Fórum - Téma


Lambda sonda


Fórum Primera P10 Lambda sonda

Informace o modelu: Nissan Primera P10


1  2  3  4  5

2007-09-22 22:24:00

Ahoj,měnil jste někdo lambda sondu na P10 2.0. Pamatujete si kde a za kolik jste ji kupovali? Díky.

2007-11-09 22:04:05

http://www.vyfukyonline.c...mbda-sondy---univerzalni/

2007-11-10 12:14:06

Ahoj Maty.Můžeš mi prosím popsat,jak se Ti projevuje ta špatná lambda?Je dost možné,že ji mám také v řiti. .......Jinak Ti přeju všechno nejlepší k zítřejšímu svátku.

2007-11-10 23:08:16

Ahoj Romčo, chtěl jsem reagovat na tu spotřebu v Tvým tématu, ale nějak to nevyšlo. Projevuje se to tak, že to žere jako kráva a i když je zahřátej motor je volnoběh na 1500 otáčkách,ale to nevim jestli souvisí zrovna s lambdou. Blbý je, že nemůžu sehnat tu správnou lambdu, respektive s tím závitem, co tam je origoš Bosch vyrábí pěkný lambdy, už jsem jí měl doma, ale s větším závitem, takže by to znamenalo navařit nějakou matku, no

2007-11-10 23:10:09

Dík za přání ...na bílym koni jsem někde přijel už dneska

2007-11-10 23:10:53

TaGr: dík za odkaz

2007-11-11 09:19:26

Maty,a kolik ti to teda žere,jestli to není tajné?

2007-11-11 12:23:59

Romčo, tak 12 no Mě to ale vždycky žralo hodně a nevěděl jsem čím to je. V létě jsem nechal vyměnit hučící přední ložisko a spotřeba hned klesla asi na 9,tak jsem měl radost, ale pak mi to zase začalo žrát, tak jsem to připojil na pc a zjistil, že lambda je v háji. Teď s tím něco budu muset udělat,protože mě to už štve...

2007-11-11 12:58:19

Čau.To se ti nedivím,mě to taky hodně,ale hóódně sere.

2007-11-11 13:14:46

kolik tak ta lambda muze kostovat??nevite nekdo kluci?

2007-11-11 14:41:29

Lamdy jsou dvě (mluvím za Almeru N16) třídrátová hned za motorem viditelná při pohledu na motor a potom čtyřdrátová. Obě jsou skoro cenově stejné a cena je od cca 1.500.-Kč a výše, je to BOSCH s volnými konci. Origo na nissan i s konektorem stojí 5.400.- (jak mi bylo zděleno v nissannemocnici v Přerově)

2008-01-31 14:30:23

na N14 -1,6 16V se dá sehnat universal NGK za 1220,-

2mato  
Mato
2008-01-31 15:12:20

Rommo co sa tyka lambdy nemusi byt uplne po smrti ale jej stav sa zhorsuje postupne moze ti robit 2dc a neskor aj 2litre ,pokial neodide uplne alebo nebude davat uz ziadne zmyselne hodnoty ecu to nezisti. .

Velmi dolezity je kryci plech pod lambdou musi tam byt pretoze lambda sa vyhrieva vacsinou wolframovym vlaknom na 350 stupnov kde je jej pracovna teplota a ten plech sluzi aby okolo pretekajuci vzduch ju nechladil...ked tam nieje moze sposobovat lambda problemy a davat spatne hodnoty. Vraj to moze sposobovat cukanie a samo aj vysoku spotrebu tak bacha na to. Ja sa tiez budem snazit co najskor vymenit lambdu a mrknut vahu vzduchu ,lebo ani ja nemam oslnivu spotrebu a hlavne ked to setrim coz naserie. Tieto dve veci su klucove a zradne.

2mato  
Mato
2008-01-31 15:16:22

Lorry keby si precitas diskusiu od zaciatku a vsimnes si ten odkaz tak nan kliknes a zbadas kolko kostuju univerzaly....origo NGK som videl za cca 5600 sk

2008-01-31 20:49:28

na P10 ku od Bosche 3190,- universal Bosch 1720,-

2008-02-02 17:24:29

Smrt lambdy zde: http://www.fordfans.cz/te...zor%20-%20diagnostika.php

2008-02-02 22:34:26

Hmm, moc dobrej článek Jen bych doplnil, že u primery P10 GT se kontrolka ECU nerozvítí ani při odpojení lambda sondy. Dokonce ani při načítání chyb do počítače to chybu nenahlásí. Asi soudruzi v japonsku nebo u bosche udělali někde chybu

2008-02-04 15:35:19

Zdar, nechcem robit reklamu na ine fora, ale uvazovali ste niekedy o takomto niecom??:

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=15

http://www.fordfans.cz/technics/ls-indikator.htm

je to nejak realne vyuzitelne? ak ste to uz zmajstrovali, dajte nejake tipy na suciastky a sposob prevedenia, hodnoty odporov a pod.

2008-02-04 18:23:42

Ohledně toho LEDkového indikátoru: řada kontrolek nemůže nahradit obrazovku osciloscopu. Zda lambda nestíhá - je pomalá, nepoznáš ani multimetrem (voltmetrem). Hodnoty na multimetru budou běhat v rozmezí 0,4V až 1V téměř vždy. Důležitá je však rychlost spínání, správný průběh signálu tak jak je to uvedeno na grafu. To poznáš jedině na tom osciloscopu. Ledkový Indikátor víceméně zavrhuji, to by se dalo nahradit i trvalým zapojením multimetru a sledovat během jízdy nic neříkající napěťové údaje. Důležité je sledovat spotřebu za kolik jezdím, zda u ohřátého auta nesmrdí výfuk po benzínu a při STK jaké jsou emise. To vše jsou ukazatele, které pomohou odhalit odcházející lambdu. Lambda odchází většinou pomalu, pomalu se také zvyšuje spotřeba až jseš najednou o 2 litry výš než normálně i když to třeba moc nehoníš. Je to taková plíživá porucha, která když se neřeší, tak stojí dost peněz za zbytečně projetý beňol. Dobré stránky o diagnostice a projevech poruch jsou na www.hetcl.cz "Naměřili jsme pro vás"

2mato  
Mato
2008-02-05 09:43:53

Maxik nemas pravdu ,ako bolo aj v tom clanku pisane multimetrom nezistis v ziadnom pripade rychlost sondy lebo nedokaze ukazovat ruchle zmeny ani skoky v realnom case...mozes si to skusit. Prave tento indikator to dokaze a pomocou led vidis ake napatie ide zo sondy v realnom case ,nemas tam cisla ani graf ale vidis to podla led. Nejde tam o presne hodnoty ale o funkciu a tu to monitoruje v ramci moznosti zobrazenia dobre. Spodnu hodnotu si aj tak musis nakalibrovat ,tak priblizne sa da aj odhadnut.


Odpovědět

1  2  3  4  5