Fórum - Téma


P12 - Koupě, nákup, pořízení


Fórum Primera P12 P12 - Koupě, nákup, pořízení

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1 ......... 8  9  10  11  12

2014-07-11 20:52:30

Marcel a na kolika ses byl prosimte podívat max 5km za hranicema . Přijde mi ze často akorát placas ...

Kdyby si viděl jak na fotkách vypadala třeba ta Sakulovo ani se mi tam nechtělo jet 400 km dokud mi neposlal fotky motoraku a náhledu na podvozek to jsem začínal cuchat ze by to mohlo bejt zajímavé a v reálu mi spadla brada .

U tihle starých plecek je to objíždění a opruz někdy, než narazis na kus co za to stoji hlavně tady u hranic pro všechno jezdim poslední dobu dal .

2014-07-11 21:35:05

djmicho: To by me zajimalo v cem je rezava 6tka lepsi... Nevim, co mas proti Primere, ze je to tak spatne, ale priste doporucim nekupovat nejhorsi moznou Primeru.

2014-07-11 21:53:47

jagy: třeba má šestka lepší brzdy

2014-07-12 06:25:28

jagy: proti Primeře nemám nic, jen mi prostě přijde, že se tady z toho auta trošku dělá něco víc a z SRka raketa.. Primera je fajn auto, rodinej koráb celkem v pohodě, ale je to už starý auto a nemůže přece někdo čekat, že tyhle auta rok 2001 a starší budou pořád zánovní voňavky. 6ka sice rezne, ale motory mají až na 2.3 atmo lepší, podvozek je lepší, výbava už je někde jinde a ano rýpanec do brzd, ty jsou taky lepší Primera má zase lepší ručku a líp zvládá přetáčivost, když ulítne prdel. A 144ku jsem vybral z prostýho důvodu novějšího roku výroby a trošku slušnější výbavy, motorově s ní nemám problém (sice tomu pár desítek koní chybí, ale motor je nezmar), kastle je taky OK, jen brzdy jsou prostě slabší, vyhovovali by mi spíš ostřejší alá N16. A hlavně mě v Primeře nejvíc deptá aerodynamický hluk od 160 nahoru.. Proto taky Primuši nechám jako daily do práce a do města a na vyjíždky mi přitáhne známý Xedose 2.5 V6

2014-07-12 08:43:16

svobi: o plácání bys mohl pomlčet i ty vzhledem k tomu,co sem někdy přistane od tebe za hlášky v cizím jazyce.To je holt diskuse a tyhle sms každý chápe v danou chvíli trochu jinak no.Já o voze a ty o koze.

Za svým si stojím i když paběrkovat za hranicema s tisícovkou se může někdy i vyplatit. Rozhodně je lepší u nás shánět auto za 50tis,než v DE za 25tis. a zbytek na poplatky. To už se pak nerentuje.

Jo když je to vyjímečnej typ jako GT,to je něco jinýho.

2014-07-12 11:31:05

djmicho: To by me zajimalo v cem ma N16 lepsi brzdy, kdyz jsou stejne. Mazda urcite jezdi vyborne, ale opravdu silne pochybuju, ze je podvozkove lepsi nez P10/P11... jen hodne malo predokolek je lepsich a 6tka to urcite neni. Lichobeznik je lichobeznik... a nebo mas proste vylitany kus, tezko rict.

Neni ten Xedos nahodou z Roznova? Kamarad prodava nekde do Brna...

2014-07-12 13:50:41

jagy: určitě si v N16 jel, má rychlejší náběh brzd a jsou mnohem jedovatější, primuše je taková vlažnější.. 6ka má právě jeden z nejlepších podvozků, ocenili ho i kluci z bmw klubu co jezdí na mpaket podvozcích, ale je pravda, že člověku zprvu nepřijde tak jistý (pravda nikdy jsem nejel v základní výbavě, minimálně sport, tak to může být trošku lepší). Vylítanej podvozek určitě nemám, nenašel se spolujezdec co by se mnou chtěl jet znovu, prý jsem prase co si s takovým veteránem dovolím

Xedos přijede z Francie zdejší korozekámoši za to nestojí

2014-07-12 17:34:29

djmicho: v necem mas pravdu

2014-07-12 18:06:00

romik: tak já si nakaždým autě najdu mouchu vím, že jsem dost kritickej, ale pro klid naší Nissan-komunity, Primuši kritizuju míň než E46ku nebo MPS.. za ty prachy co se ty naše koráby dají sehnat to nemá konkurenci

2014-07-12 18:36:10

djmicho: taky neco nekde najdu a kdyz rikam ze Primera nebrzdy tak mi nikdo neveri

2014-07-12 19:35:07

djmicho napsal: "(...) Primera ... líp zvládá přetáčivost, když ulítne prdel. (...)"

