Fórum - Téma


kryt svodu-cim nabarvit


Fórum Technický koutek kryt svodu-cim nabarvit




2008-04-25 14:26:02

drncel mi dolni kryt svodu, tak sem to cele vyndal , ted kdyz to mam venku tak premyslim cim to zabarvit ?

nej by byla asi nejaka ta stribrenka ? urcite na to je nejaka specialni barva ale nejaky nazev ? aby to pak po urcite dobe neslezlo a neoloupalo se to, vysokou teplotou

zitra to ocistim a neco na to placnu ,at uz sprejem ci stetcem ...

vi nekdo co tam dat ? ci delal to uz nekdo ? dik za rady

2008-04-25 18:31:50

Ja bych skusil normalne tu vypalovacku co se pouziva napr. na trubky od kamen atd.ja s tim natiral brzdice a par dilu u motoru.Drzi perfektne.tepl.odolnost cca: 500stupnu. Sezenes v kaze druhe prodejne s barvama

2008-04-25 19:12:25

Dej na to sprej na brzdy nebo na motor koupis to v skoro kazdy drogerce a autopotrebach

2008-04-25 20:00:01

Mám to už asi sedm let nastříkané Motipem Supertherm, co vydrží až 800°C. Není co dodat, je to stále jako nové a nikde to nerezne. Mohu jen doporučit, barva výjde na nějakých 150 - 170,-, dle obchodu a kryje výborně už ve velmi jemné vrstvě. Drží mi to na všech dílech, které jsou vystaveny vysokým teplotám. Barva je na tento účel přímo určená. Kupuji ji v OBI a nebo speciálkách či mototechně.

2008-04-26 21:53:34

tak sem taky koupil stribrnou na vysoke teploty ve spreji do 500 C ... za 150 kc, perfektne kryje , tak ten kryt ted krasne byje do oci po otevreni kapoty, pekne by to bylo kdyby cely motor tak byl ...ale s tim by bylo strasne moc prace ,pucovani, rozebirani kde coho ...do toho se nepoustim

2008-04-26 22:23:33

Hele a dava se vubec pod tyhle barvy plnic. Rek bych ze jo aspon ja to tam vzdy dal

Dux
Radek
2008-04-26 22:31:12

plnic by se uskvaril

2008-04-26 22:54:04

Jenze tam pisou ze to mas dat tak jsem ho tam dal sice to nebylo az na moc namahanych mistech. Takze ocistit a striknout

2008-04-27 11:23:52

Pod ten Supertherm se plnič nedává, je to samo o sobě základ a klasický akrylový plnič by na horkých dílech pravděpodobně nevydržel. Je prostě třeba dokonale připravit podklad. Já jsem se s tím sice drbala pěkně dlouho, ale výsledek stojí zato. Uvědomte si i fakt, že barva je tepelný izolant takže s větší vrstvou se díl pod ní hůře chladí. Při barevné úpravě motorového prostoru a dalších dílů auta jsem vždy nanášela jen mikrovrstvu barvy/laku. A též, silnější vrstva barvy může rozpraskat (teplo, vibrace) a sloupe se.

Takto jsem, upravila celý motor a další díly pod kapotou, už je to nastříkané několi let (cca 7):

http://www.nissanclub.cz/.../full/6610_1061_motor.jpg

http://www.nissanclub.cz/..._1026_249_motorzezadu.jpg


Odpovědět