Fórum - Téma


P12 - Koupě, nákup, pořízení


Fórum Primera P12 P12 - Koupě, nákup, pořízení

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2  3  4  5 ......... 12

2013-01-14 20:39:23

To vysvětlení fúze Renaultu a Nissanu a důsledků z toho vyplývajích je velmi osobité...)))

Nic to nemění na tom, že P11 je výrazně lepší vůz než Laguna.

Jinak závod v Sunderlandu byl z pohledu produktivity a kvality opakovaně hodnocen jako nejlepší automobilka

v Evropě, zatámco Renault byl v podstatě polostátní skorosocialistická firma.

Mirinda, 2013-01-14 18:19:48 napsal:

Myslím že nemá smysl něco pomlouvat a ohrnovat nos , v roce 1999 27.března se spojil Renault s Nissanem ,je celkem jasný že pokud by k tomu nedošlo tak Renault už přestal existovat . Bylo to výhodné pro obě strany Frantíci získali spolehlivou techniku a Japončíci zase prostor pro výrobu svých aut v Evropě ..

První generace Laguny byla v roce 1993

Druhá generace v roce 2000 ještě pod zoufalým taktem Renaultu konkurovat jiným automobilkám a s absolutním ignoranstvím nechat si pomoci od Nissanu.

Třetí Generace Laguny rok 2007 pod taktovkou Nissanu a celého managementu výroby. To co vlastně teď potkáváte na silnicích je Nissan z logem Renault ..

Je to úplně stejný jako "naše" Škoda ... logo zůstalo český , ale střeva jsou bohužel Německý ..

Tak že pokud překousnete logo Renaulta a budete chtít koupit ....... tak až od data 2007 ..

2013-01-14 22:49:17

No nechci ti do toho kecat, ale s tou fúzí to bohužel bylo přesně naopak. Nissan se od začátku 90. let potácel ve finančních problémech a proto se rozhodl prodat Renaultu 51% svých akcií. Proto je taky dnes šéfem Renault-Nissanu Francouz. A je pravda, že nějaký technologie frantíci zužitkovali, ale taky zároveň začali do Nissanu rvát svoje levnější a bohužel méně kvalitní díly. Takže bych spíš řekl, že Nissany co dnes vidíš jezdit jsou téměř Renaulty se znakem Nissanu, kéž by tomu tak nebylo. Ale stačí se podívat na totální změnu designu u nových almer a primer na přelomu tisíciletí po fůzi a jejich podobnost s Renaultama.

2013-01-14 23:19:10

ja si tiez myslim ze Nissan bol ten, co potreboval pomocnu ruku

turbodizel by nemali hadam doteraz, keby sa nespoja s renaultom :D

2013-01-14 23:24:42

YD22 a z něj odvozené verze je 100% vývoj NIssanu... K9K a K4K pak 100% Renault.

2013-01-14 23:46:50

ja len podla toho, ako tu kazdy neodporuca naftu do P11 a podobne starych nissanov

2013-01-15 08:11:04

Protoze naftove motory byly v japonsku vzdy na okraji zajmu (i vyvoje)

2013-01-15 08:39:09

Glider .. no jasně.))

Protože CD20 resp CD20T byly normální průměrné diesely odpovídající době svého vzniku a ničím nevynikaly, zatímco byly k dispozici naprosto špičkové benzínové motory.

YD je také spíše průměrný motor, ale o dvě generace novější, čemuž odpovídají provozní výkony.

2013-02-19 10:52:55

Tak jsem tu z5. čas se nachýlil a dá se říct, že je to již aktuální.

Zítra se jdu podívat na tento kus, mám to za barákem, tak že za podívání nic nedám:

http://auto.bazos.cz/inze...dam-Nissan-Primera-20.php

ale rád bych, kdyyb jste mi pomohly, pokud víte o nějakém "zajímavém" kuse. Stav neřeším, pokud není motor v háji, je mi to jedno, dokážu si to spravit, tak že je pro mne rozhodující cena. Neraději bych 2,0i do cca 40tis. Kč a úplně nejlíp WP11-144, sedan nechci - skrze kočárek.

Kdyby jste o něčem zajímavé věděli, díky za pomoc

2013-02-19 11:08:35

máme jednoho modráho kombika na prodej p144 2,0 benzin, nechal jsem ti vzkaz.

Hynek, 2013-01-13 19:55:41 napsal:

Nechci vás zklamat, čí urazit, ale nevědomost, nebo spíš dezinformovanost šíří tuto fámu. Nejporuchovější Laguna byla dvojka před faceliftem v 1,9dci, tam se srala elektrika, motor a skoro vše.... Jednička je ještě poctivej Renault, jednoduchej a spolehlivej. Přicházím s těmi auty a jejich majiteli často do styku a něco o tom vím. Je to stejné jako mi tu rozmlouvaly 1,8 a ti co jí mají si ji chválí. Záleží na kuse, a na tom, jak se k tomu majitel chval, ale to je tak u každého auta.

