Fórum - Téma


Kontrolka motoru, klepání, problémy se s


Fórum Primera P11 Kontrolka motoru, klepání, problémy se s

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2013-07-18 11:43:45

rado4077: Počkat, jak plech dolů ? Já se bojím, já nerad svému autu ubližuju. A půjde tam vrátit zpátky ?

2013-07-18 11:46:21

madmancz: já nevím, vyhodil jsem ho stejně jsou v plánu nerez svody.

Edit: ale pokud neurveme šroubky, který ho drží tak by měl jít zpátky

2013-07-18 11:47:00

rado4077: Heej to se mi vůbec nelíbí Nerez svody zatím neplánuji, já chci svůj plech zpátky

Edit: Tak dobře

2013-07-18 12:00:50

Jinak aktuální spotřeba ve 4 lidech s plným kufrem (2/4 okresky, 1/4 dálnice, 1/4 město) klidná jízda bez blbnutí s dodržováním předpisů. 10,05litru spotřeba. To je podle mě hodně, ne?

2013-07-18 12:03:26

madmancz: já nevím, já poslední dobou jezdím buď sám nebo ve dvojko. A normální jízda 7,6 dle palubáku, a když jezdím jak id*ot tak 11,5 :D :D

2013-07-18 12:04:29

rado4077: No vidíš a já když teď jedu sebevíc ekonomicky tak se nedostanu pod 9,5 podle palubáku a naopak spotřeba spíš roste. Neštvalo by tě to?

2013-07-18 12:07:26

madmancz: a už jsi to zkoušel sem tam pořádně protáhnout ???

2013-07-18 12:09:20

rado4077: V minulosti jo, teď jsem točil párkrát max kolem těch 6tis otáček když jsem vyjížděl na hlavní

2013-07-18 12:20:17

madmancz: to možná bude celý problém

2013-07-18 12:44:02

rado4077: To bych neřekl. Myslím si, že jinak jezdím pořád stejně a ty problémy mě trápí už asi měsíc (možná víc). Jen teď jak jsem měl naložené auto, jsem jel víc na spotřebu. Ta spotřeba od doby kdy to začlo blbnout postupně nárustá, od nějakých 8 ; 8,5 ; 9,1 ; 9,5 až těch 10,1 teď.

2013-07-18 14:02:34

madmancz: Jak už jsem tu psal, lambda se dá vyloučit jejím odpojením. ECU vybliká chybu (nemusí okamžitě), a budeš jezdit podle pevných hodnot (může se spotřeba zlepšit i zhoršit), ale po nějakém čase v logu pokud objevíš i chybu s chudou směsí (i když si myslím, že jí detekuje právě lambda sonda) tak je to něco jiného. Netěsnost sání se tu taky psala, jak to zjistit (čistič brzd stříkat všude, i kolem vstřiků). Filtr palivový vyměnit, to by se stejně mělo dělat taktéž poměrně často, ale rozumný tak po dvou letech určitě. Tlak v railu není těžký změřit, jen sehnat někoho, kdo má patřičný instrument (jinak tlak může být ovlivněn špatným čerpadlem, či vadným FPR).

2013-07-23 22:12:16

Tak jsme díky Rado4077 zjistili, že váhou vzduchu to opravdu není. Zkusí se vyměnit lambda a palivovej filtr a uvidí se co bude dál

2013-07-24 17:24:33

Tak při pokusu nasadit speciální nástavec na golu pro vyjmutí lambdy, jsem zjistil, že lambda je v půlce přepálená a je 2 na kusy. Lehounce 2 prsty jsem zatáhl za kabel abych ho srovnal do drážky, a půlka lambdy bez jakékoliv síly vyjela ven. Takže fakt to bude v lambdě. Nová lambda a nový pal. filtr oboje od Bosche, je na cestě

2013-07-26 15:26:41

Tak dneska výměna lambdy a palivového filtru. Spotřeba po projetí po okresce, 500 metrů poskakování v koloně, jedno zrychlení na max otáčky a cca 10 km celkem cesty a spotřeba 7.0 A nechcípe a nedusí se, ani chyba nesvítí. Takže to bylo skutečně lambdou a nejspíš i palivový filtr měl svůj díl, protože byl ještě od Nissanu. Ale to nevím jak byl starej.

V příloze fotky staré lambdy, která v půlce praskla. Všiml jsem si toho, když jsem rovnal kabel dvěma prsty a svévolně to na mě vyjelo


Odpovědět

1  2  3