Fórum - Téma


Kolísání otáček při vyřazení


Fórum Primera P11 Kolísání otáček při vyřazení

Informace o modelu: Nissan Primera P11

Diskuze o vozidlu

1997 Primera P11

1 fotek  |  91 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.


1  2  3  4  5

2013-05-05 23:28:37

Zdravim všechny, omlouvám se jestli tu už stejné, nebo podobné téma už je...

Mám ten problém, že když vyřadím z rychlosti na neutrál, tak mi otáčky klesnou až nebezpečně blízko chcípnutí (nikdy zatím nechcípla úplně) a pak se hned vrátí na normál (kde ta ručička taky trošku habruje,ale nic hrozného). Zkoušel jsem vyměnit kabel z rozdělovače ke svíčce, což sice pomohlo, ale po cca 20 km se to zase vrátilo tak jak to bylo před tím .

Za rady předem moc dík .

2013-05-05 23:37:18

Ventil volnoběžných otáček, buď špinavý nebo už vadný. Ale může to být i svícema, váhou, filtrama... to je těžko takhle určit Tedy pokud máš benzína.

2013-05-05 23:47:58

jo thommy, je to 1.6 benzín,ale je divný, že ta výměna kabelu pomohla jenom na par kilometru... hned po výměně to šlapalo přesně jak by mělo i výkon byl větší,ale zase sem ve stejný řiti....

2013-05-05 23:57:02

Mě to dělá to samý, trošku pomohlo když sem dal novej vzduchovej filtr ale pořád otáčky klesaj. Taky se mi občas stane, že se mi zesekává pedál plynu úplně nahoře, což prý znamená že je špinavá klapka, zatím jsem to nevyčistil ale snad to bude ono

2013-05-06 13:15:47

Pesheck: Jak píše Thommy.

U mé 144 to bylo vadnou váhou vzduchu (MAF) viz video, po výměně OK.

Add výměna kabelů, neměl jsi odpojenou baterku ? Jestli ano, krátkodobé zlepšení bych viděl tím, že se z ECU smažou nějaké hodnoty a ona se je poté učí znova (Nějak se to jmenuje, ale už nevím jak). Toto jsem také pozoroval, ale vydrží to jen chvilku.

Vadná váha vzduchu MAF

2013-05-06 16:44:47

sponge: Právě že ty máš trošičku jinačí příznaky... Mě to na volnoběh normálně drží a takhle extrémě to nehoupe. Problém nastane až když vyřadim z rychlosti -při jízdě- tak otáčky klesnou stejně jako tobě, možná ještě víc a pak se vrátí na normál. Když stojim, tak pohoda. No nic, sem domluvenej s technikem že ve středu to celý vyčistíme( klapky, jednotku volnoběhu, tak uvidíme jestli to pomůže, každo. napíšu jak to dopadlo. tak držte palce

2013-05-06 16:51:25

vojtoslav14: Dneska se mi stalo s plynem přesně to samý co tobě.. zkoušeli jsme promazat ten hajzl co je na něm plynový lanko a nic. Ve středu ti napíšu jak dopadlo pročistění klapky tak mi(si) drž palce

2013-05-06 18:07:55

Pesheck: Držim palce ať ti to dopadne

2013-05-06 22:21:09

vojtoslav14: klapka musí být i při volnběhu zahřátého motoru bez plynu mírně pootevřená,je tam dorazový šroub který to nastavuje. Pokud se zavírá úplně ,tak občas při přidání plynu zadrhne.(není to lankem,vyzkoušej rukou přímo na ovládání klapky)

Pokud však budeš šroubem hýbat,nejprve si pečlivě změř původní vytočení pro případ vrácení do původního stavu.

Nastavuj jen na zahřátém motoru,u studeného je vůle vždy,hlídá to jiné zařízení pro studené starty.

2013-05-06 22:58:45

vincent: na klapce určitě dorazový šroub není. Volnoběh má právě nastarosti obtokový ventil, který se šteluje šroubem.

Edit: ano doraz klapky tam je. Musím si dávat pozor při psaní v noci... sorry chlapy

2013-05-06 23:20:55

pesheck: Taky držím palce ať se to vyřeší :) potom sem napiš jak to dopadlo ;)

2013-05-06 23:22:53

vincent: Já sem myslel že s klapkou by se rukou nemělo vůbec hejbat... ale možná se plotu, moc tomu nerozumím

2013-05-06 23:58:49

xxxmichal: mám 1.6 i 2.0 a šroub tam je. Aretuje ten otočný plech v kterém je vložen konec lanka. Tím zároveň přidáváš plyn rukou,když při otevřené kapotě např. posloucháš zvuk motoru,jak jde do otáček apod. Volnoběh má na starosti ventil,to je pravda,ale zároveň klapka musí být nastavena správně.

2013-05-07 02:55:36

Dorazový šroub na klapce je (alespoň u P10 SR20De/DE určitě ). A ještě by měl být i na AAC ventilu takový šroub na křížový šroubovák kterým se právě nastavuje volnoběh, tak či nepomůže nejdřív tohle poladit.

2013-05-09 12:15:15

Tak jsme vyčistili klapku a ten volnoběžnej zmetek na otáčky a je to ještě víc v prdeli než to bylo Kdybych se v tom já idiot nevtral... ty otáčky jsou teď ještě divočejší než byly...no každop. už obědnal diagnostiku, tak to příští tejden napíchnem, koupim nový hadičky všechny a uvidíme... už s toho mám tik

2013-05-09 12:44:18

pesheck: možná až si ŘJ načte nový hodnoty tak se to ustálí...

2013-05-09 17:31:08

vojtoslav14: no joo, ale jak dlouho myslis ze to bude trvat? ja sem s tim od "opravy,, ujel uz tak pul hodiny...

2013-05-09 18:14:30

pesheck: podle me to muze trvat i treba 200 km

2013-05-09 19:01:14

pesheck: jo,jo,to znám. Vyčistil jsem klapku preventivně víc jak před rokem a to byla velká chyba.. Začal problém s volnoběhem ,který nepřestal ani po dvou návštěvách v Nissan servisu,(1400Kč)vyčištění volnoběžného ventilu,několikerém resetu ECU a vlastně trvá dodnes.Naučil jsem se s tím žít,ale ser- mě to .

2013-05-09 23:15:10

vincent: no, tak to si mě ale vůbec nepotěšil.... se z toho


Odpovědět

1  2  3  4  5