Fórum - Téma


Loučím se s Vámi , milí přátelé


Fórum Pokec všeobecný Loučím se s Vámi , milí přátelé



1  2  3

2010-04-03 21:01:36

cullmann: Toledo je Octávka/Golf, takže nižší střední, srovnání s Almerou je tedy na místě, pomineme-li rozdíl jedné generace. Jinak tohle Toledo (a Leon) je po designerské stránce asi to nejlepší od Seatu, současné modely stojí za starou bačkoru.

Nechť tedy Seat slouží ke spokojenosti.

2010-04-03 22:35:05

tak tem 4l na 100km se musim smat

2010-04-03 23:34:17

A ja se smeju tem, co neveri. Mam najeto 50tis. km, merim dle natankovani. Nevim, proc bych si mel vyymyslet.. to auto me mimo spotrebu vubec nezajima, protoze je proste k nicemu. Ale spotreba je proste supr, to se uprit neda.

2010-04-04 00:19:42

Potvrzuji tvrzení Jagyho, v práci jsem jezdíval dřív taky ve Fabce 1.9tdi, nebo Octavce 1.9tdi, jak 66kw, tak i 81kw, nebo v PDčku 74kw. Dalo se zajet i za 4l/100km s docela svižnou jízdou, ale s rozmyslem, chladná hlava, žádné divočení.

Jinak opravuji tvrzení viz. výše, že Toledo je nižší střední, Toledo je právě že střední třída, spadá do kategorie VAW Passatů, Fordu Mondea, Opelu Vectra, apod... Ibiza je nižší střední. Ale nová Ibiza v TDI se 103kw = 140PS - pánové to je solba, masakr hadra. Byli jsme s kolegou na pracovním výletě ve Schweizu, má nabušenou v plné palbě na 18" kolech a můžu říct, že fakt super. Žihadlo jak prase a spotřeba 5l, prostě paráda. Ale je pravda, že na bavoráka 335D jiného kolegy to nemá, jde o tu poslední generaci a ta má "jenom" 289PS, to je RAKETA v pravém slova smyslu a spotřeba menší jak u Almery 1.4.

2010-04-04 02:40:34

Ano , tak se kluci smějte tvrzením tedeičkářů ...až si za to opravdu jednou sednete , tak budete mluvit uplně jinač . taky jsem byl zarputilý benzíňák ale jednou jsem zkusil ( právě ve zmiňované ibize CUPRA ) a spotřeba do 5l ( 4,6 ) ve městě je naprosto reálná ...Orlová je město které je průjezdné přez 5 kruhových objezdů ...takže pokud opravdu umíte , tak nemusíte šlapat na brzdy a jen plynule jet na 3jku a vysmátý ...

2010-04-04 07:26:06

Trošku mi to tady připomíná diskuzi na recenzích, kde někdo napíše subjektivní hodnocení svého auta a fůra anonymů a podobně se do něj začne opírat, jak kecá, ničemu nerozumí, malé auto je pro teplouše, velkým si zase léčí komplexy a o spotřebě nic neví. Nejlepší na tom celém je, že právě tito kritici v tom daném autě vůbec neseděli a sypou ze sebe rozumy z hospody typu: kamarád říkal, že jeho známý někde slyšel ..... Nechápu, proč se to tady zvrhlo v hádku o spotřebě. Myslím, že téma je o něčem jiném a chápu smích majitelů tdi a ač ho sám nemám, tak věřím, že je to docela reálné a nemám potřebu tady nad spotřebou kroutit hlavou. Je fakt, že to někteří fanatici opravdu přehánějí, ale jsme na Nissanclubu, tak se tady nemáme důvod oblbovat spotřebou koncernových aut.

2010-04-04 08:58:13

ale ved o tom to prave je..toto co si zmienil uz nieje jazda po meste v tom pravom slova zmysle..aj po mete sa da jazdit ked chytis zelenu vlnu na nejakom ringu a prejdes tak cele mesto, ze ani raz nepreradis a ides ustalenymi otackami v pasme kde to najmenej zerie..to ano vtedy tomu verim, ale pokial je to ozaj jazda po meste kde sa serkas neustale po krizovatkach, stojis na kazdom semafore neustale prehadzujes tak spotrebe 4l neuverim.

mfh
2010-04-04 10:52:14

no, ja taky presel z nissanu na seat... konkretne z p11c 1.8 na Ibizu Sport 1.9 TDi 96 kW... ale uvazuju, ze bych si pristi rok koupil GT a trochu ho poladil...

