Fórum - Téma


kupa P11?


Fórum Primera P11 kupa P11?

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2008-01-03 21:18:07

Caute. som tu skoro novy tak omluvte moju drzost.nakolko sa mi do rozrastla rodina a este chodim aj lyzovat nasa almera sedan nieje zrovna idealne auto.rozmyslam teda nad primerou P11 5-dver alebo combi,motor asi 1.8.rocnik tak 2001,pozeram ich na nete a v nemecku idu okolo 6500eur.potreboval by som radu ci sa za tie prachy oplati a ake ma to auto bezne slabiny.Vdaka za kazdu radu.

2008-01-03 21:23:28

Jednoznacne bych doporucil vynikajici 2litrovy motor SR20DE, 1.8 se vyhni a 1.6 je zbytecne slaba bude mit s pomerne tezkym autem docela problemy s prakticky stejnou spotrebou jako 2.0.

Slabiny - predni ramena, praskajici poloosy, ... vic me momentalne nenapada..

v CR se ceny pohybuju u modelu P11 (96-98?) od cca 70tis. vys... cena 6500e mi prijde docela hodne... pekny, zachovaly kousek bys mohl koupit neco nad 100tis. kc, ale na SK mate ceny spise vyssi a zachovalost horsi, tak mozna bude preci jen lepsi se mrknout do Nemecka, Rakouska...

2008-01-03 23:02:04

Akurat že otázka padla na Primeru P11C, takže tie ceny su mimo Jagy...P11C vyrábaná od konca 1999 sa v nemecku predáva od cca 4000 eur vyšie a na slovensku od cca 160 000sk. Výrazne slabiny nemá. Najlepší motor je 2.0 SR20De hlavne z hľadiska pomeru výkon/spotreba, 1.8 je tiež spoľahlivý ale slabší a spotrebuje skoro toľko paliva čo 2.0. Akurát som si spomenul že som nedávno videl P11C kombi za slušnú cenu na slovenské pomery. Tu je link:

http://nissan-primera-wag...zar.eu/card.php?id=395371

2008-01-03 23:16:53

kombiky su lacnejsie ako sedany alebo litbacky. to len ako poznamka. Este lacnejsi su diesle kombiky - preco? lebo idu malo na odbyt (auto to teda moc pekne neni a ten diesel neni moc chvaleny).

Odporucam P11 C liftback s 2,0l benzinom (SR20DE) vybava Sport alebo Elegance. Ceny od 160tis Sk na Slovensku. Celkom bezne sa daju najst slusne kusky tak za 180-200tis rok vyroby 2000-2001 co maju 80-150tis km realnych. Treba pozret: www.autobazar.eu a www.autovia.sk.

2008-01-04 07:51:05

Máme v současnosti na prodej P11 2001 stříbrná 5 dveří liťáky, najeto cca 50 tis. km za 175 tis. Kč

a P11 combi 2000 stříbrná najeto 60 tis. km za cca 170 tis. Kč. Po kompletní výměně olejů, filtrů a celkové kontrole.

2008-01-04 08:18:28

Blesk, musim sa zastať kombíka. Dizajn je vec vkusu a ja si napríklad myslím že je to veľmi pekný kombík. A hlavne výkonovo a podvozkovo je na tom tak isto ako sedan či lift. Myslím patrí k tým krajším kombíkom vyrábaných v tých rokoch. A to že su lacnejšie je blbosť. P11 sedany či lift sa dajú kúpiť od cca 80 000sk. kombíky štartuju podstatne vyšie 140 000 a viac.

2008-01-04 08:36:30

Martin.sofi: Tak v prvnim prispevku byla zminka o P11 a ne o P11C, tak jsem na to tak odpovedel. Ja nevim, ale nevidim prakticky ani jeden duvod zajimat se o 1.6 ci 1.8, kdyz mame skvely 2.0...

2008-01-04 15:19:48

martin.sofi: ok design je vec vkusu, vacsinove nazory su al etie ze pekny neni, to ze je prakticky neznamena to iste ze je pekny, ale osobne som tiez zastancom funkcionalizmu - teda toho kde funkcnosti podriadit vsetko vcitane designu. Rozdiel v cene 80tis a 140 je nezmysel. Ja hovorim o P11 144 (alebo inak oznacovanej ako P11C) o ktoru je tento prispevok. Izeraty sledujem dlhodobo a pravidelne a ceny sa pohybuju stale v podobnom pomere ako napr tu:

http://www.autobazar.eu/s...page=6&q=nissan%20primera

kde vidno ze P11C zacina na 159tis rok 2000 1,8l, do 200tis je ich tam 5. zatial co najlacnejsie sedany alebo liftbacky zacinaju niekde na cca 170-180tis.

