Fórum - Téma


Maly zraz v Kamennom Mlyne


Fórum O Srazech a akcích Maly zraz v Kamennom Mlyne



1  2  3  4

2007-07-02 09:25:03

Ja si tiez nejak moc netrufam do zakrut, stale nepoznam hranice auta... Ale ked vidim ako sa blesk predomnou v zakrutach bleskovo vzdaluje, nechapem ako to robi.

2007-07-02 09:30:41

Lubosh: ja este tiez nepoznam hranice, ale myslim, ze vcera som sa k nim velmi priblizil a uz som prestal mat dobry pocit, takze som vase dobiehanie na koniec vzdal

2007-07-02 10:40:07

sindrom buldog, pozeras len na toho pred sebou a snazis sa brzdit neskor ako on a zrychlovat rychlejsie ako on a zakruty davat rychlejsie a rychlejsie - vpalit do nej s kratkym prudkym brzdenim za sucastneho podradenia. ak si moc rychly a nestihaju brzdy este raz vymacknut spojku, pustit zas prudko a kratko brzdit a v tom momente zaborit pedal do podlahy a drzat volant a vychutnavat pretazenie. Ked zistis limit je to neopisatelna nadhera s vytocenym motorom takto niekomu dychat na chrbat, v tej chvily neexistuje nic ine. zaklad pre rychly vyjazd zo zakruty je mat dostatocne vytoceny motor aby ta pri vyjazde nebrzdilo ze nie si v oblasti maximalneho krutaku a celu zakrutu auto riadit plynom. takto sa da vymackat s akehokolvek auta maximum. Lubosh kedze rad jazds rychlo a bavi ta to bude to dlhsim jazdenim leopsie a lepsie.

2007-07-02 11:08:07

presne toto som potreboval, kratko jasne a strucne vysvetlit co najrychlejsi prejazd zakrut Blesk, ale navrhujem, ze by sme niekedy dali posedenie, ty za volantom, ja vedla

2007-07-02 12:33:37

Lubosh a ja na zadnom sedadle

2007-07-02 13:34:23

Lubosh mozme kludne, len vyklad asi nebude, lebo nez nieco poviem tak uz sa deje nieco ine ale sak budes asi vidiet a pocut podla zvuku. ja by som sa ale urcite mal tiez este co ucit. Robia sa skoly jazd kde aj majitelia takych aut ako M3, 911, STI su jak trulkovia v skole. chvilu si potom z toho zblbnuty nez sa ti to v hlave a tele zrovna a sam si z toho zoberies co treba. Vacsina takto bola na okruhu sa tam citila zo zaciatku ze preboha to sa nikdy nenaucim a ako je do prdele mozne ze ten instruktor ide tak rychlo zatial som to neskusal lebo sa obavam ze na to nemam auto ktore je urcene viac menej na bezne jazdenie. Ale rad by som to niekedy skusil. Obavam sa tiez ze to pojde hodne do penazi (gumy, brzdy...) a potom len zacne... Ale skusit to urcite chcem

2007-07-02 13:38:50

duffi sak potom nebude co ukazovat budeme tak tazky ze to vobec nepojde. ale kludne aspon sa neudeme bat ked to moc nepojde

2007-07-02 13:39:29

jo jo... jen bacha na zakruty. Jedna se stala osudnou memo ex GTi...

Jinak ty skoly jsou docela fajn.. taky bych si to rad nekdy zkusil. Kdyz tam das blesku svody, vyfuk, sani a casem pridas treba i vacky, tak to bude myslim hodne slusne... i na okruh for fun.

2007-07-02 16:15:17

blesk: jasne ze kazdy sa este ma co ucit, teda asi okrem Waltera Rohla.. Vela som pocul a cital o ovladani auta v zakrute plynom, ale vacsinou v suvislosti so zadnym nahonom. S prednym uz mam par zlych skusenosti a mam pocit ze je to bud/alebo. Bud je to tesne pred limitom alebo prestrelis... Okrem toho ma desia priecne spary v zakrutach, na ktorych presne citim ako najprv predne a potom zadne kolesa mierne odskocia. Ale to je na dlho... musime sa cez vikend stretnut, teda ak budem v BA

2007-07-02 17:01:43

Lubosh priecne spary v zakrutach neznasaju asi vsetci a aj po ceste z Malaciek do Stupavy ich bolo celkom dost

