Fórum - Téma


Koupě Primera GT


Fórum Primera P11 Koupě Primera GT

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 12

2007-05-10 21:56:32

jak tu ctu o ty spotrebe oleje,tak se mi nechce verit ze vam to tolik zere(3-4 litry).Mam na novy olej najeto zhruba 3 500km a dolival sem asi 3 decky a to mam po prvnim majiteli se skutecnymi 200 tisici km.Auto mam zatim kratce,tak uvidime jestli se jeste nejak projevi spotreba oleje,ale zatim sem spokojenej

2007-05-10 22:06:12

Je ale zajimave, jak jiz to Krupi nekolikrat vzpominal, ze u starsich SR20DE (Sunny, Primera, ..) to olej nezralo. Jeste by bylo zajimave se na to zeptat uzivatelu Almery GTi, ktera ma take tzv. Roller Rocker SR20DE...

2007-05-11 00:52:33

Ono by to mohlo byt prave tymi tensimi piestnymi kruzkami, ktore vraj kvoli odlahceniu pohybujucich sa hmot P11 a zrejme aj GTI ma.Majitelia GTi to však este nepretriasali mozno preto ze ich je dost menej ako nas s GT. Ja som to trochu blbo uviedol:nedolieval som zatial ani deci oleja, len odhadujem tu spotrebu, lebo ked som auto kupil boli 8tis km po vymene oleja, nez som olej vymenil som dal dalsich cca 1500km a olej padol s prostred medi ryskami na dolnu rysku. Po vymene oleja som mal blizssie k hornej ryske a teraz po cca 3500km to je tesne nad hornu rysku. Tak som to z brucha odhadol: "do litra" mate niekto zmerane kolko to robi od hornej rysky po spodnu na mierke? Niekto tusim spominal prave 3dl? Vtedy by bol moj odhad trosku prehnany a ono "do litra" by bol necely 0,5l, Hodne to ale zalezi od stylu jazdenia. Olej to vraj najviac zere pri kratsich jazdach a hlavne vytacani nie celkom zohriateho motora, comu sa verim vyhybame snad vsetci, len som si neni isty ci to dodrziavali aj nasi predchadzajuci vlastnici GT

2007-05-11 00:55:14

Od horní rysky ke spodní na měrce to je 1 litr

http://www.nissanboard.de...nt.php?attachmentid=47220

na německých stránkách Nisanboard už tu spotřebu řeší dlouho....už o tom popsali asi padesát stránek

2007-05-11 02:24:34

Krupi dik, vidim ze tam na to maju dokonca stupnicu, budem to muset zacat brat exaktnejsie doteraz mi stacil udaj ze som niekde medzi ryskami. Ked sa to bude blizit tomu litriku na 1000km potom to asi moze zacat byt dost neprijemne. Hlavne to asi treba odmerat vzdy za rovnakych podmienok, teda najlepsie uplne studene, ked je olej vsetok steceny dole a hlavne na rovine, parkovavam v kopceku a na pumpach maju tie parkovacie miesta vzdy vyspadovane. Mozem si mierku potom aj naciachovat

2007-05-11 09:08:01

škoda že numím německy maj celkem dobrý stránky ! Nevíte někdo co znamenají ty auta co vypadají jako nafocené policejní kamerou ?? A jak jste tady někdo říkal že oktávka tdi muže mít spotřebu až 1l/1000km to je fakt nebo nějaká blamáž ? Prosím a ještě jednu otázku .. jakou máte zkušenost se zrychlením z 0/100 a popřípadě s 0/200 s GT . Děkuju !

2007-05-11 09:52:57

0-100 : 8.7 sec.

0-200 : dlouho

2007-05-11 09:55:13

dík

2007-05-11 12:06:54

blesk666, krupi: Jasan chlapi, agresivita konkrétního potu má na rychlost rozpadu kůže také celkem zásadní vliv, to je fakt. Navíc ta dáma, jenž vlastnila mojí Primku přede mnou, měla navíc evidentně zálibu ve špercích, jelikož mám i poměrně tvrdé madlo zavírání dveří řidiče poznamenáno mnoha vrypy, právě od prstenů. Ale přesně jak píšete i další známky opotřebení ukazují na slušnou porci najetých km.....dveře řidiče mají při zavírání o mnoho "plechovější" zvuk, než zbylé troje - ty jen při zabouchnutí krásně "pufají" , klouby stěračů jsou už také pěkně vymleté s patrným vaklem (ale stírají stále krásně) a v klidové poloze se dotýkají kapoty, a pár dalších dílčích drobností. Ale po dynamické stránce není motoru co vytknout, tahá stále nádherně a přes tachometrových 230km/h se dostane relativně lehce. A amatérsky měřené zrychlení z 0-107km/h (mám dle GPS ověřenou odchylku tachometrová/skutečná rachlost přesně 7%) zvládá stále okolo 9s +- nějaká desetinka podle toho, jak se mi zrovna povede rychle zařadit dvojka

david.306: Já už jsem to tu párkrát psal, ale za tu spotřebu oleje si asi mohu částečně sám, jelikož když jsem auto koupil, tak jsem s ním najel pár tis. km na původní olej a neubyla doslova ani kapka. Pak jsem jel do servisu na výměnu oleje a nevěda, co tam bylo původně za olej, jsem nechal udělat kompletní propláchnutí olejové soustavy a navíc mi tam nalili nějaký standartní olej ÖMV .... ne že by byl vyloženě špatný, ale zrovna tyto motory jsou takřka pověstné svojí zálibou v opravdu kvalitních olejích, pravidelných výměnách a navíc je ideální neměnit po celou dobu značku oleje. Mno a tím propláchnutím se navíc pravděpodobně "objevili" určité netěsnosti u pístních kroužků, které byly jinak už zanesené přesně " na míru" a tudíž motor olej nebaštil.

