Fórum - Téma


Koupě Primera GT


Fórum Primera P11 Koupě Primera GT

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 12

2007-05-09 13:14:13

jo jo.. v japonsku je jinej svet. A ani se nedivejte, co delal treba Autech...

Osobne by se mi zamlouvala seriova P11 2.0 T4, 4x4, 150hp a pak naky turbicko dovnitr. A nebo neco od Autechu.. ach jo...

2007-05-09 13:32:19

Jagy a máš pls nějakej odkaz kde bych na to mohl juknout ?

2007-05-09 13:44:34

Blik cvak :) už to mám

2007-05-09 14:29:21

Zdravíčko Stiffi!

Přispěju též svou troškou do mlýna .... Mám P11GT dva roky a měsíc, najeto v mých službách něco přes 27tis. km. Spotřeba mi plynule stoupá, ale to jen díky tomu, že jí mám čím dál víc v ruce a opravdu si jí užívám. Čili k dnešnímu dni mám průměr od tankování k tankování okolo 8,5 - 9,2l. Jezdím každý den 4km do práce a 4km zpět + pojížďky po městě a blízkém okolí, cca 1 - 2 týdně do Práglu a zpět (asi 90km celkem) + jednou za 14 dnů cesta na Vysočinu a zpět (lehce přes 300km celkem). Čisté pojížďky po městě mezi 10-11l, naopak dálkové jízdy bez vyáčení motoru (tzn do cca 3500ot) za fantastických 6,5l/100km. Otáčky mají na spotřebu opravdu dramatický vliv (logicky), čili pokud se krotíš, jezdíš za pár šupů, pokud si užíváš, tak platíš - ovšem velmi přiměřenou spotřebu, vzhledem k výkonu a jízdním zážitkům.

Dále mi moje Primka baští také dost oleje - po uklidňování mechaniků přímo z Nissana (i když to zrovna není ideální příklad záruky) i odjinud, že pokud to není 10l/1000km, tak to netřeba řešit už jen dolévám a přestávám přesně sledovat kolik to přesně je, ale pohybuje se to zhruba okolo 3-4l/1000km. Mám za sebou čerstvě STK+E a prošel jsem obojím bez problému, čili jasný důkaz, že zvýšená spotřeba oleje složení spalin až tak neva (teda pokud ta spotřeba není nějak astronomická). Ovšem ruku k výfuku jsem tedy nezkoušel, ale když otřu chromovanou koncovku do čista, tak po cestě z Vysočiny je spolehlivě zevnitř a na spodním okraji černá.

Jelikož jsi už rozhodnutý pro koupi, tak jen přeju pěkné poježděníčko a pro začátek žádný velký divočení - přeci jen Fávo vs. Primka je rozdíl a fyziku prostě neošálíš A navíc se mi Tebou vytipovaná Primka velmi líbí, takže good luck a rád si v budoucnu počtu Tvoje zkušenosti a dojmy

 Krupi
2007-05-09 15:08:05

Krystof: Kolik že jsi to říkal? Nechybí Ti tam nula? Opravdu je to 3-4l/1000km ?

2007-05-09 15:12:05

Krystof : Dk Snad to všechno klapne a budou se tu objevovat jen ty veselé příhody Tuki tuk !

2007-05-09 15:22:18

to Krupi: Jajdamane kristepane, jasně že chybí! Má to být 3-4l / 10 000km

 Krupi
2007-05-09 16:25:05

Jagy,Resik: jj, po světě se potuluje plno variant Primery.....třeba P11 s motorem QG18DD NeoDi, Primera 4x4....nebo P11 s jiným typem světlometů.....a nebo s jiným typem dveří

2007-05-09 16:50:58

Jiný typ tveří je mazaný ! takový dohoraotvírací pěkný pěkný k těm světlometům .. máte někdo zkušenost s těma xeonama HID co se prodávaj v šopu tady na stránkách ?

2007-05-10 03:53:24

nikdo nic ?