No už jen proto cos napsal bych netvrdil, že M6 má lepší podvozek. Jinak brzdy na Primeře jsou takové vlažnější, na tom se shodneme.

2014-07-12 20:16:39

djmicho: V N16 jsem nejel. A p11 face uz ma ostrejsi posilovac, tak nevim... ja jel v hodne Primerach a kdo rika, ze to nebrzdi, tak ma za A) spatne brzdove komponenty nebo za B) problem v brzd. soustave (valec, pistky, atd). To plati i pro Romika, dej si to do kupy...

2014-07-12 20:20:17

jagy: na GT to zachvilku budu resit behem 2 mesicu tak budem konzultovat

2014-07-12 20:30:35

Většinou lidi říkaj, že primera nebrzdí, když přesednou třeba z kokty, kde to je přeposilovaný. Mám raději brzdy u primery, kde se to dá dávkovat, ale člověk se musí do pedálu trochu opřít.

2014-07-12 20:48:12

144 má o poznání silnější posilovač, ale taky je potřeba se do toho opřít, takže žádný zázrak a zbytečně zbrkle kope ABS. Oktávka je někde jinde a to může mít vzadu klidně bubny, o dvojkové nemá smysl ani mluvit. Když přelezu z okty do primery, tak ve mně v první chvíli hrkne, že mám něco s brzdama, ale za chvilku jsem s tím zase jakž takž sehranej. Kdo je náročnější, tak zainvestuje do desek, tam by se to mělo projevit nejvíce. Ale brzdy jsou tady už někde podrobně řešené.

2014-07-12 23:23:36

Brzdnej ucinek se da merit pretizenim pri deceleraci nebo testovanim brzdne drahy a ne ,ze pocitove bere pedal niz -to je hovadina . Ano u primery je delsi draha s vyssim narokem na tlak ,ale nemyslim si ze by to bylo na ukor bezpecnosti (draha i maximalni mozny tlak je normovan) .

Naopak primera mi zastavi na hodne kratke vzdalenosti ,ale je to pak hodne o gumach , s dobryma do toho nekeca ani ABS pokud nevyletis ze zatacky a nezacnes brzdit(kolo zadni ve vzduchu) . A lze diky delsi draze to drzet na te hranici

Jinak treba s Kumhama KU36 to melo tak dobrou trakci ,ze se mi jen tak nepovedlo kousnout gumy a spustit ABS ,ale auto brutalne zastavilo , to ted s continentalama bych sel hned do bloku jim dat tvrde.

Jinak k nasi predchozi diskuzi treba : A nabizi k tomu zaruku ... Pokud bys vzal na export vetsinou bez ni tak urcite bude mnohem levnejsi a necha se usmlouvat http://suchen.mobile.de/a...1&negativeFeatures=EXPORT Sice bych za ty penize radsi koupil P12 v 2,2 Dci ,ale kazdeho volba

2014-07-13 09:25:05

svobi: Nemyslel jsem, že jde pedál níž, ale klade odpor. A v porovnání s oktávou, která je tady zmiňovaná, to můžu posoudit, střídám tahle auta denně. Ale samozřejmě jen pocitově, ale pokud přesednu do okty a zpočátku jsem furt na skle, tak mám pocit ostřeji naladěných brzd s přihlédnutím ke stejné šířce cenově podobných gum. Ale je to jen pocit, jasně. Ale jak na suchu, tak i na sněhu. Gumy mám pirellky 6, žádný zázrak, ale ani šunt. Na oktě Savy.

Ten dovoz bych taky úplně nezavrhoval, ale je samozřejmě pohodlnější brouzdat jen po republice, taky se dá najít. Známej z Chomutova mi vozil 10 Kč/kilák, u nás jsem si frčel už po vlastní ose, tak to nebyla zase taková petelice za dopravu.

2014-07-13 10:19:51

stan34: To já jezdím za min . Dovoz jedu naklady +fixní částka . A odtahy za min než 10 Kč .

Klamoš co mel golfa tak byl silnej neuměl jsem stim brzdit hned to letělo na čumák jenom jsem se dotkl brzdy hrozny nebyl jsem to schopnej davkovat ani za 100 km . Ale u bory a tak jsem to mel docela v klidu . Ale lip se mi davkuje v primce kde ten pedál lip cejtis

2014-07-13 11:29:03

svobi: Každýmu vyhovuje něco jinýho, mně se líp zvyká na dvojku oktávku. Ale tím myslím lehkou spojku, jedovatější brzdy, přesné řazení a podobné vychytávky pro slečinky. Rychlá jízda je zase lepší v primce. Takže u mě jen a pořád o pocitech.

On měl v těch deseti korunách i provizi, ale je to už nějaký čas zpátky, nevím, jak dneska.

2016-10-29 17:19:21

Zvazuji koupi P12 v kombajnu a ted mam dilema co zvolit za motor aby to slapalo spolehlive kdo ma skusenosti a vi co a jak dik za rady


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12