Fórum - Téma


Kolísání otáček při vyřazení


Fórum Primera P11 Kolísání otáček při vyřazení

Informace o modelu: Nissan Primera P11

Diskuze o vozidlu

1997 Primera P11

1 fotek  |  91 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.


1  2  3  4  5

2013-05-23 23:00:22

rado4077: Ok, v příštím tejdnu to vyčistim a dam vědět. Dík za rady

2013-05-23 23:05:05

pesheck: není zač. Dej vědět. Já to řešil 7 měsíců na 144 všechny hodnoty byly v normálu, nakonec se přišlo na to, že je špatná váha. Příznaky úplně stejný. Dneska po vyčištění se to uklidnilo a udělá to už jen někdy. Ale výrazné zlepšení. A bacha, na paralelní diagnostice hodnoty v naprostém pořádku.

2013-05-28 23:58:57

Zdravím, mám též 144 2.0, problém s volnoběhem řeším již delší dobu - při vyřazení klesne pod 750ot a velice často chcípá, pokud běží na volnoběh 1x za minutu klesne na cca 500 ot/min - jako u Spongeho. Vyměněn blok škrtící klapky a volnoběžného ventilu - bez výsledku. Výkon i spotřeba odpovídající motoru.

Sponge, Rado 4077: Jak jste došli na váhu vzuchu? Měl jsem to napíchlý na diagnostice a hodnoty z váhy vzduchu se zdáli ok - volnoběh 1,5V, 5,3 g.m/s a v 2500 ot/min 1,8V, 12,5 g.m/s. Při kolísnutí otáček volnoběhu hodnoty z váhy též ok. Díky.

2013-05-29 06:46:14

lubo2l: Na priebehy vahy by som zasadne pouzil osciloskop. Kratkodobe chyby v krivke napatia vahy diagnostikou nezmeras, teda nepotvrdis ani nevylucis chybnu vahu. Podobne je to pri ostatnych snimacoch, ktorych priebehy ovplyvnuju riadenie bohatosti zmesy.

2013-05-29 08:01:17

lubo2l: prisel jsem na to z vlastni zkusenosti. Vahu jsem mel dobrou i na osciloskopu a mel jsem vyse uvedene problemy. Nakonec hodny clen Stan34 mi pujcil svou na vyzkouseni a otacky se ustalily a vse funguje jak ma. Auto bylo nesmirne zive a otacky ustalene. Takze doporucuji si najit nekoho kdo ti vahu pujci a vyzkouset. Ale na 99 procent to vaha bude;)

2013-05-29 10:57:23

lubo2l: Ja jsem auto kupoval uz stim, ze je vadna vaha a prislo se na to vymenou za funkcni. Takze ti taky doporucuji si nekoho najit na zkousku, kdo ti ji pujci. Je to opravdu nejjednodussi.

Kdyby si potom kupoval novou, durazne ti radim vyvarovat se cinskych kopii, vydrzi tak rok !

2013-05-29 11:03:51

sponge: Koupil jsem teď od Nipparts, tak uvidím jak dlouho vydrží. Předchozí majitel kupoval Bosch a taky žádná sláva. Dle faktury tam byla něco málo přes rok.

2013-05-29 11:17:41

rado4077: Tak to jsem zrovna nepotreboval vedet

Ja mam Bosch, ted neco pres dva roky a zatim dobry, tak budu doufat ze to jeste neco vydrzi.

2013-05-29 11:49:01

sponge: to byl asi jen špatný kus.. neřeš.

2013-05-29 23:30:12

OK, díky za odpovědi. Zkusim prvně vyčistit. A pak případně jestli bude někdo mít na vyzkoušení, nebo koupím novou asi od nipparts, je za celkem dobré peníze.

