Fórum - Téma


Kolísání otáček při vyřazení


Fórum Primera P11 Kolísání otáček při vyřazení

Informace o modelu: Nissan Primera P11

Diskuze o vozidlu

1997 Primera P11

1 fotek  |  91 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.


1  2  3  4  5

2013-05-18 12:02:55

pesheck: já s diagnostikou zkušenosti nemám takže netuším.. na datascanu je vidět že je ACC otevřený... mrkni se sem.. je tam popsáno to co jsem dělal i já.. http://www.nissanclub.cz/...l-video-z-datascanu-55741 akorát většinou pro motor 2.0 .... baterku určitě odpojit.. resetuje se jednotka a může si načítat nová data.. já ji nechal přes noc odpojenou a mezi tím sem si opravil ten AAC (napružil tu pružinku)

2013-05-18 12:54:45

Zkus prvně odpojit baterku, stačí tak na 5-10 minut, po odpojení prošlápni brzdový pedál, aby se vybil zbytkový proud. Potom zapoj a nastartuj. Otáčky by jsi měl mít okolo 1200 rpm, po ujetí cca 200 km se to začne usazovat. Alespoň tak to funguje u SR20.

Tady jsem to našel pro GA16DE. http://translate.google.c...ad.php%3F34627-ga16de-tps

2013-05-19 10:18:40

OK, dík moc kluci, určitě to zkusim a dám vědět jak to dopadlo

2013-05-21 18:39:34

pesheck: Ja som mal na svojej WP11C QG18DE dlhodobo problemy s volnobeznymi otackami a s kolisanim rucicky otackomera pri roznych otackach. Nepomohla vymena filtrov, sviecok, vycistenie klapky, AAC, EGR, vahy vzduchu. Ten volnobeh uz bol poslednu dobu fakt na infarkt. Velmi casto po vyradeni zdochol. Pomohla az vymena vahy vzduchu ! Akoby utal. Zrazu volnobeh stabilny, ako ma byt. Kolisanie otackomera ale nezmizlo. Az pred tyzdnom. Po vymene rozvodovej retaze. Teraz je to to prave. Motor sa stisil, ma kludnejsi rovnomernejsi chod a lepsie taha.

2013-05-21 19:08:59

edward: A jak se kontroluje stav rozvodového řetězu ? Je potřeba sundávat víko ventilů, nebo to jde nějak jednoduše ? Na kolik tě přišla výměna ? Tady se sice píše o GA16DE, ale asi to bude podobný. Dík

2013-05-21 19:13:55

vojtoslav14: Su tu o tom vlakna, takze Ti odpoviem cez vzkaz.

2013-05-21 19:14:41

edward: pošli mi ho takyyyy . Díky

2013-05-21 19:22:12

zajímá to i mě, písni to sem

2013-05-21 19:38:37

bart007: Kontrola je pomerne jednoducha. Zhodit viko ventilov, pre lepsi pristup moze byt aj horny bocny kryt /ten treba pri spatnej montazi pretesnit/. Potlacit napinak, aby sa co najviac vysunul a zhodnotit stav vysunutia. U mna to vidno na obr., co je skoro maximum cca 2cm. Po vymene retaze sa vysunul cca 3mm. Pri porovnani bola stara retaz vytahana /dlhsia/ oproti novej skoro o 1,5cm. Vymena je ale podstatne narocnejsia a pracna. Vid obr c 2

2013-05-21 21:42:18

měnil jsi jen řetěz? nebo komplet sadu? na kolik to vyšlo?

2013-05-23 15:40:25

Takže bohužel odpojení baterky přes noc nepomohlo... První video je za jízdy když vyřadim, a druhý už stojim,akorat jsem to trosku potůroval. Toto je děje když je motor zahřátej. Když je studenej, tak to klesá o hodně pomaleji a až někde z 2000 ot. A stejně když dám nohu z plynu ( se zařazeným kvaltem) tak to tak divně škubne... no je to prostě nahovno

2013-05-23 15:47:03

pesheck:

video2013-05-23-15-14-09

2013-05-23 15:47:29

pesheck:

video2013-05-23-15-15-27

 NO_HITS  
Laďa
2013-05-23 16:46:01

řekl bych unavená pružinka v AAC ventilu + zanesenej ten ventil

2013-05-23 19:26:18

pesheck: Vyčisti váhu vzduchu a AAC ventil a bude to OK

2013-05-23 21:21:33

jo jo, to udělám. Teď sem koukal na Autokelly a AAC vyjde na 8000.- to jestli poseru, tak sem uplně v prdeli, protože sem bez prachů

2013-05-23 21:28:46

edward: na kolik tě vyšel ten řetěz?

2013-05-23 21:31:33

pesheck: když jsem se ptal na rozvody origo cca 8000,-- neoriho cca 4500,-- + práce. Jen ho vyčisti nebo napiš Jagymu, jestli náhodou nemá. A bude to v cajk

2013-05-23 21:38:12

rado4077: no, když ho vyčistim, tak se nenapne a když už to bude rozdělaný, tak to chche novej ( pokud se teda bavíme o řetězu ) a kdo je Jagy? sem tu novej

2013-05-23 22:04:38

pesheck: člen Jagy. Má snad všechno na všechno :D :D .. rozvody bych dal stranou pokud nejdou slyšet a věnoval se váze a AAC. Vyšroubuj AAC propni pružinu, vyčisti ventil. Vyčisti váhu vzduchu. Vše při odpojené baterce Až to uděláš pak dej vědět. Cca 200 km si to musí sednout


Odpovědět

1  2  3  4  5