Fórum - Téma


Koupě Primera GT


Fórum Primera P11 Koupě Primera GT

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 12

2007-05-02 12:52:03

Stiggy: Tak poporadku... SR20DE je ctverec - 86x86. Ze se nevytaci jak CA18DE? Sunny toci 7600ot. P11GT asi min, jelikoz ma vykon uz v 6100ot. CA18DE bych do auta NIKDY nechtel.. ostatne jako kazde CA. Jinak sem mu to psal jiz tusim 2x at zkusi Sunny/Almeru GTi... je to mensi, lehci, vice sportovnejsi... P11GT je takovy sedanek pro tatinky (Krupi, Blesk666,... ).

Zikky: jo jo.. vratili mi to asi za 2 hodiny.. curak vytocil kola na max. a dal plny na rozjdezd.. a co asi cekal kokot... samozrejme uz mu to nedokazes a nepriznal to.

2007-05-02 14:35:14

A nejvetsi sranda je, ze je P11GT jen o 30 kg tezsi, nez N15GTi... N15GTi je super faro, ale melo by mit o 150kg min...

2007-05-02 15:46:49

Jagy: Chtěls říct, že je to auto pro zaprděný fotry, jako je třeba Krupi?

2007-05-02 15:49:37

jj, P11GT je pro tatínky s kufri...

2007-05-02 16:00:22

Krupi: tos rekl ty.

semtex: o tech modelu nevim, ale Sunny ma 1100kg a P10GT 1180kg. Taky tam bude zalezet na vybave.

2007-05-02 16:47:05

Stiggy: ALmera GTI, Sunny GTI, Primera GT.....to je pořád jeden a ten samej motor. Tak nějak nerozumím tomu, proč mluvíš o CA18DE S tím čtvercem má Jagy pravdu - 86x86 , to jsi taky trochu ustřelil. Přetočit jde jakýkoliv auto- Primera, Sunny, Almera....dokonce i VW . Tady bych nedával vinu autu ( a rozhodně ne zrovna u Primery ), ale spíš bych vinil řidiče. A rozhodně bych Primeru GT neoznačoval za nudný auto - to auto splňuje přesně to, k čemu bylo vyrobený. Je to rodinný auto, který umí jezdit i hodně rychle. Bohužel dost lidí má asi mylnej pocit, že s Primerou GT budou prohánět i Ferrari.

2007-05-02 17:54:12

Krupi:to je jasny ze nebude prohanet Ferrari..vzdyt by ho Primka GT dala i na zpatecku

ne ted vazne...SR20DE je ten nejlepsi motor co Nissan vyrobil a tak bych se nebal toho ze nevydrzi...

2007-05-02 17:58:33

Stiffi: to co ti po pravnej stranke napisal Milky je to podstatne. Da sa to doplnit ze sa da vyslovene uviest do zmluvy stav auta a vybava. Ak by sa ti napr cestou od predavajuceho rozsypala prevodovka a v odozvdavacom protokole auta je uvedene: prevodovka: "plne funkcna" predavajuci musi na jeho naklady zabazpecit opravu, alebo preplatenie opravy (mus tam byt uvedene ako a do kedy), tiez je mozne podla obcana odstupit od zmluvy a pozadovat vratenie predajnej ceny (tiez musi byt uvedene dokedy a za akych podmienok) ak tam nebudes mat uvedene tie veci v zatvorke a bude tam napr ze bude poskytnuta "primerana zlava" tak to je pre teba naprd to moze byt aj 5Kc a vyplatenych na svateho dindy ak tam nebude zavazna lehota v zmluve. Proste fakt odporucam zmluvu si dat napisat pravnikovi, alebo ak ma predavajuci svoju ako pisal Milky dat ju pravnikovy pozret. Fakt to nestoji za to na tejto veci setrit.