2010-04-04 12:31:22

Denne jezdim v praci Koktou 2gen (oktavie II) s PD a A4kou 2.0 103KW .. nejsou to spatne motory, ale po praze na nejaky 4l zapomente, i s klidnou nohou, to je opravdu utopie, ano plynula jizda pak si muzete basnit o svych 4.637468l/100km, ale mesto (uvazuju mesto, ne malomesto, vesnicku, teda praha, brno, ostrava, olomouc, plzen, Vary atd.) je pozirac, zvlaste prave u dieselu, ktere jsou tezke a caste rozjezdy i pres pracovni kroutici moment v nizkych otackach palivo chlemta. Treba mesto ala Hradec je pohoda, to je i pres sem tam semafor plynule prolitnutelne... Ale co si budem povidat, zastavam nazor, ze tohle palivo do auta nesmi, prohazovani hnedeho uhli do vzduchu, zvlaste v dobe dnesnich ekozmrdu (ale smele jezdi v TDI), pracovni otacky vhodne pro nakladak, autobus.. Technika jde dopredu, diesel je stale vic pouzitelnejsi, ale me to nesedi, krasny pocit z kroutaku je na ridice ohromujici, ale probudi ridice v momente, ze to je jen priskok v rozmezi 1000rpm, kde narust je obrovsky (turbo) a proto ma ridic pocit, ze ridi vesmirnou raketu, ktera tahne vocpoda voe. Ale z me zkusenosti, kdy v tom musim dost casto sedet (pro me za trest) jsou skrze negativni, protoze jizda mezi semafory je prave diky tomuhle pocitu spis neprijemna. Na delsi trasu beru, jako jet 4000km se ctyrma lidma za 5,3l/100 bylo fajn.

tom
2010-04-04 12:47:39

Granad,proč se to téma jmenuje- Loučím se s Vámi milí přátelé. Když hned v prvním příspěvku píšeš,že tu setrváš? Což je samozřejmě dobře.

Zbytek dvoustránkové diskuze je o hovně a patří na stránky WV,SEAT,ŠKODA či na jiná ropofóra.

2010-04-04 18:01:12

Píšu to proto , že odevzdávám nissana ze svých rukou takže už nebudu nissaňák . Chci tady setrvat ( ponechat si učet ) ale nebudu zde denně jako tomu bylo doposud ...proto rozloučení s tím že už ani na ty naše moravskoslezké minisrazíky jezdit nebudu neb f@azol by se mi snažil nacpat moje nové auto do anální části mého těla

2010-04-05 20:59:22

Tak si to uži so Seatom A kľudne píš naďalej aj tu, každý názor (rada) je dobrá

  • Ináč nad Tdi Seatom som rozmýšľal aj ja keď sme kupovali Almeru ale odradil ma ten smrad z (hlavne neudržovaných) dieslov, a škaredý vonok. Nejaký ftipálek sa to snažl "vytunit" ale asi keď videl čo s tým spravil, tak sa toho chcel zbaviť :D . Hento je decentné takže
  • Ibiza: OK. v poho autíčko ale hrozne malé Kamoš kúpil nové minulý rok a v zadu si každý v zákrute trieska hlavu a žere mu to viac ako almera (pri rovnakej kubatúre)
  • Spotreba dieslov je určite menšia ale každá minca má dve strany takže porovnávať to sa podľa mňa neoplatí. Technológia išla u dieslov veľmi dopredu takže by sa musel porovnávať z viacerých hľadísk nielen to čo bolo pred 20 rokmi. To kľudne môže niekto povedať že benzín smrdí, lebo raz pred 15 rokmi videl škodofku ktorej to nespaľovalo a dymila jak prasa. Osobne tiež nemám rád diesly ale .... všetko má pre aj proti.

