Fórum - Téma


koupě "nové" Primery


Fórum Primera P11 koupě "nové" Primery

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2010-12-31 14:26:36

Ahoj Všem,

mám velikou prosbu....Nissana jsem měl tak před 15 lety - Silvii, a teď po letech znovu, s největší pravděpodobností koupím Nissana. Bude to Primera z roku 2000 ve 2.0L - 103kW. Na co mám dát bacha při nákupu? Je něco na co tento auťák trpí? To je P11?Má nejeto přes 250 tis, je po prvním majiteli se serviskou a koupeno v čr. Když sem napíšu VINko,dokáže někdo z vás "vytahat" informace o autě?

Budu vděčnej za jakýkoli info!

Díky Všem.

2011-01-01 11:09:19

Nikdo?

...tolik ochotných lidí jsem tady ani nečekal

2011-01-01 12:38:51

Vyčkaj, veď sú sviatky a veľa ľudí sem nechodí

Ďaľšia vec je, že všetko čo sa pýtaš tu už je.

Mám Primeru s tým istým motorom, len kombíka... Som nadmieru spokojný. K iným veciam sa nebudem moc vyjadrovať, nie som kompetentný

2011-01-01 13:12:26

Problem je v tom, ze sa pytas na vela krat zodpovedane otazky. Ale skusim strucne.

Je to P11-144, teda po facelifte. Lepsie brzdy, lepsie odhlucnenie, farebnejsie interiery, poloautomaticka klimatizacia, predne svetla akrylatove s cirou optikou.

Ano, P11, ako kazde auto ma muchy, teda konkretne:

Plastove ulozenie stieracov, praskajuce predne poloosy, klepajuce horne predne ramena, zvuk vydavajuce panty dveri.

P11-144 ma oproti mojej P11-120 mierne iny motor, takze tuto nechcem kecat, ale vseobecne sa hodi poctiva vymena oleja po maximalne 10k km.

Ku vsetkym tymto neduhom existuje technicka diskusia.

A k VIN:

da sa z VIN dekodovat datum vyroby, vybava, ... .

Ak bolo cely cas servisovane v Nissane, tak staci zajst tam a spytat sa na servisnu historiu.

Ja osobne by som sa servisovaneho benzinoveho dvojlitra s 250k nebal, Ak ma motor dobre tlaky, pripadne vymenene rozvody + vodnu pumpu, pravidelne meneny olej a nejazdilo na nom nejake prasa, tak bude ok. Kazdopadne vyskusat studeny start, kukat na dym z vyfuku, pravidelnost volnobehu. Potom dlhsia skusobna jazda, skontrolovat radenie, nic nema drhnut, ale ani viklat. Dat na zdvihak, skontrolovat silentbloky, napravy, ... . Mozno skusit emisnu, ci funguje katalyzator.

2011-01-01 17:25:09

jo...něco takového jsem potřeboval vědět. děkuju.

co člověk to názor a když kupuješ auto, chceš vědět co nejvíc...

šlo mě o informace typu - tento motor je špatný - v tomto roce výroby se potýkal s...... a proto doporučuju 1.8 nebo žere olej, zadírá se na klice, nefunguje u něj elektrika, sou špatný klimatizace - je s nima problém, nechladí protože odchází todle a nebo tamto nebo po nájezdu tolika km už auto neber, nebo při koupi se podívej sem a sem, tady se sere to a to...atd. Určitě jste mě pochopili a kde jinde se zeptat než u odborníků...

Každopádně díky moc!

Zeptám se: jaká cena je akceptovatelná u tohoto auta? rok 2000, najeto přes 250 tisíc se serviskou, kupované v čr, 2.0 béňo, digi klima, výhřev sedaček měnič cd, vše v el., ABS, ASR, ESP, 4x vaky, atd.? Je to liftback.

A za kolik s ním jezdíš?

2011-01-01 18:19:04

Mám najazdených 150 000km, menil som ramená horné aj spodné, ložiská tehlice a stabilizátory. Bola to okrem horných ramien výmena skor preventívna. Menil som pánt vodičových dverí a mám privarený kryt katu, to je všetko z opráv. Ostatné sú len drobnosti skôr na pohľad a mne pre radosť, že čosi pre to auto robím. Teda ak nepokladám za závady výmenu brzdových dosiek a pod ... Závady popísané tu na fóre sa líšia kus od kusu, môžeš ich mať aj nemusíš. Ostatne, chceš kupovať staršie auto, určite nečakáš super geniálny stav.