2007-07-02 19:19:10

Lubosh: prave ze predny nahon je podla sportovych resp zavodnych jazdcov asi najednoduchsie zvladnutelny. ked to vyslovene nedomrvis, alebo neni v zakrute nepredvidatelne napr strk ci piesok alebo v zime kus ladu tak je to pomerne bezpecne. Ostra kratka brzda v najazde, podrzanie plynu (pozor nie prudko pustat plyn v zakrute do ktorej rychlo vbehnes lebo sa budes divit ako sa da z prednym nahonom driftovat )no a zo zakruty ta bezpecne vytiahne prave pridavanie plynu, zadok len vlecies za cebou a nestaras sa o neho. Netreba sa zlaknut ani toho ak zadok odskoci na nervnosti pridanim plynu sa to z tej zatacky vytiahne a zrovna. Horsie je to ak je mokro, alebo je zazu nieco v zakrute tam je prednyy nahon nevyhodny lebo ak sa ti utrhne predok zostava stale este sanca ze sa ti to podari s plynom zo zakruty vytiahnut, ale ak je to moc rychlo tak to dopadne ako s jagyho ex GTI. Zo zadnym nahonom mam minimalne skusenosti, ale v zasade je podla mna za zhorsenych podmienok lepsie ovladatelny, lebo skor sa uthne zadok a tam sa kombinacia kontra volantom a riadenim plynom da vydriftovat zakruta, lebo predne kolesa stale maju kontakt, ale to asi lepsie poznaju majitelia SX200. Za sucha je podla mna narocnejsi na schopnosti vodica ako predokolka.

2007-07-02 21:53:38

Blesk: mas uplnu pravdu - za idealnych podmienok na asfalte je predokolka s dobrym podvozokom lepsia aj ako 4 kolka / zadny nahon... je to jednoduchsie ovladatelne - ale len do urciteho vykonoveho limitu. Na druhej strane ak mas moc velky vykon, tak zadokolka alebo stvorkolka - uz sa to tazsie ovlada...

Ja mam velmi rad napr. zakrutu z obchvatu smerom na hypernovu... tam som este so seriovym podvozkom a strasnymi HR pruzinami predbiehal auta v lavom pruhu a mal nalozenych 90 km/h . I ked raz som sa takto nakladal a v lavom pruhu bol vysypany piesok.... kua som sa inak zapotil...

A nakoniec dobra sprava - dnes sme si potvrdili aj bez testu v Nissane ze mam len zle nastavenu vacku, takze koncom tyzdna alebo najneskor zaciatkom buduceho mi to chalan nastavi a potom sa ti ozvem a povozim. Zatial mi len posunul rozdelovac do plusu a je to ovela lepsie... uz sa tesim, lebo bude aj nastaveny podvozok (teda dufam), takze by to mohlo byt pekne povozenie a celkom fun. Potom uz len aby neprsalo

2007-07-02 22:38:45

Blesk: prave to zistujem, ze pri prudkom ubrati plynu zadok akosi zmakne a zacne plavat. Predpokladam ze to suvisi s presunom vahy, ktora sa pri ubrati plynu presunie dopredu a tym odlahci zadok. Co spravi s fyzikou prave to kratke ostre brzdenie ako vravis? Odlahci zadok a tym ho mierne vysunie von zo zakruty, pricom sa zakusnu predne pneu? Ked su predne pneu chytene, pri pridani plynu sa chyti aj zadok?

Mato: ktoru zakrutu myslis? tu ostru z nadjazdu v smere z Petrzalky doprava (su tam cedule ze "nakupne centrum") ktorou sa ide do Avionu? 90 km/h?

2007-07-02 22:51:38

jj, ako hovori blesk... ja sem v zatacce v cca 150kmh pustil plyn a lehce brzdil... mel sem jel pod plynem, ted je mi to jasny. Pak to slo do pr...

2007-07-02 22:57:51

Jagy Ale ak prezenies rychlost v najazde, ako to zachranis? rychle zosliapnutie a pustenie spojky, plyn na podlahu? potom zacne predok tahat von zo zakruty nie?

2007-07-02 23:15:25

No ja jsem pustil plyn a lehce brzdil... a slo to ven, tak sem zazmatkoval a jen zadupl brzdu a sel sem rovne. Kdybych to jel jen pod plynem, tak by se to asi nestalo...kdo vi.. je to jedno. Uz na to radsi nemyslim.

2007-07-03 03:39:42

Lubosh:

ak chces aby sa ti utrhol zadok (bez rucnej brzdy tak skus vletet pod plynom na nejaky kruhak a prudko pusti plyn - vtedy ta prestanu tahat predne kolesa za sebou, zacne fungovat odstrediva sila a zaroven ako spravne usudzujes sa mierne odlahcuje zadok (lebo si pribrzdil motorom tym ze si len pustil plyn, spojku nevymackavat) i- nejde to tak ako pri zadnom nahone ale ak pojdes do tej zakruty hodne rychlo a budes plyn vela tlacit ...tak sa ti mozno aj hodiny podaria

