Fórum - Téma


P12 - Koupě, nákup, pořízení


Fórum Primera P12 P12 - Koupě, nákup, pořízení

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 12

2013-03-08 15:43:00

Urcite dobre, ze si dal vedet.... kazdy uz muze zhruba pocitat, co to ve vysledku vyjde.

2013-03-08 21:29:39

Primera P12 1,9dCi 5dv. r.v. 2004 po faceliftu najeto poctivých 149.800km, serviska vyplněna, nějaké parkovací šrámy ale jinak velmi udržovaná v servisu v Příbrami u Přibyla. Tažné nikdy nepoužité (přišla krize a motorovej člun jsem nikdy nekoupil) a skoro nové 17" elektrony vč Goodyear F1 80%, zimáky na plechu ještě na jednu sezonu. dělaný ramena, rozvody až ve 200.000km. Po technické a po výměně oleje. Brzdy jsou taky OK. minimálně rok by měla být bez investic.

Cena 99.000Kč ulipik(@)gmail.com

2013-03-08 21:45:11

Proč nejdou smazat příspěvky krom posledního ???

2013-06-03 19:01:51

Ahoj, po čtyřech letech od registrace (které jsem šťastně strávil s Mazdou 323F mrkačkou) bych si chtěl konečně splnit sen koupí Primery. Něco už jsem načetl a v praxi zjistil, že nezrezlá P11 GT je nesehnatelná záležitost.

Moc se mi líbí P11C Sport v dvoulitru, jenže je jich jako šafránu. Navíc všechny co jsem objevil jsou v sedanu. Chtěl jsem se proto zeptat, zda se tahle verze dělala i jako lift nebo kombi, nebo hledám marně?

Předem díky.

2013-06-03 19:07:28

Jo jsou i lift a kombici. Kombik tedy nevim jestli sport, ale je to mozny. Otazkou je jestli neco peknyho sezenes. I kdyz nedavno jsem videl velmi peknou P11C 2.0 co mela najeto strasne malo, bylo to do 100tis. km, vinova barva, moc pekny. Za 2 dny uz na netu nebyla, zmizela okamzita. Cena byla tusim okolo 60-70tis., ale kousek paradni.

2013-06-03 19:11:52

mafie: Vítám, jj jsou oba typy. Primera P11C Sport Wagon, P11C Sport hatchback. Nicméně, dobře zvaž, jestli není lepší sehnat GT.

Edit: tady je jedna, ale Elegance http://auto.bazos.cz/inze...-Primera-20-Wagon-LPG.php v kombiku. Nicméně, ať už je to Elegance nebo Sport v obou je SR20DE 103 kw. Rozdíl je v podvozku a ve výbavě. Motor je uškrcenej. Zbytečný EGR, dva katy. Lepší počkat a sehnat GT.

2013-06-03 19:28:52

Děkuji za přivítání. Abych byl upřímný, tak mám omezený rozpočet nějakými 50 tisíci, takže nevím, jak moc si můžu vybírat. Téměř jsem si jel pro tuhle, jenže mě trošku znervózňuje ten cenový rozptyl, ve kterém se tyhle Primery pohybují. Oproti odkazu na ten černý kombík je tahle skoro zadarmo... http://auto.bazos.cz/inze...ort-r2000-Krasny-stav.php

2013-06-03 19:33:28

mafie: to je normální cena. Mý auto bylo o polovinu levnější. Pokud bych spočítal náklady i s pojistkou (2x 3500) a STK jsem na 30 a ještě mě čekaj přední blatníky. Viz. servisní knížka v profilu.

2013-06-03 22:23:05

Já koupil tu svoji za 33 tis. a když vidím tu zelenou, tak musím uznat, že ta moje vypadá výrazně hůř a navíc je to Sport-ka, což moje není i když mám budíky bílé a vyhřívaná sedadla. Do té zelené bych šel. Ten černej kombík je cenově přepálenej i když je v plynu. Plyn počítej tak kolem 23 tis. komplet.

Mafie, 2013-06-03 19:28:52 napsal:

Děkuji za přivítání. Abych byl upřímný, tak mám omezený rozpočet nějakými 50 tisíci, takže nevím, jak moc si můžu vybírat. Téměř jsem si jel pro tuhle, jenže mě trošku znervózňuje ten cenový rozptyl, ve kterém se tyhle Primery pohybují. Oproti odkazu na ten černý kombík je tahle skoro zadarmo... http://auto.bazos.cz/inze...ort-r2000-Krasny-stav.php

2013-06-03 22:26:21

mafie: Tahle je špatná, řešil jsem na stránce před. Možná klepe motor, špatně brzdí a špatně se řadí. Potřebuje spoustu investic.

Bratr ji chtěl kupovat, je na prodej už dlouho. Stála i 35 000 a moc nejede, něco s váhou vzduchu? Asi.

2013-06-03 22:37:37

onsad, moc díky za info. Já měl s tím prodejcem asi desetiminutový telefonát a už z jeho vystupování (styl bazarista) jsem čuchal nějakou bejkovinu. Pořád si mlel svou o krásném laku a interiéru a zakecával moje konkrétní dotazy (ani nevěděl, odkud je auto dotažené, jaké jsou k tomu papíry, prostě nic...). Samozřejmě o klepání v motoru ani o brzdách se nezmínil. Hlavně že jsem mu třikrát říkal, že nechci jet přes půl republiky zbytečně...

