Fórum - Téma


Kouření motoru 2.2.D


Fórum Almera N16 Kouření motoru 2.2.D

Informace o modelu: Nissan Almera N16



2007-05-09 14:17:19

Ve svém X - Trailu mám motor 2,2D 84KW, který si při akceleraci pořádně zahulí. Motor má najeto 140 000 km, spotřeba je v pořádku, olej neubývá a vzduchový filtr jsem vyměnil. Uvítal bych nějakou zkušenost, tyto motory jsou i v Almerách. Přeji hezký den a děkuji za rady.

2007-05-09 21:07:43

Co to znamená pořádně?

Dívej se po ostatních dieslech ty taky hulej při akceleraci.

2007-05-10 07:30:12

Pořádně znamená, že se za autem vytvoří černý oblak a auta za mnou toho zrovna moc neviděj.

2007-05-10 18:57:44

Tak to jo, mrkni na:

http://dieselpower.cz/

2007-07-11 13:03:25

Lajos, klid ... mám taky YD-22 (100 kW) a přestože je vše v naprostém pořádku, v určitém režimu (rychlé podřazení a plný plyn) to za mnou vypadá jak za Tatro 148 .... je to normální. Je to trošku ovlivněno čistotou paliva, ale nijak zásadně.

2007-07-12 13:15:59

no zkuste jet nekdy za Audi A6 ,jede celkem ciste, ale jakmile zabere tak se muzu v kabine udusit ,taky ji to pekne zacmudi ..vlastne kdyz si tak vsimam tak kazdy i novy diesel ma cerny kour za sebou , ale o tom ze az tak ze ostatni nevidi na cestu to uz malokdy i traktor dokazal

nic proti dieslum nemam dokonce sam se je pred primerou vybiral ...

2007-07-17 09:46:14

Názory, že kouření těchto motorů je normální mě zrovna moc nepotěšily. Nechal jsem si udělat diagnostiku v Nissan servisu a závada se skutečně žádná neukázala. Názor techniků byl, že se může jednat o připečené vstřiovací trysky a doporučili mi použít aditivum pro čištění palivové soustavy., údajně to ve více jak u 50 % případů pomůže. Já bohužel patřím do toho zbytku. Byla mi nabídnuta i výměna trysek - cca 20 000 Kč jedna tryska, repas cca 12 000 Kč / kus (nekupte to! ) .

2007-07-17 11:30:31

tata mel to same. ale myslim ze sem to uz v nejakem topicu psal. rekli si mu 80k kč za opravu - cosi mu odeslo nevim presne. a prej ze nema brat spatnou naftu - kdyz rekl ze bere pouze shell a obcas omv tak mu stejne neverili. nakonec to slo vramci zaruky ... holt jak rikam uz nebrat nissana od roku 2002 a dal spojeni s renaultem ...... je to spatne

2007-07-17 20:27:27

Dokud Ti to jede, tak buď v klidu .... sice asi nepotěším Bursíka a spol., ale nakonec podle mě patří 2,2 dCi k tomu čistšímu, co se dá mezi diesely na silnici potkat ... hlavně se nenech zblbnout těma kecama v servisu, v konečném důsledku jsou schopni ti povyměňovat půlku motoru a stále hledat závadu ... připečené trysky je úplná hovadina, při snížení účinného průřezu vstřikovacích trysek bys musel pozorovat úbytek výkonu a nepravidelnost chodu .. jen tak mimochodem, skutečně bát se začni až od 1.9.2007, kdy se u nás do nafty bude povinně přimíchávat 2% MŘO, nebo jak se ta spása našich zemědělců jmenuje...

2007-07-17 21:26:17

Bursíka potěšíš, když tam budeš lejt rostlinný olej místo nafty .

Já ho takhle těším, ale jenom ze třetiny .

2007-07-17 22:21:57

No pan Bursík, při vší úctě k němu, mi asi nové vstřikovače do common railu nekoupí .... to jsem zvědavý , jak dopadnu ... teoretici říkají, že do 5% příměsí by neměl být problém, ale pokud vím, tak Nissan striktně odmítá "legalizovat" a zaručit funkčnost a životnost při jakkémkoliv podílu , byť jen 2% .... klasickou bionaftu s30% oleje bych asi použil jen jednou, i když znám lidi, kteří si jí pro starší diesely chválí.


Odpovědět