2007-05-10 09:51:56

Krstof: spotrba oleja u tohot auta nad 100tis km je znama, tiez to ze nebola zistena pricina a ani to nema dosledok na vykon ci emisku. 3-4l na 10tis km ma aj tak u tvojho velmi zachovale vyzerajuceho auta ma prekvapuje.ty za jeden interval komplet vymenis 2xolej ak uvazujeme o intervale 10tis km a nie 15tis ako predpisuje vyrobca. Ja som mal za to ze mám proti tebe seslu sunku a zatial za 5tis km necely liter oleja. Ale aj tak norma aj u novych aut je tusim 1l na 1tis km. Az ak mas viac je to vraj dovod na reklamacku. Takze ak by si mal trojnasobnu tu spotrebu a auto v zaruke, mozes reklamovat

2007-05-10 09:52:45

Krstof: spotrba oleja u tohot auta nad 100tis km je znama, tiez to ze nebola zistena pricina a ani to nema dosledok na vykon ci emisku. 3-4l na 10tis km ma aj tak u tvojho velmi zachovale vyzerajuceho auta ma prekvapuje.ty za jeden interval komplet vymenis 2xolej ak uvazujeme o intervale 10tis km a nie 15tis ako predpisuje vyrobca. Ja som mal za to ze mám proti tebe seslu sunku a zatial za 5tis km necely liter oleja. Ale aj tak norma aj u novych aut je tusim 1l na 1tis km. Az ak mas viac je to vraj dovod na reklamacku. Takze ak by si mal trojnasobnu tu spotrebu a auto v zaruke, mozes reklamovat

2007-05-10 10:20:15

Stifi: ten HID kit by ti tam mel pasnout... mozna vybrousit skla, pokud to nejaky sikovny sklad zvladne, at je to ciry bez tech "čar"...

Krupi: ten NeoDi neznam, ale dle nazvu bych usoudil, ze je to diesel se znamym VVL systemem, ikdy zse mi to nejak nezda...

2007-05-10 11:48:46

blesk666: Tos vystihnul naprosto přesně kamaráde:"velmi zachovale vyzerajuco" Ona už toho musí mít opravdu dost za sebou...když jsem jí kupoval z DE, tak mi bylo i po první zevrubné prohlídce jasné, že udávaných 85tis. km není ani náhodou reálných. Myslím si, že má už dost přes 200tis. Jenže na fotkách vypadá stále nádherně, páč je to holt fotogenická kráska A navíc byla v naprosto bezvadnym stavu (což se mi za 2 roky jen potvrdilo = naprosto bez neočekávaných závad), a ještě za tehdy vynikající cenu, tak jsem jí přesto koupil. Te´d už můžu s klidným svědomím říct, že to bylo opravdu dobrá koupě, jen se holt musím smířit s ošuchanější sedačkou a volantem (i když pořád chci ten volant přečalounit) a vyšší spotřebou oleje. Přední nárazník taky není rozhodně bez chybičky, jelikož odletující kamínky na něm vykonali své, ale to jsou věci, které prostě ke staršímu auto patří a mě nijak extra nedráždí Nejprve jsem byl z té spotřeby oleje celkem vyděšený , ale po několikerém uklidnění od různých mechaniků a nahlídnutí do manuálu od služební Octavie TDI, kde je uvedena možná spotřeba přesně tebou uváděných 1l/1000km, jsem se uklidnil a už to neřeším

2007-05-10 12:24:55

krystof: neblazni ze ty mas daleko cez 200tis? ja mam auto od prveho majitela a malo na tachaci 145700km a aj ked mechanik ma ukecaval ze moze byt stav realny, tak ja stale neviem. auto bolo dost ponicene, teda aspon z mojho pohladu puntickara. Dnas som sa konecne dockal a bol som ho odviezt do jednej tunerskej firmy na ktoru som cakal 5mesiacov ay mi daju termin. Videl som ich prace a nechcem aby mi nejaky patlal opravoval drobnosti ktore budu vidiet potom este viac ako neopravene (pristreky tam kde je to odrete, alebo kamenmi otlcene, plus vymena a lakovanie pantov dveri, zacelenie 1mm dierky v lavom svetlomete, lakovanie naraznikov, papoty, veka kufra, zadny lavy blatnik, spodok spolujazdcovych dveri, opravy odretych hran niektorych dveri...). Co by som za to vtedy dal keby som zohnal aj opticky perfektny kusok. holt nemozem mat vsetko.