Tohle téma už jsem pročítal, jen ten odkaz na minulé stránce už nefunguje. Jsem čím dál raději, že jsem se tady zeptal, takže ještě jednou dík za ušetřený čas i nervy.

2013-06-03 22:44:06

mafie: Zas tě nechci moc odrazovat, nejsme super experti, ale bratr zná trochu moji primeru P11 a tahle byla prostě horší. Opravdu moc nejela a brzdy moc nefungovaly. A stejně tak prodejce vychavaloval lak atd.

A prodejce o klepání ani IMHO nevěděl, resp. nepoznal. Stejně tak mu přišlo, že jede a brzdí super. Opak byl pravdou.

Jako kdybys stáhnul cenu o 10 - 15 000 a ty investoval, tak by to bylo OK. Prostě má IMHO vážné vady.

2013-06-03 22:49:28

Jasný, ale už jenom ten výčet nedostatků o něčem svědčí. A taky fakt, že ji prodává tři měsíce (kdyby byl stav jak udává, byla by do dvou týdnů pryč).

Asi bych se na to díval jinak, kdyby to týpek řekl na rovinu. Jenže takhle mi to prostě smrdí a nepojedu kvůli tomu 800 kilometrů štreku.

Já na ten nákup vůbec nespěchám a rád si počkám a nechám poradit.

2013-06-04 11:43:13

Mafie: Sehnat pěknou P11C Sport je dneska už docela problém. Já tu svojí koupil minulej rok a taky jsem se dost naběhal, než jsem narazil na přijatelnou. Bohužel na té mojí je už docela znát provoz, takže trochu víc kosmetických vad, nicméně za ten rok, co s ní jezdím, mě ani jednou nezradila. Investoval jsem jen do provozních záležitostí, takže jsem měl asi štěstí na poctivého prodejce Tehdy jsem jí koupil za 55 tisíc, dneska bych to musel prodat asi tak za 30 tisíc. Cena Primer jde rapidně dolů. Svojí cenu si udrží jenom dvoulitry v plný výbavě a ve špičkovém stavu. A pak ty GT..

Mafie, 2013-06-03 22:37:37 napsal:

onsad, moc díky za info. Já měl s tím prodejcem asi desetiminutový telefonát a už z jeho vystupování (styl bazarista) jsem čuchal nějakou bejkovinu. Pořád si mlel svou o krásném laku a interiéru a zakecával moje konkrétní dotazy (ani nevěděl, odkud je auto dotažené, jaké jsou k tomu papíry, prostě nic...). Samozřejmě o klepání v motoru ani o brzdách se nezmínil. Hlavně že jsem mu třikrát říkal, že nechci jet přes půl republiky zbytečně...

Tohle téma už jsem pročítal, jen ten odkaz na minulé stránce už nefunguje. Jsem čím dál raději, že jsem se tady zeptal, takže ještě jednou dík za ušetřený čas i nervy.

2013-06-04 12:56:44

mafie: Jinak lak a interiér je pravdivý. Interiér je prý skoro netknutý a lak jako nový. V tom nekecá. Jedině si doladit tu mechan. část.

2013-06-17 16:13:34

No tak špatné jsem to nečekal... koukám po Primeře už cca měsíc a za tu dobu jediná nabídka, která by mě přesvědčila sednout do auta a jet se podívat...

Je pravda, že v 1.8 po faceliftu bych si dokázal vybrat, ale tady na fóru jsem na ně nečetl moc pěkného... Kdybyste byli na mém místě, šli byste i do hezké 1.8, nebo čekali dál? Jaký je tam rozdíl ve výkonu/spolehlivosti?

2013-08-30 21:59:26

Ahoj,

tak po třech měsících pořád vybírám, nechci to uspěchat. Mohl bych se zeptat, zda/jaký je rozdíl mezi P11C liftback a P11C wagon? Jde mi hlavně o podvozek a jízdní vlastnosti.

2013-08-30 22:08:06

Jedna docela pekna P11C kombi tu byla na foru...

5dv vs. kombi - co te presne zajima? Auto je to stejny, jina karosarina, mirne jine naladeni podvozku. A vubec, proc vybirat nejhorsiho facelifta?

2013-08-30 22:13:33

jagy: Protoze je nejkrasnejsi

2013-08-30 22:47:45

No právě to naladění podvozku by mě zajímalo. Co to znamená mírně jiné? Já jsem zvyklý na hodně tvrdý podvozek ze své Mazdy a určitě bych nechtěl řídit nějaký uhoupaný kočár...

A proč P11C? No já bych se nebránil ani původní P11, ale ještě jsem nenarazil na kousek, který by byl ve slušném stavu a za slušné peníze (teda jeden jo, ale než jsem se rozhoupal jet přes půl republiky, byl pryč). Navíc pěkné P11 jsou většinou sedany (nevím proč) a ten debilní přístup do kufru bych byl ochotný zkousnout jenom u GT.

Narazit někde na hezkou P11, ideálně liftback ve slušné výbavě (SRi), beru všemi deseti. Leč se mi ještě nepoštěstilo.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 12