Fórum - Téma


ktory? 2,7 alebo 3,0 do terrana


Fórum Terrano ktory? 2,7 alebo 3,0 do terrana

Informace o modelu: Nissan Terrano / Pathfinder



2014-07-05 18:35:00

Ahojte. Potreboval by som odbornu radu do ktorej motorizaci ist. Mozete mi niekto napisat nejake plusi a minusi o motoroch do terrana? Zaujimalo by ma nieco ako spolahlivost, servis, spotreba, konstrukcia atd. Mal som uz nissan xtrail 100kW a bol som velmi spokojny a preto chcem znovu nissan ale tento krat terrano. Idealny by bol automat a 7miestna verzia. Takze sa potesim kazdemu komentaru

2014-07-06 18:18:03

Ja mám trojliter 1,5 roka a zatial spokojnosť. Má to výhodu že keď šlapneš na plyn tak to ide. Spotreba tiež nie je zlá. Podarila sa mi kombinovaná spotreba na plnú nádrž 7,2 litra na 100 km. a keby sa moc snažím dostanem sa aj pod 7 litrov. Normálne je to v lete asi 8 a v zime trochu viac asi tak 9,5 litra. Ja som z motorom zatial problém nemal. Auto zatial poslúcha ale že tie 2,7 motory sú spolahlivejšie. Aspoň tak som sa tu dočítal.

NO_HITS  
Laďa
2014-07-06 18:28:00

RB26DETT :D :D

2014-07-08 11:24:22

Zdravím, ak vám môžem poradiť, zamerajte sa na motor 2,7 TDI. Mám terrano s týmto motorom už dlho a nie sú s ním žiadne problémy. Nevýhodou oproti 3,0 Di je len spotreba asi o liter vyššia. Mám ten motor v Patrole a bol niekoľko krát rozsipaný, prepálené piesty, musel som dávať nový válec a turbo.. S terranom 2,7 žiadne starosti, len meniť olej a vydrží vám strašne dlho. Automatické prevodovky sú tie isté a sú absolútne bezproblémové. Auto má 13 rokov a prevodovka krásne radí.

2014-07-08 12:52:09

alex8: Píšeš že uz si mal motor v patrole niekolkokrát rozsipaný a prepálené piesty. Prosím ťa, no kolko vyjde približne oprava takto pokazeného motora? Ja keď som terrano kupoval som tu toho veľa prečítal ale že terrana ten problém z motorom nemajú. Tak neviem.

2014-07-08 15:58:34

karel1980: Až na prelome rokov 2003/2004 boli osemkomorové vstrekovače nahradené dvanásťkomorovými a problém s prepalovaním piestov sa podarilo čiastočne eliminovať. Dovtedy boli všetky motory 3,0 v rámci "zvolávačky" menené pretože nevydržali ani 60000 kilometrov. Skus ísť s tým terranom 130-140 aspoň tri hodiny a je koniec.

2014-07-08 17:17:04

alex8: Ja jazdím tak 90, aj keď idem po dialnici, nikde sa neponáhlam. Ako sa to prepálenie piestov prejavuje? A ako sa dá zistiť či mám osemkomorové alebo dvanásť komorové vstrekovače?

2014-07-09 07:18:39

karel1980: na 2,7 jsem najezdily cca 250 tis. km, jen s vlekem Česko Německo a bez problémů, teď dalších cca 200 tis. na 3,0 a taky bez problémů.

2014-07-10 09:58:00

karel1980: Hneď na začiatku modelového roku 2004 začali montovať nové vstrekovače a motory vydržali viac.

Piesty sa prepalovali vtedy ak ste jazdili dlhší čas vyššou rýchlosťou alebo vytáčali motor nad 3500 ot/m.

2014-07-10 12:59:44

Zatial dakujem za vase rady. A podla toho co tu citam by bolo rozumne pozerat 2.7 alebo 3.0 az teda od 2004. A co prevodovky? Neviete kto dodava automaticku prevodovku? Mozno blba otazka>ma terrano redukciu? myslim s automatom

2014-07-10 16:42:09

alex8: Takže keď ja jazdím tak 90 max 100 tak sa prepálených piestov báť nemusím?

2014-07-11 07:09:48

karel1980: Já u obou aut jezdil cca 2800 - 3200 otáček na motoru, tj po dálnici s autem na vleku kolem 120, nebo prázdnej cca 130.

2014-07-12 13:57:01

karel1980: Treba ten motor poriadne zahriať a nevytáčať ho a určite niečo vydrží.

Pri jazde okolo 90 by sa nemalo nič stať

2014-07-12 13:58:48

suflonr: Redukciu majú všetky modely a automatická prevodovka je japonskej značky Aysin a nepočul som na ňu zatiaľ žiadne sťažnosti.


Odpovědět