2007-05-10 12:30:07

stiffi: je tu tusim jediny clen ktory si domontovaval na Nissana univerzalnu HID sadu (neviem teraz ci Almera alebo Primera) a ten bol uplne spokojny. Je tu niekde o tom cely thread. ja som o tom tiez uvazoval ale zatial vrazam do inych veci. myslim ze ked budes chcet mat perfekt auto tiez najdes aj ine veci ako cca 4,5-6tis na Xenony. ale GT by dost sekly, ja som ich stale nezavrhol

2007-05-10 13:00:04

myslin ze to byl člen N16

2007-05-10 13:02:59

blesk666: No jo čéče, už to tak bude.... Ten volant je ošuchaný opravdu hodně (v místě úchopu levé ruky už skrz kůži až na podklad) a ta sedačka řidiče už taky dost. Vím sice, že kůže v P11 nebyla zrovna z nejkvalitnějších, ale srovnávám-li to s našimi služebními Octaviemi a Oply, tak ty takhle začínají vypadat až po ujetí hodně přes 300tis. km (jsou to r.v.2001-2002), tak ti nevím. Samozřejmě se už nikdy přesný stav ujetých km nedozvím, ale snažím-li se o co nejreálnější pohled, tak těch 200tis. je opravdu možných. Jinak auto přede mnou měli v DE dva majitelé, čili já jsem celkově třetí. Vycházím z toho, že auto střední třídy v nejlepší verzi si nekoupí někdo s malým ročním nájezdem a já ho kupoval 3/2005, čili mělo za sebou 7 let provozu, což by odpovídalo zhruba 28500km/ročně. Je možné, že první majitel jezdil ještě více než, necelých 30tis. ročně, oproti tomu mohl druhý majitel už jezdit přeci jen méně (byla to žena, navíc jí bylo dost přes 50let), takže tak jak tak......200tis. je prostě reálný odhad + - 50tis. km

A na karoserii je už taky pár šrámků .... holt auto v denním provozu Puntičkářství mi vydrželo tak první rok, teď už si to tak nepřipouštím, páč bych víc leštil/pucoval/lakoval, než jezdil Ale je fakt, že nějaký zásadní kosmetický nedostatky bach taky nesnesl...drásá mě i nemožnost udržet auto permanentně čistý např. v zimě, ale jak se říká: Trénink dělá mistry!

A mimochodem fandím Tvé snaze, udělat z GT opravdu vyjímečný a extrémně zachovalý kousek! I když ty už jsi takový puntičkář - extrémista. Ale jen tak dál!

 Krupi
2007-05-10 13:53:36

Krystof, blesk666: Koukám, že všechny P11GT jsou na tom zhruba stejně - ošoupaná levá strana volantu, levej bok sedačky, přední nárazník otlučenej od kamínků, unavený panty předních dveří, a motor hladovej po oleji Moje auto není vyjímka. Ale k tomu volantu: ten stav kilometrů se podle opotřebení volantu dost špatně posuzuje. Když brácha kupoval P11ku, měla na tachometru asi 120000km a ve skutečnosti možná o dost víc, a volant byl ošoupanej jen trochu. Brácha s ní najezdil 25000km a kůže na volantu se mu skoro rozpadla pod rukama. Zřejmě hodně záleží na tom, kdo s tím jezdí - někomu se třeba potí víc ruce, navíc každej člověk má ten pot asi jinak , agresivní, . Někdo má volant i po 100000 km jak novej a někdo ho holt zlikviduje během 20000km.

2007-05-10 16:47:17

Ono to je vzdy jedno z druhym, to s tym agresivnym potom mi potvrdil aj calunnik, ale myslim ze ak sa daju vsetky veci dokopy co na P11 prevadzkou su opotrebene a vidis 10ks a viac vies s celkom dobrym odhadom povedat ci ma auto realnych 100-120tis km kde by nemali v ziadnom pripade byt vstky veci pokope(derava koza volantu, sedacky vodica, ovysajuce panty prednych dveri, silne az na holy plech obite rohy podbehov pri zadnych dverach, vymlete puzdra stieracov az tak ze buchaju o kapotu...) Ak je na aute toto vstko je silny predpoklad najazdu 200tis a viac km.je potom uz na dalsom posudeni ci to je 300,400tis co by pre auto ktore ma podavat aj sportove vykony mohol byt uz koniec kariery. 200-300tis sa zda ze je obvykle a stale pouzitelne.ale lestenka to samo od seba uz nebude


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 12