Fórum - Téma


koupě primery p12 v naftě


Fórum Primera P12 koupě primery p12 v naftě

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2  3

2012-10-04 22:10:35

čau lidi, zvažuji koupi primery od roku 2003 v naftě a nevím jakou zvolit motorizaci 1.9 nebo 2.2 ? , toto auto se mi moc líbí přečetl jsem o něm spousty rosporu plných recenzí vím že ta 1,9 je renaultí a má rozvoďák poté problémy s turbem nápravama atd.... tak by mě zajímal názor majitelu těchto aut , potřebuji ho na ježdění do práce 15km a po okolí, denňe najedu cca 40km , zajímala by mě spolehlivost, spotřeba, na co si dát pozor při koupy atd..... moc dík za rady

2012-10-04 22:18:25

na take jazdenie si kludne kup benzinovu motorizaciu a mas to zicher

2012-10-04 23:32:43

Já měl P12-1,9dci asi rok a byl jsem max. spokojenej.Motor 1,9dci jede moc pěkně,turbo bere pěkně od spodu.Pokud budeš měnit olej po 10000km nejlépe 10W40,tak by to mělo být ok.Hlavně pozor aby už motor nebyl chycený,nejčastější závada vydřené šály a pak začne klepat klika.Většinou to začne kolem 120000km,ale je to hlavně o tom jak často se mění olej.U všech P12 teče řízení a praskají držáky na stahovačce okna.Řízení pokud neteče proudem,bych neřešil,jinak repas.Stahovačka jde opravit.Vyhni se verzi s DVD,je hodně poruchové,CD rádio taky dost odchází,ale to se dá opravit. U 1,9 dci bohužel není rozvodový řetěz,ale řemen.Cena kompletní rozvodové sady je jen 2200kč+ vodní pumpa 1000kč a to není tak moc.U mé P12 jsem nemusel řešit turbo,čerpadlo a ani vstřiky.Za celou dobu co prodávám díly na 1,9dci mi volali asi 3 lidi co sháněli turbo.Čerpadlo bude asi v pohodě,protože ho nikdo neshání,to na 2,2di je po něm větší poptávka a to i po vstřikách.Spotřeba 1,9dci kolem 6L.Měl jsem i 2,2di a mužu říct že jede taky moc pěkně,spotřeba kolem 6-7L,záleží jak na to šlapeš.Jdi raději do nafty,pokud nechceš řešit u 1,8i spotřebu oleje a u 2,0i zase vysokou teplotu,poslední dobou mi pořád někdo volá že shání motor 1,8 protože mu žere olej a nebo 2,0i že je bez tlaku nebo díra v bloku a také prasklá vložka.Mám tu 3 x p12-2,0i a všechny motory KO na spodku

2012-10-05 07:45:01

Múdro píšeš slavo

mňa by fakt zaujímalo kde udelali ti inženýři chybu s tými sračkami QG a QR a volajú to motory

To fakt ekonomika tak nepustí že sa značka rozhodne potopiť klenot ako SR20 a vyrobí zlátaninu motora čo sa viac kazí jak jazdí a ničí renomé celej značky??? Hlavne že servis funguje a zarába však?!?

P.S. kadejaký SR20 alebo GA16 tu má viac nacúvané jak všetky motory v P12 najazdené dokopy

P.S2: ešte stále rozmýšlaš že kúpiš P12???

2012-10-05 08:34:37

Kez by dale pokracovali ve vyvoji SR20 a jen ho treba modernizovali, ale aby zachovali stale stejnou kvalitu. Ale bohuzel to tak chodi a sli by sami proti sobe, protoze by jim lidi nekupovali novy auta Kazdopadne za me P12 snad radeji po celkove strance nebrat a vybrat si neco jineho.. Ale co?

2012-10-05 09:17:45

Luky : jel si nekdy vubec v p12 ? A nebo jezdil s jedinym motorem co ma nebo mel ho ? Je to dore a prijemne auto jen jinak zamerene nez p11. Naftove motory jsou v pohode mozna bych rekl i nadprumer kazdj naftak se obcas posere at je to cokoliv ja na 2.2 nemuzu rict krive slovo

2012-10-05 09:19:58

Tak ja nerikam ze 2.2 je spatnej, to vime vsichni ze je to uchazejici motor, ale celkove je to auto takovy... no divny... Nehlede na to, ze uz tady bylo psano primo majiteli, jak jsou nespokojeni. Samozrejme musim dodat, ze to neplati u vsech. Takze mozna na nejaky to jezdeni kousek do prace, v dobe kdy ty auta se daji sehnat za par korun, to muze byt asi fakt uchazejici volba.