Stifi: Ano, v manuálu u Octavie Combi 1,9TDi 66kW je opravdu uvedena možná spotřeba oleje až 1l/1000km .... a má to tak i většina jiných výrobců. Je to z jejich strany víceméně sichr a navíc asi vědí, že taková spotřeba prostě ničemu moc nevadí....kromě majitelově peněžence

2007-05-11 12:30:16

stiffi: nemam to zrychlenie ako odmerat ale na 100km/h to je do 9s merane len velmi orientacne. na 200km/h som nemal moznost zatial akcelerovat bez toho aby mi niekto nezavazdal predo mnou takze zmerat sa to logicky nedalo. Skuste to potom na zraze snad tam budete mat prilezitost. sameho ma to zaujima, aby som si to mohol skonfrontovat ale malo by to byt cez 220km/h tachometrovych. Bruni spominal ze on siel raz v chorvatsku v tesnom zavese BMW M5 240km/h tachometrovych a GPS ukazovalo 235km/h. len neviem ake tam mal vtedy pneu od ich rozmeru hodne zavisi vysledna rychlost. Treba sa podla mna orientovat od rozmeru standardnych pneu dodavanych na GT a to 195/60 R15 kde je priemer kola 615 mm. Mensie kolo znamena mensiu maximalne dosiahnutelnu rychlost a lepsie zrychlenie, vacsie naopak do istej miery vacsiu maximalku a mensie zrychlenie (do istej miery preto ze s defacto tazssim prevodom sa na tu maximalku ako s mansim ani nemusis dohrabat)

kolesa 205/50 R16 urcite nedrhnu dost podstatne je este odsadenie rafku od ulozenia na naboj a to udaj ET a potom sirka rafku v palcoch. standardne kola maju ET 45 a sirku disku 6 palcov. ja tam mam disky sirky 7" a ET 40. mam teda kazde koleso vysunute oproti serii viac o 17,5mm a to je uplne v pohode. Bruni ma kolesa 215/45 R17 ET tusim 40 a este by to slo vysunut viac. Myslim ze maximum je 215/45 R17 s diskom 7,5palcu a ET 35mm. Viac ako 215mm siroku gumu by som na GT nedaval kvoli vacsiemu valivemu odporu a tym padom uberaniu dosiahnutelneho vykonu azvysovaniu spotreby

mam v druhom PC aj tabulku alternativnych a max rozmerov roznych kombinacii, potom to sem mozem neskor hodit.

2007-05-11 17:14:05

oki díkes pak to sem teda hoď .. hele a nemáte někdo v pc graf s kroutícím momentem p11Gt ?

2007-05-11 17:28:34

Grafu s kroutícím momentem si Ti zachtělo... Hmm...kdysi jsem prolez snad celej net a nikde jsem ho nesehnal. Ale můžeš to teď zkusit znovu, třeba na něj někde narazíš A neboj, až to auto dostaneš trochu do ruky, nebudeš ten graf vůbec potřebovat. U toho motoru jsou jeho silný a slabý okamžiky dost výrazně poznat

2007-05-11 21:21:03

tom
2007-05-11 21:30:16

Jagy- Ještě rentgenový snímek převodovky. Chemický rozbor výplní sedadel. Tlošťku laku. Fotku nádrže zevnitř. Dýlku rozmotáný pružiny. A další drobnosti. Máš?????

2007-05-11 21:35:44

O ty prevodovce bych neco nasel.

Ten prubeh vykonu a kroutaku jsem mel i ve vetsim, ale nemuzu to momentalne najit.

tom
2007-05-11 21:41:09

Tak už si to připrav. Na desátý straně to sem dáš....

2007-05-11 22:08:27

Jagy: No tohle mám taky,ale Stifi chtěl křivku pro motor z P11GT....a ta se má právě od P10GT lišit. Tak zkus pátrat dál, přeju hodně štěstí Víš proč nemůžeš najít ten větší obrázek? Protože jsem ho měl v počítači já

2007-05-11 22:24:23

ja mel jinej Nemyslim si, ze by se krivka kroutaku u P10 a P11 vyrazne lisila.

2007-05-11 22:26:51

Jagy: Tak prohledej počítač. Ten jinej obrázek mě taky zajímá. Právě že v testech P11GT vždycky píšou, že křivka kroutícího momentu je oproti P10GT víc plochá. Tak bych chtěl vidět ten rozdíl.

2007-05-11 22:54:56

hledal sem vsechny mozny slozky a nic... uz na to nemam naladu.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 12