Kratke ostre brzdenie ma len jeden vyznam - brzdit co najneskor a kedze potom uz neni cas tak musis prudko, treba ale vcas brzdu pustit inak pojdes rovno ako jagy (brzdis este ked mas kolesa rovno teda tesne pred zakrutou) potom nastava najkriteckejsia cast zakruty - od najazdu po jej vrchol tam ak si moc rychly nepomoze nic ani pridavat plyn - to musis odhadnut ako mozes byt rychly ak zistis ze si moc prebrzdil a da sa rychlejsie mozno zacat pridavat zlahka plyn uz pred vrcholom zatacky tak s citom max do zaciatku popiskovania pneu. na vrchole zatacky potom uz mozno dat plyn na podlahu auto sa akoby prikrci a ty len ziras ako rychlo sa da ist zakruta - tu cast mam najradsej to totiz vies ze si si to dobre naserviroval a uz si to len uzivas -ak zacnu kola opat piskotat mierne dat plynu menej(nedavat nohu z plynu len ju trochu uvolnit). Lubosh viem co myslis asi to je ona co myslel Mato, ja sa este zabavam tym ze obieham ludi vonkajskom ale to uz je niekedy prasarna lebo pneu nie piskocu ale aj suvisle piskaju(to robim nerad a vynimocne). Rychlost presne neviem aku tam mam ja maximum ale myslim ze 90ka na serovej GT ani P11 uz je nemozne dosiahnut bez toho aby auto aj zo zakruty vyslo a neslo na vrchole rovno von z nej. Ale osobne mam radsej viac adrenalinove zakruty (rychlejsie a s nejakymi nastrahami typu kanal v strede vozovky kde je optimalna stopa tenka max niekolko cm) taky je presne zjazd z pristavneho mosta na Bajkalsku (tiahla lavotociva z kopca). Tu sa da blbnut aj s hodne slabym autom lebo je to dost z kopca. treba tam ist tesne pri zvodidlach lavou stranou lebo v strede a rovno na vrchole zatacky je tam kanal na ktory ked nabehnes v 120km/hod tak ti moze nebezpecne odhodit zadok. V zime alebo za dazda su tam pravidelne omlatene auta o zvodidla. Ja tadial chodim nespocetne krat a a s dobrymi pneu sa tam da ist bezpecne bez piskania 120km/hod. Jedine raz som sa hodne vydesil ked som prave akceloval zrazu nejake divne hucanie tak som spomalil asi na 100-ku a chcel sa zaradit do praveho pruhu (ani uz neviem preco) - nieco ma ale v tej chvily osvietilo a vratil som sa spat do lava a vtedy som zistil ze mi nehuci nic na aute ale sprava som mal v totalne mrtvom uhle motorku dost mi odlahlo ze som ho neostruhal o zvodidla

2007-07-09 08:57:51

ach lidicky pekne ste sa roztrkotali.fotky pekne alee mam jednu prosbu pre buducnost nemohli by ste tie moje puklice skraslit logom nissan( ked uz ste zakrili spz-ku)

trosku som mimo bo mi nejde net resp ide ale mame dom hore nohami vsade polystyren takze sorry za ticho.

skoda ze som tam este dlhsie nezotrval ale tiez som si vychutnaval jazdu naspat zo zrazu sice nie 190 ale skuste ijst ze pernek kuchynu a dalej cez kopce ako keby na pezinok pekne cesty fakt pekne len keby tie traktory neboli v tych uzkych miestach co ma vystrasilo ale pohoda aaa este jedna prihoda cestou z ktorej by sa mozno tesil semtex alebo almerka bol som ako prvy pri prevrateny renaultu laguna chlapici ju otocili na strechu v miernom hupaku a zakrute takze som im trosku kurizoval a jedneho odviezol pre odtah inak cesta zo zrazu prebiehala v pohode. ak bude nejaky rozumny datum rad sa zastavim a pokecam takto som tusim kecal iba z jozefom a bleskom(vilko tusim ci nie?)

aa teda vynlasujem konkurz na nalepky pre moje puklice

2007-07-09 09:09:52

pozeram ze mate zaujimavu debatu tak zistit limit auta sa mi este nepodarilo vacsinou je to o odvahe alebo mat volnu drahu pretoze limit auta je vsade inaksi nie rovnaky. staci aby vam v tej istej zakrute pred tym ako tadial pojdete isiel domiesavac a trosku mu ofrklo betonu a je vymalovano.vseobecne sa predny nahon povazuje za priatelskeji pre vacsinu soferov na ma zaludnost v tom ze ked sa to prezenie s plynom tak idete po nose von a mate na vyber bud ubrat plyn alebo zatocit nikdy nie obidve veci.no na druhej strane aj moja alamera co som uz nechtiac na kruhaci otestoval pri ubrati plynu bez spojky hodi zadkom co sa da pekne zvladnut.u predokolky je zaklad odhadnut rychlost do zakruty potom pri apexe uz iba zatlacit plyn. u zadokolky je to trosku tazsie a s plynom treba opatrene aj na vyjazde aby ste nesli zosiroka.a pred zatackou brzdit kratko intenzivne( pokial sa daa tak kolesa rovno) kto nema vzperu diferak moze pri vyjazde s predokolkou (mozno aj zado) vyskusat pravou nohou pridavat plyn a lavou mierne pribrzdovat ale toto je uz vela.

na mojej n16 sa akosi neda dobre davkovat medziplyn pravou nohou zaroven ked stojim na brzde v zime je to lahsie pretoze mam sirsie boty takze sa snazim bud do zakruty uz ijst so zaradenou rychlostou takou akou ju budem opustat alebo vojdem na spojke a tam potom cez medziplyn hodim rychlost aka sa mi zda akurat.

2007-07-10 15:54:57

miskus: OK, dohodnute. Nabuduce ti dam na puklice logo Nissanu Inak ak su to 15" kolesa, tak mam jedny celkom pekne nepouzivane puklice doma - ak by si mal zaujem


Odpovědět

1  2  3  4