Fórum - Téma


Koupě Nissan 350z-základní informace


Fórum 350Z Koupě Nissan 350z-základní informace

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2

2013-09-04 18:09:14

Zdravím vás, týden zpátky jsem si pořídil nissan 350z, chci se optat na základní informace, jaké oleje a kam, svíčky.

mám nachystané na výměnu olej shell 10W60, tiltr oleje KN i vzduchu vložku KN. máte nějaké zkušenosti se svíčkama.

auto má najeto 57tisic km a je opravdu velice zachovale. před nissanem jsem měl BMW M3 E46, ale nissan mě pořád lákal, tak jsem jej chtěl vyzkoušet. původně jsem pokukoval po EU verze, ale nakonec rozhodl stav vozu a né původ. Již mám nachystané kompletní brzdy z EU verze, tak se bude předělávat.

Jen by mě ještě zajímalo, zda ten malej budík, na kterém se mění spotřeba, telopta atd. po výměne za EU začne ukazovat KM a stupně nebo je to nastaveno v jednotce.

pozadí jsem vyřešil, koupil jsem eu budíky a jen si musím najít chvilku času na výměnu pozadí, protože chci zachovat původní najeté KM nebo spíš mile.

předem děkuji za veškeré informace o voze.

popřípadě když mi dáte nějaké info jak popřípadě zvýšit výkon, budu rád. momentálně 214kw originál.

děkuji

2013-09-04 19:04:51

Svicky NGK, ty ktere tam patri...

KN vlozku jsem videl na brzde, o 1hp a 1nm mene v maximu, nez original. Olej 10w60 je v pohode, znacka az na vyjimky nerozhoduje a dulezita je pravidelna vymena (dle zateze a uzivani).

Vykon lze upravovat hodne moznostma (idealne long-tube svody, 3" vyfuk, laditelna ECU, 6ti klapka, atd.). Vse je to samozrejme o danem cili a financnich moznostech. Na seriove EU brzdy bych urcite zvolil poradnou desticku.

2013-09-05 07:58:59

Jagy: Ty jsi velký odpůrce KN filtru co? Zatím jsi ale nedoložil vůbec nic o tom, že by to mělo být jak říkáš, kdežto o zvýšení výkonu se mluví všude i v grafech z dyna http://www.kandn.com/dynocharts/69-7071_dyno.pdf Já ho tam mám taky a jsem s tím max spokojenej a rozhodovat se znovu, koupím ho zase ikdybych měl verzi s dvěma nasávači

2013-09-05 08:25:55

Ale to je graf s celým kitem sání.. to znamená šiška + svod a asi i odstínění.. ale pokud dáš pouze vložku filtru do airboxu jak píše IwkowiczL tak Ti to takový zázrak neudělá..

2013-09-05 08:26:42

Znas me, ze me soudis? Je to od cloveka, ktery tyto a dalsi motory ladi. Vzhledem k tomu, co vse ma vyzkouseno a na jake urovni s nim spolupracuji neni duvod mu neverit. Graf chces ceho, kdyz jsou obe linky naprosto totozne?

Je fajn, ze pouzivas reklamni KN odkazy, naproti tomu ze tohle meril nezavisly clovek... Zajdi si pred a po na brzdu a pak se muzeme spolu o necem bavit, kdyz neveris. Asi tak, jako si blahove myslite, ze Z ma v zakladu 280hp a realita je cca 260hp...

2013-09-05 08:51:37

Já Tě nesoudím, neznám Tě a nejspíš ani nechci, působíš dost arogantně a namistrovale. Jak už jsem psal, mě je úplně jedno kolik tam těch koní je. V každém autě je napsáno vždy víc, než je na hnací nápravě, tak nevím proč z toho děláš kovbojku. Nejdůležitější fakt než koně je to, že KN filtr (vložka) dokáže zachytit větší množství nečistot než v případě papírového filtru. Navíc vždy motor trochu sklidní a jde lépe do otáček...je to pocit nejenom můj ale i dalších stovek né-li tisícovek lidí co ty vložky používají. A pokud nemáš Zetko ve kterém jsi jel před a po výměně tohoto filtru, tak si myslím, že tvůj příspěvek o tom jestli je to stejné nebo horší je OT

2013-09-05 08:57:34

iwkowiczl: ešte by som určite vymenil olej v zadnom diff a prevodovke. do prevodovky 75w90 a do diff najlepšie 75w-140 ked máš samosvor je lepšie dať tento olej.

2013-09-05 09:07:25

grumble: Aha, takze soudis podle pocitu? Brzda, jen ta nelze, pocit je jen placebo, ze chces aby to jelo lip... nebud alibista. S tim OT jsi me pobavil... protoze OT je jen tvuj "pocit" ze neco lip jede.

Asi porad nechapes podstatu veci... ja nehanim KN, sam je pouzivam, ale v tomhle pripadne to proste neni zadny krok kupredu.

Bohuzel tohle a nizsi nez udavany vykon je to, co te sere a kopes kolem sebe... Pravda nekdy boli, ale to neznamena, ze je nekdo arogantni.