2012-10-05 09:30:19

Já musím říct že P12 je dobrý auto a v naftě doporučuju všem.Já byl opravdu spokojenej a těžko jsem se loučil s mojí P12.Znám spoustu lidí co má P12 a když se s nima bavím,tak převážná většina je spokojená.Je škoda že to sem nikdo nenapíše.Tady se o P12 mluví jen špatně.Podvozek je podle mě v pohodě,auto sedí perfektně a hlavně nehnije jako P11

2012-10-05 09:32:42

No prave to auto stoji par korun a sedni si do toho a pak do Octavky a uvidis ten rozdil ... A prave stimhle autem se krasne jezdi i na streky. .... U P11 jsou casto tady fandove .

Ale P12 si uz kupuje kazdej dneska a ty pak jdou hledat co stim je nebo neco . Kazdej vetsinou jenom nadava ,ale kdyz mu to super slape tak se neozve ....

A nehlede na to ,že jde videt jak z dizajnem předčili dobu P12 se začíná líbit lidem teprve teď ....

2012-10-05 09:33:43

Jo, to hniti si Reňolt asi uz pohlidal...

Svobi: No nekterejm asi jo, ale me celkovym designem neuchvati nikdy, bohuzel.

2012-10-05 09:44:42

Přesně tak,je to nadčasový auto.Mě se taky před 5 roky nelibilo a až teprve nedávno jsem změnil názor.Jezdil jsem hodně po městě i dálky a opravdu dobrý.Po dálnici se 6 kvaltem v pohodě,jen spotřeba při 130-140km/h byla kolem 7L,při 110km/h 6L.

2012-10-05 17:22:10

dík za rady a za to že jste mi sem napsaly svoje skušenosti, dnes jsem v 1.9 dci 2005 jel v bazaru , a super , jen jsme tam nikde nenašly jak zobrazit spotřebu, jediný co tam běhalo bylo nějaký economi stupnice ..... také by mě zajímalo podle čeho se dávaly do p12 ty budíky nějaký z roku 2004 i 2003 maji takový ty tři se stříbrnými kroužky a nějaký maji ty čtyři nevírazný žlutě podsvícený , jestly jsou ty čtyři budíky v novější verzi ? jináč koupím si p12 už jsem pevně rozhodnutý , a budu rad když mi sem ješte napíšete svoje naměřené spotřeby jak u 1,9 tak u 2.2 protože pořad váhám mezi těmito motorizacemi každá ma svoje klady i zápory

2012-10-06 01:01:54

Graf dlouhodobé spotřeby najdeš na obrazovce, kde je zobrazena aktuální + průměrná spotřeba. Joystickem najedes na políčko "FUEL ECONOMY RECORD" U 2,2 dci mám v létě průměr 6,5 v zimě 7,1 a po praze kolem 8. Když jsem jel ze srazu jak p. Klobouk, tak jsem jel za 5,1.

2012-10-06 22:50:47

Svobi: jak si to myslel s tím přesednutím z P12 do Oktávky, co je teda lepší ?

2012-10-07 00:51:30

No sedni do octy a budes si pripadat jak v holobite aspon ja....

2012-10-08 09:01:05

Tak to rád slyším, taky si na nějakou P12 dělam zálusk

2013-01-19 23:11:14

zdar ,mám stejný problém (práce 20km ) a chci se informovat jak dopadlo nakonec tvé rozhodnutí???Jezdím Nissana Sunny 2l D r.v.99 již 13 let, již má své za sebou a chci zakoupit P12. Uvažuji o 2,2 tak se chci optat jestli tvá volba padla na tuto motorizaci a zda jsi spokojen??? Jaké máš pozantky

2013-01-20 03:46:03

osobně bych volil 1,9 , je to stejný motor jako se používá v laguně nebo meganovy a žere to o cca 1L mín než 2,2 a takový ty řeči jako že je to renaultí motor, že je to na primeru slabý, že to má rozvodový řemen místo řetezu , atd.....tak na to nedej , s primerou p12 1.9 jsem jel jen párkrát a je to na primeru dostačující jede to v porovnání o něco líp než oktávka 1,9 tdi 66kw a ten motor primery je tižší než ten škodováckej, osobně jsem jezdil kdysi služební lagunou 1,9dci - stejný motor jako v primeře a uplně bez problemu, dostal jsem jí v najetých 190 000km a jezdil jsem s tím do 280 000km a bez sebe menčí opravy vubec nic se na tom za tu dobu neměnilo, ani rozvody :D , jen jednou destičky, kotouče, přední tlumiče a rg ventil nebo co, a jezdil jsem s tím denně 15km a 15km zpatky - léto - zima , studenej motor a šlapaly jsme tomu na krk nic se neřešilo (naše auto to nebylo tak proč s tím jezdit opatrně) a myslím že jezdí pořád ale už pracuji jinde .