2013-06-19 22:03:16

tak dneska jsem taky konečně vyndal klapku a narazil sem samozřejmě na problém jak je na tom ten váleček přichycenej 4ma šroubama to je ten volnoběžnej ventil ? musí se oddělávat abych to vyčistil ? A jestli jo jak mám povolit ty šrouby ? Dělal to už někdo z vás ? Ty jsou uplně brutálně utažený asi kvůli vybracím z motoru , fakt si s tím nevím rady, když hodně zabaru pokaždý mě šroubovák sklouzne a bojim se že těm šroubm za chvilku zničim hlavy... Díky moc za rady

2013-06-19 22:05:31

Je tohle na tom obrázku ten volnoběžný ventil ? sorry za kvalitu , fotil sem to ve tmě čínskym tabletem

2013-06-20 23:43:08

vojtoslav14: Jo to je on... No každop. už mi došla trpělivost a koupil jsem celou klapku i s AAC ventilem, vahou vzduchu a snímačem polohy klapky. Dneska sme to měnili a první kilometr super a pak se to zase ňáko vyjebalo a nic moc, tak uvidim ješte o víkendu jak to bude šlapat... Myslíte že to může bejt nastavením počítače?????

2013-06-20 23:50:02

pesheck: určitě Třeba udělat reset ECU do továrních hodnot. Jinak stále jezdíš na to co si jednotka zapsala ještě dle starých snímačů.

2013-06-25 00:26:27

Tak jsem vymenil vahu vzduchu - sla tam nipparts - jen pripominam p144 2.0 benzin. Nyni se to chova zajimave... Po nastartvovani jsou zvysenen otáčky cca 1200 a postupne padaji az motor chcipne, kdyz pridam tak se motor dusi a nechce jit za plynem, kdyz vyjedu a podari se mi, aby to nechciplo a rozjede se to, tak citim, ze se obcas stane, ze cukne a nechce se ji moc zrychlovat. Za studena nedrzi otacky - otacky cca 500 ot/min a nekdy chcipne. Kdyz se zahreje - po cca 15km tak drzi celkem slusne otacky na volnobeh. Netusite co s tim? Prizpusobeni otáček jsem po vymene vahy nedelal, pouze jsem pres diag. zasuvku smazal chybu vahy vzduchu. Zkousel jsem i vahu odpojit a chovalo se to podobne - naskoci - zvysene otacky a skokove po cca 200 ot/min se snizuji otacky az uplne chcipne, pri pridani plynu se motor dusi a nejde za otackama za studena. Cidlo teploty motoru se zda ok dle diagnostiky. Napada vas neco cim by to mohlo byt? Diky.

2013-06-25 00:29:41

lubo2l: mám tu samou váhu a úplně stejný problém. Příští týden s tím jdu do Nissanu na Consult a uvidíme. Kdyby jsi to stihl dříve, určitě napiš.

2013-07-01 13:56:01

Tak sem dnes byl na diagnostice a nastaveni počítače a prej všechno OK, takže chyba bude mechanická. Přišli sme ale na to,ŽE KDYŽ POŠLAPU NA BRZDU VÍCKRÁT, TAK SE OTÁČKY ZVÝŠEJ. Teď se to na neutrál drží někde okolo 1500 ot. Netušíte????????????

2013-07-01 15:01:03

Když jsem měnil váhu já (za Boshe), nestalo se aby auto chcíplo, nebo houpaly otáčky. Pouze volnoběh byl zvýšený na 1500, když jsem zapl vše co v autě je, byly skoro 2000. Po zahřátí, vše vypnuto asi 950.

Stačilo, po zahřátí motoru, na klapce vytáhnout ten hnědý konektor a do 5 vteřin ho vrátit, přesný postup je v servisním manuále a otáčky spadly na 750 a drží do teď.

To co to dělá vám, je divný, máte tam něco jinýho špatně, nebo ty Nipparts váhy nejsou dobrý

2013-07-01 17:11:37

sponge: přesně dle mého je to ta druhá možnost ...

2013-07-01 19:57:10

Já to budu mít určitě něco ze vzduchem. Takže prej vzít nějákej sprej na brzdy nebo co a postříkat hadičky a okolí. Když se po nasátí toho spreje někde zvýší otáčky, je tam díra, která nasává falešnej vzduch, tak uvidíme...


Odpovědět

1  2  3  4  5