Stiffi: neviem ako v CR ale u nas sa pohybuju GT r.v. 97 v ako tak pozuitelnom stave nad 150tis. Takze ak nebola vslovene roztrelena a nema nieco s motorom (zanedbana udrzba) 155tis km a cena 100tis je velmi dobra kupa. Auto po prvom majitelovi neburane s perfeknou servisnou historiou stoji vzdy viac. V SR take boli za 3/4 roka co sledujem inzeraty na P11 GT 2ks a pomerne rychlo sa predali za 185 a 190tis Sk. Nemozno podla mna cakat zazraky za 100tis Sk preda take auto ak je to cukrik len clovek co je v nudzi a to byvaju ojedinele nahody.

Stiggi:

Almera GTi je trochu nieco ine ako Sunny GTI. Sunny ma skoro s tym istym motorom vyhodu mensej hmotnosti (SR20DE je v P11GTI v urcitych veciech upravena opropti SR20DE v Sunny GTI). Almera GTI je ako pise Semtex len o 30kg lahsia a GT ma 7koni zas navyse takze seriove GTi alebo seriove P11GT je dost maly rozdiel z hladiska dynamiky. Ja uznavam som tatuldo a preto mam aj chcem mat GT radsej ako GTI. Ale ver tomu ze by N15GTi malo sakra problem sa dostat cez P11GT.

2007-05-02 19:10:25

co já jsem si všim auto má špatnou spojku ,ťuknutej liťák ... ale je to prej jen liťák ( majitel přehodil levé za pravé a závada se projevila na obrácené straně ! ) , na předu po kapotou jde vidětř že někdo slepoval naprasknutý blatník ... ale nevypadalo to na nic vážného spíše jen mírný ťukanec , je potřeba vyměnit olej a filtry , koupit nové obutí . .. . Nevím no , na internetu primky Gt sleduju taktéž dlší dobu a vím že ceny málo kdy padají pod 130tis .... Jinak jendá se o primku našeho člena Kufina .. auto koupil z Prahy z bazaru cca za 110tis . Chci na to juknout z mechanikem snad řekne že to je v pohodě , a když ne kašlu na to .

2007-05-02 19:34:13

stifi: ty to ja newim, jestli je to ten správnej kus. Já to spíš myslel, jakože ti přeju štěstí v této kouzelné loterii výběru ojetého auta. Nikdy neviš jistě co kupuješ. Můžeš vizuálně projít všecko, ale kdoví co je uvnitř. Nechci tě nějak rozhodit, ale je potřeba být důsledný a opatrný. Je lepší řící NE a čásek počkat, než v nervozitě něco koupit a pak litovat. Tedy pravidlo jedna: Buď trpělivý (hooodně). Já vybíral model 2 měsíce. Byly to hordy recenzí, specifikací, zkušeností...u netu sem i spal. Pak sem objel asi 4 bazary, u každýho auta jsem strávil pár hodin a pak jsem jedno koupil. Zatim to vypadá, že jsem koupil velmi dobře a že to co mi bazarista povídal o historii auta, je s největší pravděpodobností pravda. Takže u mně maximální spokojenost.

Teď mám najeto 136t a jediný co je KO jsou brzdy...ostatní vypadá na origi díly. Auto je ze severu itálie z hor, takže sůl 0 . A poruchy? Tak jak se tady všude dočteš...mám i já děs z:

  • předních horních ramen (to teda není zase tak drahý)
  • poloosy - tot je děs každýho GTčkáře, ale velmi velmi záleží jak budeš s autem jezdit...hlavně prudký rázy jim nedělají dobře (viz. 1 a plnej atd...)

A co mi vadí? Asi jen maličkosti...příliš tuhej plyn a mrzí mně že v italských modelech nemontovaly zadní stěrače.

