Fórum - Téma


Lze na 2.0 16V dát turbo???


Fórum Technický koutek Lze na 2.0 16V dát turbo???




2008-01-14 15:01:26

Mam Silvii S12 2.0 16v bez turba a turbo z 1.8 . Tak by mě zajímalo jestli to ten motor vydrží? Budu rad za každý názor díky a čau Dan

2008-01-14 15:08:43

predpokladam ze mas motor FJ20E a jelikoz se delala silvie i s FJ20ET coz je turbo verze tak by to jít melo

2008-01-14 15:12:02

Mas pravdu ale na dilne mi rekli at zjistim jestli jsou kovany pisty............

2008-01-14 15:19:03

kovany pisty podle me nebudou, ale 100% ti to nereknu

2008-01-14 15:28:19

Asi si budu muset hodit petkou

2008-01-14 15:31:01

zeptej se na 200sx forum tam par lidi tenhle motor ma a par ho melo i rozebranejch, ale fakt si myslim ze nejsou kovany

2008-01-14 20:11:06

kovane piesty.poloz si zakladnu otazku.na co su kovane piesty?

na zvysene namahanie? ano ale aky je rozdiel medzi turbo motorom a atmosferou nooo zakladny kompresny pomer a ten sa da pri rovnakych dieloch dosiahnut prave piestami takze ak budes chciet turbo motor z atmosferi radsej by som riesil tie kovane piesty alebo mozes robit obmedzenie tlaku 100 oktanove palivo atd.

povedal by som ze piesty su rozdielne(ojnice, kluka) no ci kovane to myslim nezistis ani keby si mal motor rozobraty.

ak tam nie je znacka kto z vas rozozna ci je to kovane alebo odlievane( vnutorna strana piestu moze byt hladsia ale pri tlakovom liati je to podobne).

2008-01-14 20:16:12

Nevim proc ale tydle auticka fakt muzu...

sorry za OT

2008-01-14 20:21:27

chceš jít s výkonem nad 400 koní? pokud ano uvažuj o kovaných pístech, ale hlavně o kovaných ojnicích, pokud nějakých 250 až 300, tak o kovaných pístech ani neuvažuj, chceš oturbit FJ20E? v čechách na něj neseženeš pořádné těsnění pod hlavu a vlastně skoro nic, tento motor je českým dodavatelům téměř neznámý, to si ho raději nech dovézt z austrálie a kup si k němu programovatelnou řídící jednotku a nech naprogramovat a uvažuj tak o 100 000kč, chceš oturbit (zvýšit výkon) na ca18et? na to zapomen, ten motor má strašně slabý vnitřek a nevydrží ani 250 kobyl, ale řešení tu je, kup si motor CA 18 DET po kompletn GO za 45 000 i s výbrusem - max 250až280 kobyl (za 65 000 i s kovanýma ojnicema 300až350kobyl) natáhni elektriku z s13 včetně řídící jednotky a odpovídajícího chipu (cca 5000) a můžeš jezdit, vše ostatní tě vyjde dráž a pokud se nebojíš stavit do olomouce ke mě tak ti to vysvětlím na místě, jinak raději piš SZ nebo mail nestíhám sledovat konferenci

2008-01-14 20:22:27

samozřejmě ještě k tomu potřebuješ pořádné turbo a to vyjde bratru na 25 000 +-

2008-01-14 20:31:49

ja chci turbo na P10 ,je to vubec realny???nebo jde to nejak poladit???

Dux
Radek
2008-01-14 20:33:40

lorry: JE

2008-01-14 20:46:53

a jak???

Dux
Radek
2008-01-14 20:52:32

Lorry: treba tak http://www.nccn.no/forum/...s=0&postorder=asc&start=0

je to podobne jako VIP clenstvi, kdo to chce a ma prachy, ten to ma. Predem upzornuju, ze to neni JEDNODUCHA zalezitost.

2008-01-14 21:08:30

Jde to poladit bud NA nebo turbo...

vyhoda NA, ze muzes ladit postupne.. koupis svody, vyfuk (cele potrubi ne koncovky nebo koncovy dil!), filtr, zvetsis predstih, koupis vacky, ecu..

u turba je nevyhoda, ze to musis koupit vse najedou.. a je to minimalne 30, ale je treba mit urcite fin. rezervu..

2008-01-14 21:26:31

cumim jak umim,ale je to asi o penezich,na to bych nemel ,ale je to bomba

2mato  
Mato
2008-03-04 23:22:12

kuk

http://www.bilforumet.no/...imera-turbo-prosjekt.html

Zaujmave na tom je ze na Di dal sanie z De SRi a oturbil to.... Di ma napr ine ventily s trocha mensim priemerom hmm

2008-03-04 23:44:08

fu tak tomu sa povie odvazny chlapik taky srot davat dokpy a este to oturbovat (myslim tym ako to mal hnile).

2mato  
Mato
2008-03-04 23:53:01

Tak vies ked su prachy preco nie ,keby mam aspon 100tisic na auto tiez som to schopny vrazit do mojej primuse...no alebo v mojom fin postaveni by som urobil jemne upravy za 50tis a dalsich 50 tis na benzin : )


Odpovědět