Fórum - Téma


P12 - Koupě, nákup, pořízení


Fórum Primera P12 P12 - Koupě, nákup, pořízení

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2  3  4  5 ......... 12

2012-08-27 23:43:02

Dobrý den,

do rodiny sháníme nějaké auto, které by nebylo příliš tuctové, ale zároven držák a né kombi a větší. Po týdnu hledání jsem se narazil na primery a líbí se mi. Jelikož ale nissan vůbec neznám, chtěl bych se zeptat na Váš názor na toto auto, jestli tam třeba nestojí už rok a tak. Je to jediný dvoulitr do 100tis, co jsem našel a naftu nechci. Takže je to bud a nebo, velmi děkuji.

http://www.sauto.cz/osobn...mera/11033998?goFrom=list

2012-08-28 08:04:23

Tak ho vezmi na skúšobnú jazdu a dojmy sem napíš a my poradíme pomôžeme... Alebo ho kúp...

2012-08-28 09:01:47

Ja osobne P12 nejak nemuzu prijit na chut.. jednak design interieru (budiky uprostred) a jednak jsem slysel, ze se tam dost projevil vliv renaultu co se tyce pomeru cut-cost a spolehlivosti

2012-08-28 09:15:27

Presne tak, bohuzel nejde napsat nic jineho, nez "hnus velebnosti" A to plati jak na desing, tak i kvalitu... Je to skoda.

2012-08-28 11:53:09

Primery jsou perfektní auta, ale to si myslím už neplatí pro P12. Jestli chceš hezké a spolehlivé auto, tak zkus Primeru P11/144 (rok výroby 99-02). A pokud se Ti nebude líbit, tak eventuelně Mazda6, ta se líbí i mně

2012-08-28 12:23:14

a to me prave palubovka libi, je takova futuristicka s velkym dispelyem, nez klasika plocha se tremi kolecky a mini displeyem a libi se mi zadek:). Ale jak rikate, spojeni s renaultem, nespolehlivost p12, potreboval bych nekoho, kdo ji ma a zkusenosti..

2012-08-28 13:44:21

ja ju mam v kombiku. btw spojenie s renaultom je citelne poznatelne viac menej pri naftovyvh verziach.

zo zaciatku ma odradzala ta pristrojovka najme budiky v strede. no par dni a som nimi uchvateny. je to vec zviku no ked si zvikneds uz sa nebudes pozerat prerco ma budiky v strede ale si zviknes a ine uz nebudes chciet minimalne putaju zrak tak isto aj ten velky displej. co sa tyka kazovosti jediny problem mam so silentblokom zavesenia motora ktory zhanam uz dva mesiace no nedari sa mi. co sa tyka pohodlia. je to velke priestrane auto porovnaval som ho s kamaratovim bmw 530d v kombiku s rovnakym r.v. a spolocne sme usudili ze nissan je priestranejsi oproti bmw akurat v porovnani s nim je trosku hlucnejsi pri vyssich rychlostiach ale ja mam len 5st manual mozno to bude tym. jazdne vlastnosti su myslim prijatelne neni to auto na rychlu jazdu moja maximalka bola 215km ale len par krat kedze ta spotreba bola ako pri kozmickej lodi :D ale auto kasne drzalo stopu.

ja ti ho odporucam

2013-01-11 07:14:12

Ahoj, nechtěl jsem zakládat nové téma, tak jsem se přifařil sem

Přemýšlím o koupi P11-C/144 ať už liftback nebo kombi WP11... (nevím co znamená C a 144), ale řeším motor. Dočetl jsem se tu, že nejlepší je 2,0, asi by se mi i líbil (poměr váha výkon), ale proč ne 1,8 nebo 1,6, to jsem tu nenašel.

Dále jsem se tu dočetl něco o korozi, tak se chci zeptat jestli to má pozink? Na co se při koupi zaměřit, co trpí nejvíc a na čem se dá poznat reálný stav km (+/-, nemyslím tím volant, pedály a tak, to poznám sám).

Plán je stavba na LPG a je to míněno jako rodinné auto.

Díky za rady a info

2013-01-11 07:40:34

P11 je starí P11 s malýma světlama a P144 nebo P11-C je ten novější typ s vělkejma světla a vzadu těma vyboulenejma.

Hodně rezavějí kapotya to vpředu i u stěračů - ty lemy a blatníky dole u prahů a příčky pod chladičema a spoje u předních tlumičů. Jinak s kastlou není problém. Ano nisaan zinkuje cca od roku 1982 všchny auta.

Motor 1,8 nmedoporučuju -žere olej je tu o tom několik dikuzí tak si to nastuduj.

1,6 bez problémů, ale dělali se jen u P11 u 144 se už nedělali.

U 144 ještě častio blbnou xenony, protže nejsou dělány na trvalé svícení, tak jak je teď předepsáno, doporučuju dodělat světla prod enní svícení.

Jinak si myslím že jsou to bezproblémový auta

2013-01-11 07:43:57

Informácii tu je habadej a práve sa tu riešilo to isté pre niekoho ného kde sa klub uzniesol že pán si musí kúpiť P11/P11C (120/144)* s motorom SR20DE teda dvojlliter...

Rovnaké uznesenie platí aj pre Teba... ;) Rozhodol si sa správne a ja ti kúpu schvaľujem choď do toho....