Ja jazdím v lete za 7 až 9l, podľa štýlu, ale mám kombík a je asi o čosi ťažší. Dvojliter je myslím ideálny motor v tomto aute .V zime priemer okolo 9l, ale dá sa aj za 8l. Olej som nedolieval, neubudla mi nikdy ani kvapka doteraz.

2011-01-01 20:41:32

Přesně tak,tyto témata už jsou tu rozebrána .Naposledy např :Prosba o rozhodování o kupe P11C.

Tam sem se nakonec na toto auto,dokonce stejný model 2,0 103 kw.ptal i já sám.Já ho tedy nakonec nekoupil.Byl to taky r.v. 1999(model 2000)najeto 250 tis.Ale dle mých slov bych ten konkrétní kus(velmi ojetý,prakticky vše před výměnou,motor už dýchal...)nebral ani za 10 tis.A to mělo plnou výbavu,automatickou klimu,vyhřívané sedačky,xenony.Typově je P11 povedené auto(sám mám starší P11 zr.96)ale pozor na ojeté neudržované,a rezaté kousky .

A hodně štěstí do nového roku,všem

 Svobi
2011-01-01 20:45:06

Vzdy to je o konkretnim aute jak se kdo k nemu choval nekdo ho znici za 100 nekdo ho ma za 300 tkm jeste ok .

Vasekskyline - Me by zajmalo to motor dychal ? Co to jako ma bejt

2011-01-01 21:02:10

Svobi: motor dýchal,to je když už tlakuje, funí víčkem na dolévání oleje.Taky vydávaly hrozné zvuky rozvody,a výkon už taky neodpovídal,takže rozhodně ten motor byl před smrtí .Ale takových aut,jsou plné autobazary

 Svobi
2011-01-01 21:11:14

No to jsem si rikal ze to asi takle myslel . No todle je zjisteni nic moc podle me snad kazde auto funi me primera taky funi a tlaky ma noveho motoru i kdyz samo nevim jak to delalo u tamtoho motoru. . Ale to ostatni to beru no

2011-01-01 21:23:39

Hunělo to hodně(vím jak funí moje 2,0 96 kw),a hlavně ta Primera byla celově dobytá,a taky dost orezlá(povenku ne..)Třeba špatně vystavovala spojka,vůle v řízení,ale i ramena(auto ve 120 hodně plavalo),vyšlohané homokynetické klouby,zarezlé brzdy.Prostě vyžadovalo by to hodně práce(když už by si to člověk udělal sám)a navíc i investic(ceny dílů),no a za ní chtěl 25 tis.Zdálo by se výhodná cena(pohybují se víc),ale vzhledem ke stavu,a vyžadovaným investicím....sem to nebral.To si musí každý zvážit sám,a nenechat se unést,třeba pěknou výbavou .

Taky jediné co to mělo lepší oproti mé starší P11,byly sport sedačky,a ta automatická klima.Jinak Xenony,už taky nějak zrovna nezářily....

No skoro mám pocit,jestli nemluvím o stejné Primeře jako Estique.

 Svobi
2011-01-01 21:31:15

Kdo vi no ,ale podle toho co rikas by to chtelo dost penez . Ja GT sehnal taky za dobry penize na to ze to je GT ,ale nastesti stav dobrej nejaky vady laku neresim nema to cenu .

2011-01-01 21:38:52

Svobi: a jaký máš r.v. u tvého GT? já mám P11 první tzn.r.v. 96 ,ten motor 96 kw.Taky motoricky super,jen někde odřeninky,občas i puchýř.To ale přes zimu dodělám,stejně jako třeba vyměním horní ramena,zadní destičky,prostě co bude třeba,do 100% stavu.Nyní jezdím jiným zimním autem,opelem .

