Fórum - Téma


Koroze


Fórum Primera P11 Koroze

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2008-07-20 08:37:54

Ahoj,som tu nový, kupil som Primeru P11-144 r.v.2000 s motorom QG18DE s najazdenými 97tis.km a serv. knihou z Nemecka.Oproti byvalej Fabii 1,4 jazdný komfort a dynamika super ale radosť z auta mi pokazila jedna vec.Vobec som nečakal že na aute tejto triedy a vo veku 8 rokov najdem tolko miest s viditelnou koroziou sice zda sa povrchovou ale predsa.A uplne ma šokovala diera velkosti cca 3x3 cm v plechu tesne pod hrdlom nadrže pod odklapacími dvierkami .Pri fabii som nevidel ani gram hrdze nie to ešte dieru.Čo v tom Nissane nepočuli o antikoroznej ochrane?

2008-07-20 13:22:24

Neviem ja mam staršiu P11tku a dierku nemam nikde. A antikorozna ochrana tam je a počuli o nej, pretože keby o nej nepočuli tak už je dávno zhrdzavená ako napríklad Fordy Mondea, Vectry a podobne..Kľudne si to mohol mať burane a zle opravené, každopádne ochrana voči korozii je u Primery na slušnej urovni.

2008-07-20 13:33:52

Já jsme viděla taky pěkně prohnilou P11c, ale ta měla na tachometru přes 200.000km a bylo vidět, že se o ni nikdo nestaral. Motorový prostor byl sežraný od soli. Rezla na hranách zadních lemů, pod těsněními kolem dveří a v motorovém prostoru. Nebylo vidět, že by to bylo kvůli havárce, na obou stranách naprosto stejné poškození od koroze . Sousedovi na jeho P11 (1998) už rezne lem blatníku, na mnohých těchto autech byla silná koroze pod ozdobnými mřížkami na přední kapotě zevnitř. U skoro všech P10 kvetou zadní lemy a prahy. Kdybych se o tu naši pečlivě nestarala, už by asi taky rezla..... Antikorozní ochrana u těchto aut mi nepříjde jako nejlepší, když to porovnám třeba s ne pro mne oblíbeným VW.

2008-07-21 00:39:50

hej VW group o droku cca 97 (zaciatok vyroby Octavia I, Golf IV...) bol an atom urcit elepsie ako P11 z tej istej doby. napriek tomu ja osobne som okrem vnutornej strany spodnej hrany kapoty snad koroziu na P11 ktora stala za to este nevidel - ted aaspon co sa tyka zvonku viditelnych casti karoserie. Este tak je bezne ze su hrdzave spodne casti zvyslej listy deliaci okno na zadnych dverach. Dieru co spominas muselo sposobit bud pomerne extremne podmienky v zime (vela vela soli) a pomerne zla udrzba s minimom umyvani av zime. zaroven by to mohlo signalizovat vacsi pocet km ako 97tis, pripadne zle opravenu buracku. Bezne to rozhodne neni

2008-07-21 06:37:09

hm top jsem ještě neviděl P1 prorezavělou durch a to jsem jich měl v rukách cca 50-80. Je ale pravda že P11 rezavějí a tp hlavně v motorovým prostoru kolem tlumičů a kapota zespodu. taky přední pžíčk ypod chladičem. Ale durch to ani na nejstarších P11 ještě ne. To je nějaké divné s tou dírou.

2010-05-27 19:27:40

Co s tym? Da sa to opravit bez nejakeho zavazneho znizenia tuhosti karoserie?.....

2010-05-27 19:31:33

neresit. Vazne. 3-4 roky to urcite vydrzi (a mozna i 6-7), pak ten kybl stejne das pryc...

2010-05-27 20:29:27

despota:

Joo,v tehle mistech se to dost casto chyta. Uz i ja jsem si na jedne strane vsiml ze to tam lehce zacina.

W10
W10
2010-05-27 20:43:09

Despota v tom mieste to mam pochytane aj ja na svojej w10,.. a mam to kusok viac otvorene ako ty a drzi to pomaly 2r,... Nejak razantne sa to nerozsiruje takze to nechavam tak a neriesim to,.

2010-05-27 22:23:48

despota: nepomoze ti to tam vybrusit na holy kov...strieknut antikoroznu ochranu a tak strieborny sprej?

2010-05-27 22:28:41

j presne nebo to aspon zakonzervovat...proste to poradne necim namastit konkorem nebo WDčkem ale pocitej stim ze uz to nikdy nebudes lakovat...

2010-05-27 23:17:58

nieco s tym urobim...

2010-05-27 23:24:17

tohle bych prestriknul resistinem (asi lepsi nez WD vydrzi na miste delsi dobu) a dlabal na to. Kdyz jsme u te koroze neda mi to a hodim sem tuhle fotku co jsem si poridil dneska pri parkovani...

2010-05-27 23:37:32

Tak to je dobry a my tady resime par miniaturnich drobku na karoserii

2010-05-28 00:29:00

ja koupil hamerite , takove misto pokud je nekde po kapotoou vybrousim od rzi hodim hamerite a 1-2 roky mi to vydrzi nez to zacne znova ...pak akci opakuji... me se chytla koroze pod tesnenim v kufru ...pred dvema lety jsem to vybrousil, dal hamerite a minuly vikend jsem to delal znova ale ne cely metrovy pas jako predtim ale asi jen 20 cm kde to zase vykvetlo ....

a koukal jsem,ze lemy mi taky zacinaji od te ostre hrany,tak jsem tam soupl trochu barvy stecetkem a je to k nepoznani

2010-05-28 07:04:04

to Despota: mám to samé na druhý straně. Vypadáto jako kdyby to někdo poškodil ze vnitř blatníku.

W10
W10
2010-05-28 07:10:07

Lukka tam uz jedine pomozu tuningove plasty :D

2010-05-28 07:54:24

prinad - ja hamerite nesnasim - jo meli ve svy dobe fakt super zmaknutej marketing ale jinak je to hroznej sajrajt.

vytvori to krustu ale pod ni se dejou veci... nevim jak ted - treba uz jsou taky jinde, ja ho koupil naposled tak pred 7-mi lety. vsechno co jsem s nim delal odeslo pod barvou silenym zpusobem. (nejenom auto ale i bezny veci typu "zahrada") fakt bych propagoval klasiku kdyz uz se neco rozhodnu lakovat tak poctive obrousit, odrezit, odmastit, plnic, barva

2010-05-28 07:55:40

lukike - no jo, ale na co je chytit ???

2010-05-28 13:02:03

lukka: no jako dat to primo na rez jak je na nem napsano tak to pod tim kvete vesele dal....ale ja tu rez ocistim ,odmastim to , a hamerite primo na cisty plech je super tam vydrzi 1-2 roky.... urcite je lepsi treba zakladovou barvu , kitovani a dalsi veci ... ale delat to pokazde kde mi trocha rzi prijde tak beham kolem auta porad a ve vysledku to mozna bude stejne 1-2 roky


Odpovědět

1  2  3