http://www.autobazar.eu/s...page=4&q=nissan%20primera

toto neni nahoda ale dlhodoby stav. To ze je tam par kusov ktore tomu nezodpovedaju neznamena ze sa za tu cenu aj predaju To co pises martin ty plati paradoxne pre P11 120 kde su skutocne kombiky drahsie ako sedany ci liftbacky, ale stav je zrejme sposobeny trhom - ze je ich proste menej ako kombikov P11 144. Diesle a automaty maju ceny nizssie to u P11 plati tiez dlhodobo. Preto plati Diesel, automat, kombik P11 144 - najlacnejsia Primera

2008-01-05 09:39:50

Iste je ale to že inzeráty sledujem každý deň aj ja. To že su ceny o kusok nižšie u kombi verzii určite nebude tým že sa ľudom nepači (nemám kombi aby si si nemyslel že sa ho zastávam) Sám vidiš že u P11-120 je to opačne. A tiež je isté že Primera je na to za aké nizke ceny sa predáva vynikajúce auto a je smiešne že ľudia vyvalia omnoho viac peňazí za oveľa horšie autá. Myslím že v tom sa určite zhodneme. Ale čo už na Slovensku to je tak. Mne sa napríklad absolutne nepáči na SK tak obľúbený Passat variant. Je to taká krabica na kolesách, ale mnohým sa páči len kvôli tomu že je to VW a preto sa predáva lepšie ako napríklad Primera P11c Traveller ktorá je omnoho krajšia a ma ešte spustu neviditelných predností (podvozok, výbavu.....)

2008-01-06 08:35:18

to suhlas Passat variant je hnus (designovy nehodnotim teraz nic ine) Passat sa ale preda kazdy na slovensku

ako som povedal mne sa P11 kombi zda nepekna (tie velke zadne archaicke svetla mi pripominaju este skaredsie Suzuki Baleno). ale ako si aj sam uz pisal kazdy mame iny vkus a nema zmysel to tu tym dalej zanasat OT-ckami

2008-01-06 18:55:01

... mal som moznost jazdit na modrom kombiku 1.8 sport r.v 2000,fyremne auto a neskor som sa s nim nahanal a sundal som ho v poho z 1.6 feldou - ma to sklamalo,to uz na terajsi SR20DE som sa nechytal - ale zase je to elegance a ma to az prehnane makke zadne tlmice- na sedadle v predu v poho ale na zadnom morska nemoc ...

martin.sofi - tten kombik je pekny ale rozpadnuta radiaca paka,absencia ostrekovacov,odstavajuce narazniky - to auto nieje ciste...

2008-01-06 20:00:42

Rspeed::: Ty maš predsa tiež elegence. Elegance ma prehnane mäkke tlmiče? Neviem že by tam boli rozdiely medzi P11C a výbavami komfort, elegance, možno sport bola tvrdšia.. Každopádne jazdil som s kombíkom P11 2.0 a žiadne zmeny oproti sedanu som nepozoroval. A natrieť to 1.6 Felde to nebolo absolutne nič (myslim že je to samozrejmosť s 96 kw), nakladal som s ním oveľa silnejšiím autám. Primera 1.8 je sice slabšia ani som v nej nešiel, takže neviem "ako ide". Ten kombík, neviem nevidel som ho naživo, za pozretie určite stojí, je to model po poslednom facelifte Primery P11C (má iný volant, čalunenie..) keď nemá xenony ostrekovače mať nemusel a cena je fakt dobra

2008-01-06 20:30:00

.... moja elegancka ma zadne tlmice ako od amikov z 60 -tych rokov.... zadok krasne plave ako lodka hore a dole- tak elegantne ale mama sa po navrate z francuzska stazovala ze cesta v zadu bola az prehnane ukolisana a to tam sedela z kamoskou,v aute sme boli 4 plus batozina v kufri takze zatazena.... ale cez to na ceste drzi a ked si na to clovek zvikne je to super,feldu som mal tvrdu takze toto s pribudajucim vekom bola prijemna zmena a moja mala (5 mesiacov) sa este nestazovala

... okrem toho sportka aj elegancka sa kupovali naraz a imitacka dreva pri elegancke sa mi pacila viac ako hlinik v sportke,tmavy interier v sportke bol rychlo spinavy a horsie sa cistil,naproti tomu elegancka este tepovana nebola a nevidno to a po meste bolo sedadlo v sportke super ale na vacsie vzdialenosti opat vyhrala elegancka - takze na nej jazdim...aj ked koli kociaru by sa kombik zisiel...


Odpovědět