Měl sem předtím civic 1.8 vti (124kW@7600) a i tak myslim, že by to bylo s P11GT do 140 nastejno, možní civic trochu navrch, ale jak bych dal v P11GT čtverku, ukázal bych civiku sto pro zadní lampy...holt čtverec a ještě v dvoulitru...mňam

2007-05-02 23:53:45

.. o GT se zajímám už asi rok ,, každý týden procházím inzeráty a tento mi zatím připadá jako hodně zajimavý .. na druhou stranu ? myslím si že toto Gt určitě už zažilo pár prosolených zim ... a že má spoustu za sebou ... ale hrajou roli i prachy možnost koupit Gt za 100 000 + new spojka , zimáky atd .. taky není marná nabýdka ... Jsem jeden z nejmladších členů tady na klubu a těch peněz taky není na zbyt... kdybych auto kupoval nezbylo by mi nic jiného než si na něj ještě půjčit ... některé věci jako ty sedačky a tak nasvědčují že už má auto něco za sebou ... karoserie ale nevypadala extra zle a co čtu o motoru tak ten je skoro nesmrtelnej tak snad by to bylo oki Tuki tuk :)

2007-05-03 10:44:44

stiffi: ak zoberies karoseriu ako zrkadlo historie auta pozri skor:

pod koberec v kufri ci je tam povodna neopravovana podlaha. blatniky v kufri zvnutra, motorovy priestor (mal by byt umerne zajdeny, skrutky trochu miestami prihrdzavene, rovnakej farby ako ostatne vnutorne plechy, rovnako matny...), plechy okolo dveri by mali byt rovnako leskle ako boky kasne, mozu na niektorych dieloch vykazovat prechod medzi striekanym bokom a prahmi, ale to u tak starsieho auta nemusi byt problem ak nebol trafeny a opravovany stredny B- stlpik alebo predny A stlpik. Ak ma auto moc krasny lak bez skrkancov tak bud ide o unikatne zachovale auto alebo skor o kompletny celolak. Tam treba prezret co som pisal vyssie malokady sa lakuje tak ze by sa komplet odstrojilo cele auto a to len vtedy ak niekto sklada kompletne rozstrelene auto, alebo bolo hnile (co u P11 by nemal byt ak tak vazny problem aby sa muselo uz teraz cele prelakovat)

Pozor nenechaj sa pomylit ak je auto s metalizou lak zvonku ma trochu iny odtien ako vnutorne plechy lebo nemaju nastrek aj lakom ale len matnym pigmentom

dolezity je stav elektrickej vybavy teda treba skontrolovat vsetky svetla, blinkre klimu, el okna. centralne zamykanie s DO (zvykne s nim byvat u P11 problem) ak nieco nefunguje zistit ci je to banalita ako ziarovka a ak nepomoze. to auto radsej nebrat. Moze signalizovat pomerne nakladnu opravu vyzadujucu originalne diely od Nissanu. Skontrolovat ci funguje ABS (ak nesvieti oranzova kontrolka tak by malo fungovat, lahko odskusas prudkym zabrzdenim, malo by kopat do pedalu brzdy.

2007-05-03 11:34:05

jagy: ha pravda, děkuji, člověk se má pořád co učit, a teď vážně nevim argument proč jsem myslel že to čtverec není .. mozek opraven ... viděl jsem i kecyčky že je to wankel

stifi: stejně mi přijde že s GTI zažiješ více srandy než s GT :) a to už je naposledy co to říkám :))

all: aspoň jsem tu pomohl vyvolat diskuzi :) a něco se přiučil :)

Bral bych podobnou diskuzi jak se k autu chovat - známo z vojny - udržba před jízdou - červený vpřed - udržba po jízdě, co se vyplatí sledovat, třeba né tak přehnaně jako na vojně ...

Když jsem neměl předtím nissana ani mě nenapadlo sledovat automatickej sytič dokud mě neupozornil kamarád abych chvilku po studeném startu a jízdě cca dva kilometry zastavil a převědčil se jestli už spadl sytič a já pojedu za lepší prachy - než to drtit deset kiláků se spotřebou + 5litrů .... podobný rady pro začínající piloty :)

2007-05-03 12:06:01

este raz dopurucujem vsetkym si pozriet stranku

www.sdruzeni-sova.cz

v nej je veelemi dobre uvedene a rozpisane + obrazky , ako pomoct aby kupujiuci kupil skutocne co najlepsie auto, co si ma vsimat, kde, na ktorych castiach auta , podla coho sa da urcit priblizny vek auta , pocet km a podobne a nestal sa zbytocne obetou sikovneho podvodnika z bazaru, pripadne nejakeho ineho "machra" v ramci sprostredkovania

takze citajte, dana stranka je tu pre nas a vsetkych, ktori sa nechu dat dobehnut a potom uz len nadavat

plati heslo ale prosim nebrat si to osobne : mudry si precita a pouci sa , hlupy sa nikdy nepouci a doplati

2007-05-03 20:10:52

To sdružení sova je dost dobrý odkaz Diky ti Milki.