2010-04-07 19:16:43

mame golf 4 tdi pd 85kw a 4l fakt nejezdime

2010-04-07 20:05:39

nedá mi tu do toho štuchnúť.Ked už tak porovnávate tie nové diesli s našimi benzínmy tak si prosím uvedomte ,že porovnávate atmosférický benzín a turbo diesel.

Kôli objektívnosti porovnávejte bud turbo diesel vs turbo benzín

alebo atmo diesel vs atmo benzín

Ďakujem

2010-04-07 20:06:29

Aby sme v tom raz a navždy mali pokoj že ktorý motor je lepší

2010-04-07 20:11:59

Vzdyt to nikdo neporovnava motory.. resila se jen spotreba. Kdyz par lidi neverilo, ze to umi za 4l.

2010-04-07 20:29:34

Ona ta spotreba by nevyznievala az tak dobre, keby sa merala na vahu - vaha nafty je zhruba 0.84kg/l benzin je 0.72kg/l - ale to som si len chcel rypnut. Naftaky maju vyssiu ucinnost... Podla mna nafta ma dve vyhody oproti benzinu - nizsia spotreba a pri buracke mensia sanca uhorenia v aute. Zas iny uhol pohladu - benzin je vonavejsi, empatickejsi a pri buracke mate kremaciu zdarma

2010-04-08 09:02:03

Moj mladsi bracho je TDi positive, prave na takom Tolede sme isli po moju Primeru do DE (teraz uz ma Boru).

Tiez som dokonca pokukoval po benzinovom Tolede, odradil ma vnutorny priestor, porovnatelny skor s N15, nez P11.

Ale hlavne je, ze si spokojny a tak to ma byt.

2010-04-13 13:02:49

já jsem taky přesednul před dvěma lety z Primery, sice do předchozího modelu Toleda, ale se stejným motorem. Sice mám teda vyšší spotřebu, 5,5L / 100 kM, ale oproti benzínu tu úspora je. Měl jsem strach ze spolehlivosti, ale i v letošních mrazech bez problémů a to je každý den v permanenci. Nevím, jestli je to stejný u novýho modelu, ale připrav se na to, že soudruzi ze španělska jsou trošku nestandartní. Třeba s rozvodama se mění i vodní pumpa, když měníš zadní kotouče, tak i s ložiskama, ale jinak je bez poruch. Jenom doporučuju nekoukat jenom na spotřebu, ale aspoň jednou týdně nechat motor proběhnout i v otáčkách mezi 3-4.5 tis. Jinak dopadneš jako kolega, kterej jezdí neustále 1.5-2 tis ot/min a po třech letech je ten motor tak línej, že nepředjede ani fáčko.

2010-04-13 15:33:15

nenarazam konkretne na nikoho, ale nikdy nepochopim jednu vec. preco si niekto stazuje na vysoku spotrebu u svojho auta? myslim, pokial ma auto OK a nie, ze spotreba je vysoka kvoli nejakej poruche. ved ked si auto kupujem, tak si mozem vybrat ake auto si kupim. ci to bude benzin, ci diesel, ci bude mat 50kW alebo 110kW. ked niekto chce mat nizsiu spotrebu a nevadi mu ucinnost v rozmedzi cca 2000 - 3000 otacok, tak si kupi naftak. ked niekto chce vysokovykonny benzin, tak si kupi taky, ale nemoze cakat, ze bude chodit na 6 litroch. ked si kupim televizor do malej izby, tak to nebude 50" plazma. ked si nieco kupujem, tak zvazim co od danej veci chcem a ocakavam a podla toho si vyberiem. nemoze clovek chciet 5,0L 10 valec so spotrebou 5 litrov a velku limuzinu, aby sa s nou dalo lahko v meste zaparkovat . ja osobne mam velmi vela km a hodin odjazdene s naftovymi motormi vselijakych znaciek, v malych autach, v luxusnych autach a aj v dodavkach a ten diesel mne osobne sedi jedine do tej dodavky. ked ma niekto iny nazor, tak to je jeho vec. hlavne nech je kazdy so svojim autom spokojny, ci je to benzin, ci diesel.


Odpovědět

1  2  3