2013-09-05 10:07:26

asi bych neřešil KN, to je přece jedno, ja ho jeno koupil, že asi nebude špatnej. co se týku oleju do převodovky a difecu, tak děkuji jen se chci ještě zeptat, kolik ho tam je, nekde jsem četl ze převodovka 3.3l a difec 1.3, je to pravda?

o tom předělání budiku na km/h asi nikdo nic neví, že?

2013-09-05 10:10:53

Muj mazaci plan (3 zdroje) mi pise 2.9l prevodovka, 1.4l diferak.

Jasne, kdyz filtr mas, tak to nema smysl resit. Jen jsem chtel podtknout, ze to neni zadne terno.

Budiky si myslim, ze tak jednoduse nepujdou... podle me by byla potreba ECU, cidla (voda, olej), budiky...

2013-09-05 10:20:10

Ty jsi fakt magor

2013-09-05 10:38:23

...rika nekdo, kdo si mysli, ze KN vlozka prida kone a ma 300HP.

2013-09-05 10:49:56

jiz jsem objednal budiky EU, tak uvidim, když tak pouze prehodim pozadí. co se týká toho máleho jak se přepína palubní počítac, tak to by chtělo vyzkoušet, zda pomuze prehodit pouze budik.

nekde jsem tu videl nejake video na bylo tam převodovka 3.3, tak nevím.

děkuji

2013-09-05 11:26:57

grumble: myslíš to dobře,ale musím se zastat jagyho,ví o tom tady nejvíc (ikdyž někdy dost nevybíravě) a proto bych já osobně vživotě do auta na denní použití nedal sportovní filtr natož KN (reklamní kvalita za malou cenu ).Ani vložku,ani kit (snad jenom kvůli zvuku).To raději Green atd.

Jo a už je tu vlákno,kde je jasně popsaný a ukázaný,kolik svinstva projde přes sportovní filtry proti kvalitnímu napuštěnýmu papíru a jak rychle pak klesá propustnost vzduchu se zašpiňováním.

2013-09-05 14:10:56

je spoustu lepších možností KN tak proč to proklamovat. já pořád říkám že nejlepší filtr je žádnej filtr

2013-09-05 14:34:08

chmeldoslav: Dobre, ze to zminujes. Neni to pravda. Bez filtru to Zetko melo jeste min a to v maximu -2hp a -4Nm. Vaha vzduchu na tohle neni pripravena a nezmeri vzduch spravne.

Aby to melo nejaky prinos, musel by byt od vahy jeste kus sani, na konci velocity stack (viz. foto na SR20VE) a naladit jednotku.

2013-09-05 15:37:33

hoši pokud víte jake maji přestnosti a tolerance tyto mněřící techniky a řešíte tu 1Hp 1Nm tak se musím vysmát bavil jsem se o tom s klukama z MmRacing.sk a tolerance jejich soustroji je +/- 1,3% kdo umí počitat tak si zpočítá a jsou i co maji 3% takže 1Hp je volovina Dvě stejná měřeni hned po sobě nebudou stejná natož po montaži nečeho.

Další vec je že je třeba při techto upravach porovnávat cely graf nejen maximu! Vykon muže v určitych otačkach klesnout o neo málo ale ve vetším spektru otáček se to navýší..takže i kdyby byli -1Hp v maximu neni to smněrodatne duležity je celkový pruběh...

2013-09-05 15:48:16

Christo díky On to Jagy pořád nechápe a věří všemu co mu kamarádi navykládají a pak je tu hrozně chytrej Četl jsem někde, že některé dyna mají dokonce odchylku až 15%, ty lepší kolem 3% proto mě nějaká informace o jednom koni nerozhodí. Kupuji to vždycky a koupil jsem to zas a kdo si tam chce cpát papíráky, tak ať...já ještě na kn filtr mám a myslím, že autu tím rozhodně neublížím

2013-09-05 16:02:24

Christo: Psal jsem, ze graf mel naprosto totozny prubeh. Je super, ze dokazes zpochybnit nejakou informaci a nemas to nicim podlozene a opet jen zminujes nejakou firmu.

Grumble: aha, takze je rozdil co rekne firma Christovi a co overila a zmerila jina firma? Podle toho poznas, kdo ma z nich pravdu? Proc by proboha nekdo jen tak hanil KN vlozku vuci seriovemu filtru?

Davam zde overene a zmerene informace a porad posloucham informace od teoretiku a amateru, kteri nemaji s danynou problematikou zadnou zkusenost. V teto diskuzi koncim, protoze se zaslepenymi omezenci bez rozhledu si nemam, co rict.

2013-09-05 16:02:25

grumble: bych se teda taky zastal jagyho - už jenom proto jak někdo, kdo druhýho kritizuje za namistrovanost a aroganci může napsat "já ještě na kn filtr mám" jakožto argument? jinak odchylky určitě jsou ale jde asi o to provést měření několik, zahrnout možné chyby a na základě těch několika měření udělat propočty a vyvodit závěr tady asi nikdo nemluví o tom, že dělá závěr na základě měření na jednom autě s filtrem a bez filtru během jednoho dne


Odpovědět

1  2