Prestavba na LPG je tu tiež v diskusii riešená a ponám také auto - P11C - a funguje perfektne...

vysvetlenie P11 120 je primera pred faceliftom r.v. ´96 - ´99

P11C alebo 144 je facelift od konca roku 99 do 2001 resp 2000-2001

2013-01-11 08:42:05

Ty diskuze už jsem četl (ne všechny) a pochopil jsem, že 2,0 je ideál, i tu přestavbu na LPG, ale jen jsem chtěl vědět co mají za problém ty 1,8 potažmo 1,6. OK, dáky

Nerozumím označení C nebo 144, původně jsem myslel, že je to označení benzín/nafta, ale asi je to šumák.

Ještě se zeptám jestli se dělala P11-C/144 ve verzi GT

2013-01-11 09:10:14

Ahoj, p11c = p11-144. To je ta faceliftovana. Stara je p11-120. GT se delala jen p11-120. U 144 se od GT upustilo, protoze se trochu zvedl vykon (dvoulitr ma 103 kW).

Jinak pokud chces LPG tak urcite nema smysl slabsi motor, co myslis? Ja treba pred 2 mesicema presel na p11-144 s dvoulitrem a jsem moc spokojenej.

2013-01-11 09:31:45

Protlaku, to mas sedan nebo kombik ? prijde mi to jako sedan podle sterace na zadnim okne

co se motoru tyce, mel jsem stejne rozhodovani..vykon, spotreba, spolehlivost...

z ruznych zdroju jsem zaslechl, ze 1.8 mela onen problem s olejem, coz, jak tu zaznelo, se i dost zde resilo, 1.6 mi prisla na 14 metraku tezky kombik ponekud dychavicna, takze zustal dvoulitr, ac jsem mel strach se spotrebou..

jo, pojizdeni v nekonecne kolone je 11-13 litru, s tim nenadelas nic, na druhou stranu, do itosky a zpet se da dojet pod 6 litru / 100 a celkove prumer ma 7-8, v zime ted tak 8.5, ale to je styl jizdy rano nastartuji venku studene, dojedu 8 kilaku do prace a odpoledne zpet

2013-01-11 09:38:29

miro mam 5dv hatchback jinak koukam na tvoji servisku u kombajnu a docela sranda pocteni

2013-01-11 10:18:45

Ještě dodám, že verze primery P11C má místo GT verze verzi Sport, což je prvotně označení pro stupeň výbavy, ale motor přeci jen má menší rozdíly od ne-Sport verze. Výkon je stejný, ale měl by tam být prioritně blok motoru, který se používal pro GT verzi, tedy s mezichladičem oleje (pozná se podle polohy olejového filtru). Paradox je, že primera P11C je taková slátanina, takže tento blok motoru mjí i obyčejné verze P11C. Třeba mám dvě primery P11C obě verze Elegance a jedna má GT blok a jedna ne.

PS: Bavíme se o dvoulitrovém motoru.

2013-01-11 10:27:32

A jaké jsou stupně výbavy, je někde nějaká tabulka, článek? Samozřejmě bych nechtěl bez klimy, el. oken, dálkového centrálu a tak, ale třeba nechci automat a kůži

2013-01-11 10:29:05

hmm, da se nekde zjistit jakou mam verzi? myslim, ze je tam vse krome vyhrivanych sedacek... ale 15ky kola, takze sport ne

2013-01-11 10:39:05

Byly snad základně tří: Comfort, Elegance, Sport. Pak jsem ještě viděl verzi typu sociál edition, kdy chudinka měla nelakované nárazníky, zrcádka a pod.

U nás je nejčastější verze Comfort a Elegance. Tyto dvě verze se základně rozliší tím, zda auto má Xenony. Jinak výbava byla dosti podobná.

Protlak, vyhrivane sedacky ma verze elegance a sport, takže asi budeš mít Comfort, a pokud máš xenony, tak je to příplatková výbava. Bohužel na to, že to auto se vyrábělo 2 roky, tak je to strašný mix všeho možného a hlavně je tam neskutečně neviditelných rozdílů (různé konektory, jine zapojení elektriky a pod)

2013-01-11 10:45:20

Jo, musim zas servisku doplnit, at vis, co te taky ceka :)

2013-01-11 15:34:43

Já si koupil P11C ve dvoulitru, výbava Sport, najeto cca 230000 km. Když nebudu počítat výdaje na pneumatiky, výměnu oleje a filtrů, tak jsem zatím neinvestoval do ničeho. Auto mělo čerstvě novou STK (bez nové bych to určitě nekupoval). Určitě budeš překvapenej spolehlivostí, tohle auto Tě prostě ve štychu nenechá, jediná nevýhoda jsou naše silnice + Primera. Moc komfortní to není. Spotřeba ve městě cca 10 litrů, na dlouhé trati 6,5-7 litrů. Nějaká ta rez se semtam už objevuje, ale pořád to není fakt vůbec nic hrozného. Co si budeme povídat, táhne jí na 15 let, nicméně pořád je to velice kvalitní auto a díky aut. klimatizaci, velmi kvalitních repro, přehledně rozmístěných čudlíků a dostatečně velkému prostoru uvnitř i v kufru, je to docela i komfortní


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 12