Fórum - Téma


Koroze


Fórum Primera P11 Koroze

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2010-05-29 22:54:41

Elaskon je jen mazivo a mastné.Tu samou službu udělá jakýkoliv ojej.Třeba silikonový.Prostě odpudí vodu.Hrnce zevnitř,od pružin je potřeba natřít ochranou vrstvou a to třeba zrovna Alkytonem.Elaskon je na mazání a ne proti rzi.http://www.monteco.cz/sho...na-elaskon-30-spray-600ml

2010-05-29 23:04:13

No k zastavení rzi je ideální stabilizátor, mám zkušenost s Dinitrolem RC 900, viz článek. Přímo mění rez ve sklovitou černou hmostu, která vytvoří nepropustnou vrstvu. Nic lepšího neznám.

2010-05-29 23:09:55

To není pravda,je to velmi kvalitní vosk,který nikdy nesmyje ani posypová súl.A vzlína neustále při vyšších teplotách.Je lepivý, a proto je výborný do uzavřených profilů.a spojených plechů.Používá se i do agresivního prostředí dolů s vynikajícími výsledky.Srovnání se silikonem nebo obyčejným olejem mi připadá přinejmenším k smíchu!

2010-05-29 23:16:11

Ano,ten stabilizátor vyráběla i česká firma pod názvem Rezstop.Byla bílé barvy,jako mléko a po aplikaci na rez zčernala.Mám tím natřen plot a drží 10 let perfektně.Ale dnes jsem na něj nikde nenarazil.A cena byla perfektní.

2010-05-29 23:24:58

Promiň,ale když je to na mazání lan tak co to asi je?A další odnož je na mazání kožených rukavic a podobných výrobků.Já s tím zkušenost nemá a tak se nehádám.Jen říkám že je to jako olej nebo vaselina.Odrezení a ochranný nátěr je podle mne lepší .

2010-05-30 12:44:41

Já zkušenosti mám a kdo to jednou zkusí,nechce nic jiného.Jedinou nevýhodu má,že v letních dnech z otvorů vytéká a může potřísnit oděv.Proto nestříkat do dveří,manžeĺka Vás pak zabije.Ale to svědčí o vynikající vzlínavosti tohoto přípravku,kam se s tryskou nedostanete,tak tam se to ,,doplazí"

2010-10-22 12:10:38

pokud potrebujes poradit s korozi, kontaktuj tuhle lakovnu, jsou v tom super ;) www.express-lakovna.cz

2010-10-22 22:36:19

Jak rekla doris leze to ze vnitr kdyz se podivate ze spod do toho domecku navazujou tam na sebe plechy je to tam vystuzeny a ten plech ma houby ochranu a normalne mezi ne zateka . Takze obrousit nejakej srac na podvozky ,nebo ten alkyton (ale u poradne to prolejt aby se zalila skvira nebo pouzit karosarky tmel) A po nastrikani a natreni to tam doporucuju zafoukat jeste voskem na dutiny.

2012-07-07 22:29:30

Dnes som robil očistu interiéru na mojej P11, pod kobercom v zadných rohoch na podlahe pri dverách som objavil dierku od korózie , celá podlaha je bez korózie, len v tých dvoch zadných rohoch je korózia, cez dierku je vidieť na nejakú výstuhu a tá je panenská, bez korozie, nechápem ako to tam mohlo takto zkorodovať...

2012-07-07 22:42:40

Jeste se podivej na spodni uchyceni zadnich pasu...

2012-07-07 22:47:04

to ja to nemam ubec tak hodne zrezle se podivej do fotek co tam mam focene mam to jen povrchove a uz i osetrene

2012-07-08 09:06:01

... korózia na spodnom úchyte pásov vľavo na fotke, to je iba povrchová korózia tej konzolky kotviaceho plechu, v ktorej je pás, a aj hlavička skrutky, ktorá ukotvuje konzolku úchytu je celá zkorodovaná, no to je v pohode, plech poď ňou nie je skorodovaný, toto teraz nemusím riešiť... pravá strana úchytu pre pás je OK.

...len furt mám taký pocit , akoby odnekiaľ stekala voda do tých dvoch rohov a potom to pod kobercem koroduje... ale nikde som dieru nenašiel... snáď to bude nejaký kondenzát, ktorý steka dole a tam to mokvá a koroduje?

No škoda rečí, musí sa to vyspravit a ošetriť ...

2014-07-06 14:44:48

Oživím túto smutnú tému Objavili sme na mojej P11 kombi prehrdzavené miesta v predných podbehoch pod tým gumenným náterom a tiež za prednými kolesami na podlahe. Ide o úplné prehrdzavenie, sú tam diery a dosť rozsiahle až do interiéru. Auto bolo pravdepodobne zanedbané dávnym majiteľom a žial pod tým náterom to nebolo vidieť. Oplatí sa také čosi opravovať? Cena za opravu bola predpokladaná na cca 500€ od známeho klampiara. Auto po mechanickej stránke v poriadku, nová spojka, čapy, ramená ... Všetko funguje ako má. Mám pôvodné kotúče aj výfuk. Ten je v zlom stave.

W10
W10
2014-07-06 15:22:23

Podla mna sa to oplati... 500e nieje tak vela...pokial nemas v plane kupovat ine auto...

Vyfuky si pozri na http://www.vyfukyonline.sk/ maju tam dobre ceny...

Do byvalej primery (W10) som kupoval zadny diel pred cca 2r a stale je v pohode..

2014-07-06 15:25:59

nemám v pláne iné auto, ibaže by sa objavila tetička bohatá :-D Výfuk je v zlom stave ale zatiaľ drží, 2x bol zavarený. Ale už sa ohliadam po novom, takže dík.

2014-07-06 21:04:09

s.igoro: ... ak chceš Primušu ešte prevádzkovať, tak oplatí sa takáto oprava jej kabátika... ešte sa pozri aj pod plasty, nad zadným ľavým kolesom, ktoré zospodu zakrývajú potrubie k nádrži k otvoru pre tankovanie paliva, tiež som mal P11 kombi, a ked som dal tie plasty dole, tak rúrky a priestor nad nimi takmer nebolo ani vidieť, bolo tam kopec zaschnutého blata a bordelu ... a ked som to zospodu trochu očistil od nánosov až k ústiu nádrže, tak uvidel som, že plech podblatníka bol už ako papier a boli tam už aj diery do kufra ... no proste údes ... prístup k tomu miestu je síce dosť blbý, ale ked to bude klampiar repasovať, tak rúrky musia ísť vonku aby tam bol prístup..., ale demontáž rúrok je jednoduchá... tak držím palce...

2014-07-06 22:46:28

Diery sme našli vpredu v podblatníkoch a na podlahe. Toto by ma stálo opraviť cca 500€. Sú tam diery do interiéru, tie naozaj treba riešiť. Na ďaľšie diery v zadných podblatníkoch, alebo prahoch aj tak nemám peniaze, ale popozerať budem musieť asi všetko. Minulý rok mi začali kvitnúť blatníky a vodičove dvere mám načaté odkedy som ho kúpil. Všetko poriešiť by bolo troška drahé.

2014-08-08 12:19:33

rohac: jako bych se dival na svou primu :-D


Odpovědět

1  2  3