Takže ješte jsem nakonec nepotřeboval jiné auto ale určitě si ji v pruběhu roku koupím v motorizaci 1,9dci od nějakýho roku 2005 a mělo by to být naprosto dostačující a SPOLEHLIVÉ auto alespon po motorické stránce protože nemužu říct jak je na tom s elektronikou atd...když jsem neměl možnost v ní déle jezdit

2013-01-20 11:34:54

Robim v nissane uz vela rokov a zazil som este predaj fungl novych N15,P11,A32,A33 a pod.Zazil som mnozstvo poruch na roznych modeloch.Sam som vlastnil N15 aj P11 vela rokov a teraz P12.Vacsina z vas ani nevie na co vsetko trpeli vase auta ,ked prisli do vyroby a dnes su z nich spolahlive auta.Ci to bola n15 s poruchovymi rozvodami vadnou spojkou,vadnym imobilzer,lozisko v prevodovke a pod.P11 vadne zamky,horne ramienka,spojkove lanka,zlomene kabelaze zadneho kufra,poruchove ovladania klimatiazacie,vadne rezistory apod.Musite si uvedomit ,ze dnesne auta maju daleko vyssiu vybavu za nizsiu cenu.\P11 stala 970tis skkTo je z hruba 32tis euro.Aby sa v dnesnej dobe take auto predalo muselo by stat mozno tak 25tis euro a s 2 nasobnou vybavou..Kazdy vyrobca musi reagovat na ceny na trhu a na ochotu zakaznika zaplatit.V dnesnej dobe plati.Myslenie zakaznika= Dam ti co najmenej,ale chcem co najviac.Vyrobca sa tomu musi prisposobit.Kupi to co je lacne,aj ked menej kvalitne.Este k tomu vas tlacia do znizovania emisii,ktore este viac predrazia vyroby ,cize kupis este lacnejsie suciasky.Sme spotrebna spolocnost a preda ten kto da lacnejsie.Ja mam osobne teraz P12 2.2 100kw.Vybral som si tento motor koli najnizsiej poruchovosti z dieslov.Trpi na vadny SCV ventil cena 176euro.Obcas vytahana retaz vyvevy cena teraz +sponovak 147euro.retaz zavisi od vymeny oleja.trpi na ulomenie kostriaceho kabla.inak motor je upne bezproblenovy.Starsi model 93kw trpel casto na poruchu trysiek,SCV ventilov a casto aj turbo.Renault 1.9 celkovo spolahlivy motor.Trpi casto na turbo v pripade roztocenia motora ,uplna destrukcia.caste su zotrvacniky ,vadne prevodovky,silenblok motora,EGR ventil,vstreky.Dost zavadam sa da predist sposobom jazdy a spravnou udrzbou.Spolocne zavady -spustaci mechanizmus prednych okien.Najcastejsie ulomene v zime pri primrznuti okna.Vybite spodne capy ramien a aj zadne silenbloky.Vybite zadne capy stibilizatora.U starsich verzii unik oleja zo serva.U noveho typu to nieje.Konektor v zadnom svetle u hecbek.Vyblednute predne svetlaCasto vydava buchajuci zvuk klinovy remen,ktory bol v garazach oznaceny ,ako zvuk rozvodov.Priemerna spotreba v meste je 7.8 a mimo mesta 5.8 a z 6.5l.Chod motora je velmi kultivovany az za tepla.Studeny ,ako V3S.zato 1.9 ma aj studeny chod motora velmi pekny a kultivovany.1.9 je oproti 2.2 slaby motor,ale pri normalnej jazde uplne postacujuci.Zato ma mensiu spotrebu.

2013-01-20 12:13:39

Ešte pridam u 1,9 remenica na kluke,čidla a konektory,a dost velky problem konštrukčna chyba u axialnych ložisiek na kluke,opotrebenim zvyknu vypadnut do olejovej vane a dojde k zničeniu kluky

Čo sa tyka spoločneho zabudol si zamky vo dverach,ale okna a zamky maju na sebe znak kosoštvorca takže...


Odpovědět

1  2  3