Fórum - Téma


Kolísání otáček při vyřazení


Fórum Primera P11 Kolísání otáček při vyřazení

Informace o modelu: Nissan Primera P11

Diskuze o vozidlu

1997 Primera P11

1 fotek  |  91 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.


1  2  3  4  5

2013-05-09 23:41:01

pesheck: váha vzduchu.. a čištění někdy nestačí, je potřeba nová

2013-05-10 08:47:42

rado4077: právě že tenhle model váhu vzduchu prej nemá.....

2013-05-10 09:50:29

pesheck: pak jsi šťastný člověk . Teď koukám, že se jedná o motor GA16DE. No mě osobně, u SR20DE, lítaly takto otáčky při špatném AAC ventilu. Někdy nestačí jen vyčistit, ale celý ho nutno vyměnit. Při odpojené baterce. Měl jsem celkově více problému, které se řešily výměnou celé klapky. Nebo další věc, zkontroluj rozvody, zda jsou na značkách

2013-05-10 12:12:10

a ten AAC ventil, ten je kde? pod klapkou? no, vlastně ani nevim co to je a k čemu je to dobrý...

2013-05-10 13:13:09

pesheck: Já mám taky GA16DE a váha vzuchu tam normálně je

2013-05-10 13:39:56

pesheck: http://japancars.ru/index...at=90&cfg_id=1&blk_id=163 je to díl 23781U

Popravdě jinak přesně nevím, jak je to u GA16DE. Píšu to z praxe SR20.

Edit: ještě tady obrázek: http://repairguide.autozo...dium/0900c152801ce432.gif

2013-05-10 14:09:07

tady je dyztak ta vaha vzduchu, ten ventil neviim presne kde je ale urcite bude nekde pobliz

2013-05-10 14:09:51

ještě detailní záběr

2013-05-10 14:10:42

pesheck: někde na foru je i návod jak to to vyčistit ;)

2013-05-10 19:54:07

no jasněě, to je přímo pod filtrem , jenže já tam tenhle parchant buď nemám, nebo je zakomponovanej přímo pod klapku,protože kdyz tu klapku vyndal, tak tohle tam určitě nebylo... dneska mi kámoš říkal že než se vyčistí klapka a pod. tak se maj vyměnit hadičky, jinak se to rozhodí nebo co, myslíte že to má vliv? dneska až sem právě kupoval metr nový hadičky, tak to zkusim vyměnit.

2013-05-10 21:35:00

asi pro někoho blbej dotaz , ale

když sundam víko, abych se podíval na nastavení rozvodu, je nutný dávat nový těsnění?

2013-05-10 22:37:53

bart007: Nieje to nutne, pokial tam povodne tesnenie je a nebudes s nim manipulovat, teda ho nenatiahnes a potom nesadne do drazky. Pri montazi vika opatrne so skrutkami aby si ich neurval a dotahuj rovnomerne po ploche. Ak by potom nahodou viko prepustalo olej, tak to potom pretesnis plosnym tesnenim v tube za par drobnych...

2013-05-17 18:36:39

pesheck: Tak co nějaká změna :) ?

2013-05-17 19:23:28

Já se z toho poseru dneska sem vyměnil všechny hadičky od tlaku (jedna totiž byla prasklá), tak sem myslel že to bude tim a hovno! už mi z toho jebe Nejste pls někdo z Pardubic, že by ste se na to mrkli? nebo třebas diagnostiku jesli někdo nemáte? už jsem fakt zoufalej...

NO_HITS  
Laďa
2013-05-17 19:43:27

pesheck: pročistils AAC ventil? ten dělá zhoupnutí otáček nejčasěji a taky klapka a váha

EDIT: ajo ty nevíš kde ho hledat je to na klapce z boku , ted su v praci nemam tady manuál, doma ti hodim obrazek

http://turbogronostaj.mail15.com/tps.jpg měl by to byt ten uplně vpravo - hnědej konektor

2013-05-17 20:25:28

pesheck: taky mi zlobily otáčky při přeřazení nebo jen popojíždění při kterém stále vymačkáváš spojku.. nejdřív jsem taky AAC ventil jen vyčistil ale pomohlo úplně minimálně,spíš ne.. musel jsem ten AAC ventil celý rozmontovat (dostat se do něj) a napružit pružinku co je v něm.. byla unavená a nedovírala hřídelku co má ventil v sobě.. ta cívka která posouvá hřídelku byla i při vypnutí silnější než pružinka s hřídelkou takže byl ventil stále lehce otevřený.. nesmí se to s tou pružinkou ale přehnat jinak ta cívka nebude mít sílu posunout tu hřídelku.. nevím sice jak je to přesně u tvého motoru protože já mám 2.0 ale mohlo by to být na stejném principu..

2013-05-18 10:51:00

meny: a myslíš že by to ukázala diagnostika?

2013-05-18 10:52:45

no_hits: klapka je vyčištěná, volnoběžnej parchant taky a ty otáčky se mi teď právě bohužel už nehoupou, ale zase drží někde v 1500-2000 ot.

2013-05-18 10:54:54

pesheck: nastartuj, nech motor zahřát na provozní teplotu, odpoj kabel od TPS a po 5 vteřinách zapoj (při nastartovaném motoru), mělo by to spadnout. Odpojoval si při čištění baterku???

2013-05-18 11:55:51

rado4077: cece baterku sme neodpojovali při čištění Já jsem totální analfabet na motory, takže netušim co je TPS a už vůbec netušim kde je kabel od něj. Ty si měl ten samej problém?


Odpovědět

1  2  3  4  5