2007-05-03 20:21:21

Nevidim ani jednu vadu na CA18DE

2007-05-04 11:59:27

Stiffi, Primera GT je nudný a líný auto, já bych to nekupoval, a tím spíš když se ti to nějak "podařilo v běžném provozu" přetočit - rozumím dobře že si dostal šmíra? Tak tos musel jet s prominutim jak prase, zkus ten samý manévr třeba s tím Passatem ftédéíčku a asi z toho pak budeš vylézat jak z tanku a Prassát bude asi břichem nahoru a rozbitej :)

Buď rád, že se nic nestalo...

A teď vážně, vem to na okresku, toč 4-7 000 a jestli se vrátíš živej a zdravej tak napiš svý dojmy... nebo radši ne, proboha, nechci tě mít na svědomí... Ale garantuju ti, až se s tím naučíš zacházet, tak si na nějaký "závodní" chrochtadlo ftédéíčku s ku.evskym krouťákem ani nevzpomeneš. Dáš v táhlým kopci (třeba na dálnici) ve 160 za 4, potáhneš, pokyneš mu pravicí, koukneš se v zrcátku na ten protáhlej ksicht ropnýho závodníka a pak už se mu jenom směješ :)

Těžko soudit, já bych si ale tipnul že ty km možná budou stočený, spojka sice může bejt pryč i při 150 000 (podle toho jak s tim kdo jezdil), ale rozpraskaný boky sedaček...? Fakt těžko soudit...

Hlavní bolesti: přední náprava, hlučnější rozvoďák (pozor na něj!), slabší brzdy, škrkající startér za studena, nefunkční ABS a jánevímcoještě. Taky je důležité, jestli předchozí majitel nebyl p.ase a nešetřil na oleji, tzn. jestli měnil včas (max. 10000) a kvalitní značkový olej. Jinak ta auta jsou neskutečný držáky, i po 10 letech a 150000 by mělo všechno kromě už vyjmenovaných nedostatků fungovat tak jak má a pokud třeba nefunguje něco v el., tak se v tom pravděpodobně už někdo hrabal, pravděpodobně to bylo zbořený atd...

Asi bych se poohlídnul po jiným, ale jestli chceš mít pěkný a dobrý auto, počítal bych s tím, že když koupím za 100, tak do toho budu muset postupně ještě tak 30-50 vrazit. Ale nikde není psáno, že když koupíš za 130 naoko v lepším stavu, že do toho nevrazíš po běžný údržbě to samý (brzdy, přední náprava, výfuk, gumy, náplně.... ) a dobrou - vymazlenou Primeru GT na kterou bys nemusel šáhnout by ti asi za 130 prodal jenom někdo kdo je v nouzi nebo cvok...

Přeju hodně štěstí při výběru.

2007-05-04 18:14:02

kuci staci s pozret do profilu Kufina kedz eto ma byt GT od neho a tam uvidite ze to auto vzera aspon podla fotky nadpriemerne dobre, malo asi tuknuty predok bo chybaju hmlovky a ma tu spojku v riti ale 9rocne auto ako tu uz bolo spomenute vzdy nieco potrebuje a ak by bolo vymazlene a vsetko pomenene bez dalsich nakladov tak pochybujem ze by bolo za 100tis. Ani GER podla mna nenajdes moc lespich aut za tu cenu ak nejake

2007-05-04 22:09:27

jukněte na ty fotky co pošlu ... na tu baterku .. :(

2007-05-04 22:11:59

ty sedacky ma kazdy.. je to 10 let! Logicky se rozpraskaj.. kdyz je predchozi majitele ani nenamazali necim.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 12