro skyline r32

nismo fpr

tlak benzinu budik - v mot. prostoru

venom pumpa pro z32)

emanage-boost sensor

innovate lc1 wideband - na monitorovani smesy

autometer budiky - tlak oleje a tlak/podtlak v sani

apexi turbotimer

consult datascan

autostyle shortshitter

prothane silentblocky

origo MAF

spojka z JGY

rozpera mezi tlumice

koni tlumice, enzo pruziny

predni brzdy ze skyline r32 gts-t/z32/s14 4pisty hlinikovy

goodridge brz. hadicky

a z GTcka mam zadni naraznik(dira na vyfuk posunuta trochu doprava), prahy, interier, tu ecu (jen kvuli omezovaci) a jeste bych si tam dal tu saci vacku z GTcka

Ve predu na SE narazniku je origo nissan lip

2008-04-20 19:41:16

Diky moc za vycerpavajucu odpoved inak prave teraz zhanam posledne menovanu vec - rozperu medzi tlmice. kde si ju prosim ta zohnal??? mne sa zatial nejako nedari na nu natrafit

2008-04-20 23:54:20

jednu ma doma z GT, resp dve aj zadnu

2008-04-21 00:50:56

ale jde o to uchyceni. GT tam ma pet der, ne jen tri. Potreboval bys provrtat kastli a vzit i ulozeni tlumicu z GT

2008-04-21 13:39:34

tak mi za 400kc v nissanu odkodovali NATS pro tu GT ecu,trvalo to asi 5 minut... No je to super. Jinak technik docela cumel, nechal jsem ho to ridit a rikal "ty kravo"

2008-04-21 14:48:02

mashina: sa mu necudujem, ze hovoril ty kravo. ked som pozeral to tvoje video so zrychlenim tiez som mal asi otvorene usta je to paradicka, co sa da vydolovat z toho motora.

A k tej rozpere - myslim, ze provrtat kastli neni taky problem (alebo ano?), ale co to ulezenie tlmicov? Nikdy som to nevidel, tak si neviem predstavit co to obnasa. ale asi by to chcelo nejaku zozadu buranu P11 GT ako darcu lacnych organov

2008-04-21 14:55:58

ulozenim myslim ten kus, v kterym jsou nahore tri srouby a guma do ktery se opira pruzina. nevim uplne jiste jak to ma gt, myslim, ze ma tam 5 sroubu, ale obyc ma urcite jen tri. Jde to vyresit ruznymi zpusoby zalezi co je v tvych silach udelat. Lepsi je podle me koupit rozperu ktera tam primo pujde

2008-04-21 15:41:36

aha. tak to mas asi pravdu, ze jednoduhsie je kupit rovno pasujucu rozperu. Popozeram sa po nejakej na nete. Dik za info

2008-04-21 15:53:24

fuha, no co som tak zbezne pozeral na nete ceny, tak pod 4000kc som nenasiel nic... to je na moj vkus trosku vela za jednu vytvarovanu tyc s 3 dierkami na kazdej strane... ak nenajdem lacnejsie riesenie tak sa na to vykaslem.

2008-04-21 23:31:18

podla mna to staci prevrtat a dat skuttky.

2008-04-21 23:33:27

mashina: a ako po nahodeni ECU? posunul sa obmedzovac az nad 7tis ot? a ako sa to sprava s tou ECU? citis aj nejaku zmenu priebehu vykonu?

2008-04-21 23:39:59

zmena vykonu asi ne, omezovac je tech 7200 a to je fakt super. Jednicku a dvojku do 7200, po prerazeni se dostanu do +-5000(predtim +-4000), trojku a ctyrku radim dal v 6500. Tohle je hodne znat.

Potrebuju nejaky dobry kola na natoceni novyho top speed testu s oddalenym limitem


Odpovědět

1  2