Fórum - Téma


LSD clutch type "lamelák" vs LSD gear type "torsen


Fórum 350Z LSD clutch type "lamelák" vs LSD gear type "torsen

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)



2014-05-03 12:21:01

Ahoj pánové,

potřeboval bych vylaborovat vhodný diferák pro 370Z (jako náhradu oem vlsd co je v 350/370z)... Jeho vlsd není "úplně" špatný, ale přecejen po letech zvyklosti na perfektní lamelák z M3 bych si chtěl dopřát lepší diff i do Zetka, resp. jsou situace, kdy ve srovnání je to vlsd fakt šmejd...

Potřeboval bych radu od někoho kdo má praktické zkušenosti s torsenem u rwd aut - a nejlépe i zkušenosti s lamelákem u rwd aut.... Já mám bohaté zkušenosti s lamelákem, ale jde mi o to, zda funguje dobře na zadku i torsen, s nímž zkušenosti nemám... Teorii funkce a výhody a nevýhody jsou mi známé dost u obou variant.., bohužel u torsenu bez praktických zkušeností....

Auto využívám převážně na okresky, kde se rozdíly mezi lamelákem a torsenem zřejmě prakticky setřou, ale jde mi o otazník funkce pod parou na trati a při hobby driftování, ala klouzání v slizký sosně...

Teoreticky mi ladí právě do karet Quaife ATB Helical - co do ceny, teoretické jemnosti funkce, životnosti a údržby, apod... Prakticky je to však pro mě neznámá voda a rád bych znal praktické porovnání s lamelákem.

...bohužel informace se pozatím různí, tak jich chci nasbírat co nejvíce

Budu rád za jakékoli praktické zkušenosti s torseny u rwd aut.. (samozřejmě čím spíše přímo u Z) Díky!


Odpovědět