Fórum - Téma


Koupě Nissan Primera


Fórum Primera P11 Koupě Nissan Primera

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2011-07-17 21:19:23

Ahoj, chtěl bych poradit ohledně koupě nissana primery. Představoval bych si asi P11, možná P12, rozhodně v naftě a co nejslušnější stav. Na výbavě až tak nezáleží, snad by byl fajn tažák a klima. Co mi můžete říct o těchto autech, na co se zaměřit při výběru, co zkontrolovat, jaká je zkušenost s motorem? Rád bych něco spolehlivého a málo poruchového. Už jsem jednoho japonce měl, a byl bezrpoblémovej, jen byl na benzín . Zatím mám vyhlídnuté dva kousky P11, P12 už se bojím, jedna fajnová P11 mi utekla. Díky za odpovědi!

2011-07-17 21:45:04

P12 ........co máš proti benziňáku?

mám 2.0 a jsem naprosto spokojenej ,naftu bych ti doporučil jedine 2.2 dci ta 1.9 je renault , podvozek je furt nissan motory jsou také nissan -poznáš podle řetězových rozvodů jen ta 1.9dci je řemen (renault) , preferoval bych ze serviskou a pravidelným servisem v nissanu ,ty nafty jsou daleko náročnější na údržbu ,hlavně olej v motoru a vzducháč :prej sou občas problémy s váhou vzduchu , a při zanedbaném servisu oleje dchází turbo

2011-07-17 21:52:10

Protože mám naftu za 15 a nebo zadarmo. A protože jsem student, benzín už mi vyžral peněženku . A co ty obyčený TDčka v P11? Mám zkušenosti s motorem renault jen 1,9 dTi, jezdím s ním poměrně často a je bezva, ale je fakt, že je to leštěnka. Jinak mám nabídku na P11 se serviskou a servisovany v origo servise, jen nemá klimu, ale to bych překous, hlavně aby bylo bezva svezení a diesel si to klapal jak má. S údržbou počítám, micku, co jsem měl předtím měla jen to nej.

2011-07-17 21:59:22

v P10 je ten naftovej CD20 doslova nesmrtelnej , v P11 je už turbo CD20T ale základ motoru je stejný. Hlavně dávat bacha na rozvodovej řemen. Pokud se ti povede sehnat P11 nezrezlou tak di do toho .

2011-07-17 22:05:53

toť pravda P10 je nesmrtelná má ji děda ale je to fakt už stařešina ,P11 proč ne -netvrdím že není špatná ,tam ty nafty nebyly tak nahnaný , záleží jen si vybrat dobrej kus

2011-07-17 22:12:03

Ti dám stařešina

2011-07-17 22:13:29

sranda ne??? sem se asi dotknul nějaké P10 co ?

2011-07-17 22:16:35

Tak Tak

2011-07-17 22:17:43

ale nikdo mi nikdy nevytluče z hlavy že benzín je prostě nej........

2011-07-17 22:24:00

Sdílím tvůj názor....SR20De forewer

2011-07-17 22:40:42

Tak ta P11 je s tou serviskou, po rozvodech, novy napravy, brzdy a vše v origo servise, pry po nějakem duchodci, 1. majitel a garážované, ale ještě jsem to neviděl, mam to přes půl republiky, ale podívat se pojedu. Jinak, je nějaky rozdíl v těch P11 před a po faceliftu, nebo je to ve spolehlivosti stejny? Jinak benzín je benzín, a nějaká primera GT by bodla, ale už se mi to nechce živit.

2011-07-17 23:02:27

tak ty první od roku 2000 sou téměř stejný se starou P11 , až ty před koncem výroby už sou trochu štrejchlé Reňoltem... ale zase nějaký podrobnosti ti neřeknu protože já se pohybuje někde v prví polovině 90-tých let s P10 . P11/144 má Arteee a Kadli tak oni určitě poradí

2011-07-18 13:25:50

taky uznáván jedině benzín SR20 .Já s P11 2,0 96KW,taky na dálku dokázal za 6,3...to myslíš že ten zastaralý 2,0 TD

bude jezdit za 5 ??.Nakonec bude mít kombinovanou spotřebu kolem 8,podobnou jako právě SR 20 DE.

To kdybys chtěl usporný auto,tak co třeba ALMERU N15 1,4 16 v,ta jezdí kombinovaně pod 7l,znám lidi co s ní jezdili

za 5,5.A je to bezporuchový,bezproblémový vůz,jen bacha na korozi

2011-07-18 19:30:41

Měl jsem naftovou WP11, tedy s motorem CD20T a žádnej zázrak to nebyl. je to tak na pohodovou projížďku, jakš takš se s tim dá předjíždět. nevim jak sedany nebo hatchbacky, ale kombajn má snad přes 1,5 tuny. plus řidič a nějakej bordel v kufru... no žádná hitparáda. spotřeba město 8-9 litrů, mimo 6-7, když jsem se hodně snažil.. těch 66kW je na tu váhu P11 (potažmo WP11) imho málo. takže šel kombajn do světa a já přešel na P11 GT. město jezdim kolem 8mi litrů, couračky a kratší trasy lehce pod 8 a po dálnici 6.3l / 100. :) a když ne GT, tak klidně i obyč P11. jde hlavně o ten motor. vše ostatní se dá předělat. SR20(Di,De,DE,VE) nabízí o hodně víc, než CD20(T). nejen písmenka

2011-07-18 19:56:03

tak tak, ja na sr20de 103kw davam dialnicu za 6,3-7l, mesto za 8-8,5 a okresky dediny 5,5-6,3

netreba sa tych kw bat

2011-07-18 20:14:35

Jindrasek : tady máš i s klimou a tažným . a vypadá moooooc pěkně , akorád to je HB a to ja ee .

http://www.nissanclub.cz/...11-2-0-16v-96kw-rok-11730

2011-07-18 20:22:58

taky vidíte na tacháči 527xxx km? je vidět, že nejezdila jenom do krámu pro nanuky

edit: a vypadá, že má vzadu silnější pružiny. :)

2011-07-18 20:31:46

ty km teda nevím no.....normálně to tak vypadá.... . ale tomu nevěřím. pružiny má možná silnější tvůli tomu tažnýmu .

2011-07-18 21:14:18

Na co benzín, když mám doma sudy plný nafty Ted jsem prodal pěkný mitsu protože bylo na benzín a to si bralo 6/100, ale mám takovej nájezd km, že se mi oplatí ta nafta.

2011-07-18 21:26:33

a co LPG..... už tady máme jedno takového co se na to chystá . my se tý teorie benzínu jen tak nevzdáme


Odpovědět

1  2