Fórum - Téma


Madlo pátých dveří


Fórum Qashqai J10 Madlo pátých dveří

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10

Diskuze o vozidlu

2009 Qashqai J10 1.6 VIN: SJNFAAJ10U1449205

1 fotek  |  8 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 598 ccm (98 cui), Řadový, HR16DE.

Výbava Acenta (+comfort pack) modelový rok 2009 (podle prodejce barva Urban silver



2013-10-25 09:58:11

Zdravím, podařilo se mi (tedy manželce, ale svedu to na sebe "ulomit" madlo pátých dveří (otevírání kufru a zároveň osvětlení RZ). Resp. madlo se uvolnilo natolik, že otevřít kufr a nevylomit celé madlo bylo opravdu umění.

V aut. servisu ve Vysočanech (BTW Autopalace vysočany od 1.11. končí - budu muset jezdit na Spořilov ) mi bylo řečeno že je to jedna z nejčastějších vnějších závad na karoserii..Překvapilo mě, že tady v diskuzi ani zmínka, nebo špatně hledám

Podle mne je toto na QQ opravdu nevyřešeno dobře; každopádně cena nového madla s prací a přelakováním cca 3.500,- bez DPH

2013-10-25 12:24:26

kingoberon: Stejný problém se vyskytl i v rodině mé dcery. Nikdo se k tomu však nepřihlásil.Zůstala verze,že to někdo udělal na parkovišti.

2013-10-25 15:35:03

Tohle se mi stalo taky. Důvod je, že madlo má naprosto debilní konstrukci. Dalo by se říci, že nálitky jsou záměrně ztenčené při přechodu na plast. Vyřešil jsem to sekundovým lepidlem, zbytkem perlinky a teplotavným lepidlem. Teplotavné lepidlo nedoporučuji, neb na sluníčku mi vyteklo (ale jen jeden spoj, kterej byl dělanej asi horší tyčinkou) konstrukce opravy je armování skelnou tkaninou, která je lepená sekunďákem na barvu (tohle je dobrý) a následně je to zaplácaný aby se rozneslo zatížení - to je taky dobrý, ale podruhé bych použil nějakej MS polymer, silikon nebo poyuretan, ne teplotavný lepidlo. Nicméně mezivrstva se skelnou (či kevlarovou) tkaninou je tam klíčová - vytváří takový adhezní můstek.

I přes vytečení části lepidla dosud perfektně drží.

Proč jsem to lepil - protože je to dle mého lepší než nové. Kdybych tušil, jak je to udělané, tak to přelepím preventivně...

Jinak jsem ještě na lak, v místě styku s madlem nalepil ochranou UV stabilní izolepu, aby se to neprodíralo. Je výrazně lepší lepit preventivně, než až po ulomení. Rozlámané chlívečky se špatně skládají, a ještě hůř se dělá geometrie.

2013-10-25 21:33:19

kingoberon: ano cena sedí to mám taky už za sebou ,jen jsem to nestříkal a nalepili mi tam zpět chrom lištu co jsem tam měl , šla sundat a opravdu to je debilně udělané poddimenzované příchytky

2013-10-28 21:03:51

zdravim

Toto tema se tu uz řešilo.

http://www.nissanclub.cz/...lect=219730#message219730

2014-10-15 14:34:45

Tak dnes som si aj ja zlepil to ulomené madlo piatych dverí. Štyri úchyty boli buď ulomené alebo nalomené, poriadne mi to držalo len na dvoch miestach. Použil som dvojzložkový epoxid. Podľa môjho názoru už vo výrobe pri montáži mohli niektoré úchyty nalomiť, keď to dotiahli silno, ja som to len jemne s citom dotiahol. Ináč na parkovisku som si všimol na dvoch autách , že to riešili prevrtaním skrz celej lišty a dali skrutky s okrasnou hlavičkou.

2014-10-16 07:24:16

A já myslel že uř se poučili!! Stejný problém byl už na Sunny N14, Mikra K11, Primera P10, atd... Stejná konstrukce je skoro na všech starších modelech a u všech to praská FUJ Jen u n15 je to vyřešeno pořádně kvalitním palstem a masivnějšíma držáčkama!

2014-10-16 08:58:50

Už sa poučili, len im to trochu trvalo. Nový Qashqai už to madlo má ako súčasť karosérie aj ďalšie autá ako napr. Škodovka im sa v tých miestach objavovala hrdza.


Odpovědět