2013-02-19 11:28:44

ja ji mam. byvaly majitel prase najetzo ted +-250t, koupeno za par korun prave kvuli probemum s eletrikou stacilo vycistit konektory (vyborna napad baterka nad ECU hned za LP svetlem) mam najeto 40t za pul roku a jedinou poruchou byl alternator a kupoval sem novou kartu ale zas k autu sem dostal poslepovanou vterinakem. navic pokud vim ja jeste vic se sraly 2,2dci.

suma sumarum i kdyz sem to puvodne nechtel bylo za dobrou zlatku, mam velke a pohodlne auto su fest spokojeny zere to malo a jede slusne.nema problem ani s tahanim podvalu, osobne tvrdim jedno pokud kupujes auto stare deset let a vic je jedno co to je ale kdo to měl a jak s tim bylo zachazeno. na mazda klubu budou psat ze nejlepsi je mazda, an rencku ze rencek, a bylo by divne kdyby tu se nepsalo ze nissan,...

2013-02-19 11:55:37

tohle je docela dobry odkaz..

http://tipnanakup.bezpecn...estu-stari/2013-10-11/311

http://tipnanakup.bezpecn.../tuv-model/nissan-primera

dej auto ke srovnani lagunu a pak koukej na ta cisla. Evidetne je tam videt, kdy se zacala primera srat

2013-02-19 12:24:26

nerikam ze primera je spatna, ty statiky sou taky dost zavadejici... stari neni urcujici ale co treba najezd kilometru?

auto jezdi po stavbach taham vleky atd. koupil sem za 15t i se vsim vsudy vcetne timnich a lentich gum su na 40t mozna 45 nevim. u dailny je mi +- jedno co to ma na kapote chcu pohodlne prakticke auto ktere trchu jede.

sam posud: 6kvalt, 2zonova aut klima, vyhlivane a el sklopne spigly,cerny interer v polokuzi, tazne na 1,5t, kufr jako krava, odmrazovani predniho skla... ...nezere pohodle dobre se to cisti do auta vezmu krom sebe 4 chlapy i s vercajkem a na prdel jeste plato s deskama treba,... pointa je v tom jak rikam je mi jedno co to je primera proste neni auto na vsechno to neni zadne. muzes rict ze je to auto co se ti libi a co ti vyhovuje, ja to uas reknu ze p11sr20de ve 4x4 bych s chuti bral ale ani nevim ze by nejaka byla. a za sebe bych radsi sunnika. nez primeru ale proc ne ze od toho mame auto mnogo a ne jen jedno, taky se kazdemu libi jina baba.

sam ti rikam ze puvodne sem o rencku nechtel ani slyset a ted na to v podstate nemuzu rict krivyho slova v -20 startuje na drc, vyhrabal sem se na hory s fwd co ma 225ky gumy do kufru se vejde 15japoncu a 3 vietnamci. nebo lyže. prd to zere jede to slusne a pohodlne, vzadu mas na nohy mista tri pr... prostory. nevim mozna su divnej ale soudim a hodnotim to vcem sem jel a nebo mam osobni zkusenost.

nejvic nadavek na to slysim od lidi co jezdi ve shnilem fanoji unu puntu atd a rikaj ze takoveho srace by si nikdy nekoupili. a ja vim ze maji pravdu.

auto proste je kompromis mezi cenou a uzitnou hodnotou. pro me je daily spotrebak. az se to nevyplati koupim jine. na hrani a mazleni mam jine.

2013-02-19 12:59:16

za 15 tis neni co zkazit...o tom zadna

2013-02-19 13:17:05

Jak dobre koupis, tak proc ne... ja taky koupil levne P11 a ted ji po roce rozeberu a jeste vydelam. Je skoda, ze Nissan nemel v te dobe zajimavejsi diesel, nez predpotopni CD20T.

2013-02-19 13:38:31

presne tak koupil sme to nepojizdne 2 roky odstavene. a ted je to bezmala rok co s tim spokojene jezdim.

proste cela pointa je v tom jakou cenu jsi schopen akceptovat.

2013-02-19 14:34:04

treba CD20 je srac ale vydrzi nesmysl... :-D jen holt po nem nemuzes chtit zazraky.

stejne jako ca20e dobry olej dobre svice a ten motor nakrouti pres mega,...

troufnu si rict ze stav auta roste a pada s olejem. pokud nekdo sere na vymeny nepomuze vylestena kastle. a pokud zas nekdo poctivě mění tak nekašle na zbytek.

2013-02-20 11:19:50

Tak jsem se byl podívat na toto auto a bylo mě ho až líto.

http://auto.bazos.cz/inze...dam-Nissan-Primera-20.php

Vevnitř jako v popelníku, z venku celkem dost pokročilá koroze jak lemů, tak i kapoty a nosníků. Přední světla moc neseděly, no dost špatný. Nečekal jsem až takovou bídu.

2013-02-20 11:56:49

To uz bych bral radsi tohle

http://auto.bazos.cz/inze...86546/Primera-20-96KW.php

2013-02-20 12:16:25

To je ale sedan, ten nechci, chci velký kufr.

2013-02-20 15:26:02

To byla jen ukazka... ja koukal za stejne penize P11 96kW liftback. Za 40tis. by tomu mel uz stav odpovidat.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 12