Fórum - Téma


koroze, a podobne


Fórum Technický koutek koroze, a podobne




Dux
Radek
2008-03-20 03:09:17

ma nekdo nejake zkusenosti? http://www.autohificlub.cz/forum/10/805709

2008-03-20 11:37:39

No ja som to kupil ale je to ako na tom obrazku, proste jemnu hrdzu to zozerie (inak ako hocijaky iny prostriedok proti hrdzi) a tu silnejsiu si nevsimne.

Odporucam to vsak natriet to Alutonom Penetrator a potom dat Alkyton primer

http://www.motipdupli.cz/...ticleID=333&nLanguageID=1

pretoze ak sa k hrdzi nedostane vlhkost tak uz nepostupuje dalej.

2008-04-26 23:34:47

tak ja objevil na 8-mi letym aute takovou krasnou korozi ze mne az zamrazilo

celkove je moje P11 bez koroze , spodek sem kontroloval je jako novy, prahy v poho, kolem motoru par tech sroubku rezavi nic vazneho , vyfuk stale puvodni , zadni lemy totalne bez rzi .... ALE kdyz otevru kufr sundam plast , oddelam dolni tesneni viz foto ..tak sem neveril ... hned sem to vse vybrousil az na plech hodil hammerite a na to sprej do barvy vozu ... takze snad sem nad korozi zvitezil ...

pri te prilezitosti sem muj parkovaci senzor (tazne) nastrikal na cerno ...

2008-04-28 07:58:39

Přesně tak, tam 5-ti dveře velmi často rezaví a to i docela mladá auta!

2008-04-28 09:46:02

Vypadá to dost dobře , ale kde se to dá koupit a kolik to stojí ???

2008-04-28 10:31:00

Tak tohle me uz nepomuze...mam sunnyho a totalne mi hnijou prahy na konci a lemy takze budu varit novy ne teda ja ale nekdo kdo to umi... a natre se to antikorozni barvou...

Pokud sunnyho sem tam za cas neoplachnete i v zime tak na tu korozi trpi dost urputne...

2008-04-28 10:53:28

Vypadá to zajímavě, jen si myslím, že to odstraní jen povrchovou rez, ale do hloubky už to tak nepůjde. Na fotce jsou dost patrné černé stopy po oxidaci oceli i po působení toho přípravku, které se dají odstranit jedině mechanicky přebroušením. Nejideálnější je korozi předcházet, než ji pak namáhavě a draze odstraňovat. Rez se objevuje často v místech, kde se zdržuje vlhkost a špína a nebo tam dochází k mechanickému narušování povrchu. Nám u bývalé P11 rezlo po cca 4-5ti letech provozu zadní víko v prolisku pod SPZ a vnitřek přední kapoty pod otvory vepředu. Začal chytat i rám v kufru pod těsněním. U P10 jsem kdysi opravila začínající korozi na lištách pod gumovým těsněním v kufru a preventivně jsem všechny tyto lišty a dosedací plochy těsnění na karoserii natřela voskem a těsnění naimpregnovala silikonovým lubricantem. Od té doby ho jednou za rok sundám, vyčistím lišty pod ním, znovu provedu impregnaci a vratím z5. Dodnes je vše zdravé a jako nové a v zimě těsnění nikdy nepřimrzá. Podvozek vždy před zimou a po ní kontroluji a případně poopravím trvale pružným nástřikem od Motipu a i tam nic nerezne. O vše ostatní se postará namíchaná směs vosků a přípravků a taky vosk v dutinách. Všeho všudy mi to zabere po sečtení asi jeden den práce za rok.

2008-04-28 15:04:04

vybrousil sem to takovym tim ocelovym koleckem co se dava na vrtacku a brousil,brousil vse na plech , barvy sem tam dal 3 vrstvy ...jestli znova koroze vyleze tak to auto uz bude v duchodu

2013-08-13 17:25:29

Nevíte zda se dají na P11 koupit zadní lemy? Na P10 jsem je našel v klidu:

http://www.heureka.cz/?h%...SAN+PRIMERA+P10+%2C+91-96


Odpovědět