 Svobi
2011-01-01 22:01:52

Je to 1998 a nejakej mesic . Takze paradicka proste GTˇsportovni a plna vybava . Ja mam korozi akorad pod kridlem

2011-01-01 22:11:34

omlouvám se, že jsem to tady všechno nepřečet (to asi dělaj všichni začátečníci na forech )

"moje" auto je v Děčíně. Nevím, jestli ho vezmu, právě těch najetých km se bojím, protože si taky myslím, že asi nastane čas, dřív nebo později, všechno měnit. ale zase má servisku, takže pokud je vedená až do konce a auto bude vypadat dobře a v servisu mě to potvrdí, tak sem myslel, že těch 50 tis. je akceptovatelných...

2011-01-01 22:20:55

To nic .Tak ta Primera 2,0 103 kw,o které sem já psal.Ta je z Pelhřimova,takže to ta tvoje nebude.Tu bych Ti nepřál. No pokud ta Tvoje je servisovaná,a omrkli jste to s nákým známým mechanikem,a jeví se jako dobrá,tak to zase nemusí být špatný kup.Primeru co mám ted doma,ta má najeto 220tis,servisní knížku,koupená v Praze jako nová.A motoricky je super.Takže 250 tis. není moc pokud se k tomu někdo dobře choval,a dával tomu náležitou péči.

Svobi: já mám taky dobrou výbavu(SLX)klima,okna v el.4x ,centrál na dálku,jen to nemá Pal.PC.

2011-01-03 13:10:10

Ze se ptam, ale to funeni, vzdyt to musi funet kazdy motor, ktery ma vyvedeny odvetravani klikovky do sani/vika. Coz SR20ka ma, ma to zretezene pres viko ventilu do sani, takze tlaky, ktere vznikaji v klikovce se musi zakonite prenest pod viko, a kdyz otevru vicko oleje pri nastartovanym motoru tak slysim, jak motor huci (nehlede na to, ze v prazdnem prostoru pod vikem to musi i silene dunet).

Nejsem mechanik a jsem laik, ale motoru s odvetravanim, ktery nedycha, bych se spis bal, respektive bal bych se, ze jsou zasekle ventily odvetravani a ze se mi nafukuje klikovka, a ze mi pres simeringy zacne chcat olej.

2011-01-03 15:43:00

jasně každý motor má odvětrání klikovky,ale rozhodně na tebe nesmí funět výfukové plyny .No a o tom,kolik to funět má,a co už je moc,to je o zkušenosti a porovnání.To by ti řekli starší chlapy(vlastně i já - 40),jak se takto posuzoval stav škodovek nebo žigulíků.Prostě starý ojetý motor ztrácí kompresy,pístní kroužky už tolik netěsní a tlačí se to(třeba i výfukové plyny)přes písty do klikové skříně.Samozřejmě se toho kontroluje víc,třeba olej ve vodě(emulze)a naopak,zda netvrdnou hadice od vody,atd....

2011-01-04 09:21:45

Jo tak, ja myslel, ze mluvis o klasickem "dychani" motoru. Tak to je jasny, ze pokud je z oleje citit az moc benzinu a spalenin, tak to je spatne, zvlastne nazivo za behu, o tom zadna. A je fakt, ze ne kazdy prodavajici te necha zmerit tlaky na valcich.

2011-01-05 19:50:04

tak nic... lidi sou hovada!

auto děs... rezavý LZ dveře kolem kliky, rezavý LP dveře kolem zámku dveří, rezavýLP dveře zespoda, prasklý zadní nárazník, nefunkční ABS, svítící kontrolka airbagu na přístrojový desce (takže kdoví, co snima je, jestli tam vůbec sou), inzerovaný ASR a ESP auto vůbec nemá, auto nepřipravený - zmrzlý, nešli ani otevřít dveře, atd.

Člověk jede 80km, nahlásí se dopředu v kolik přijede, 20 km před jeho bydlištěm znova a on si přijede pozdě, nechá tě čekat, nic nepřipravý a navíc mě dorazilo, že dopředu jsem mu psal ať mě napíše narovinu, jestli tomu nic není a všechno funguje, abych tam nejel zbytečně, protože já mám zřejmě na idioty smůlu, už se mě to samé stalo s Mazdou 626 a stejně ti lže. Dokopat....


Odpovědět

1  2