Fórum - Téma


Kolísání otáček


Fórum Primera P11 Kolísání otáček

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4

2015-06-18 20:09:40

djmicho: Aj ja som si myslel, že je to porucha LPG ale rovnaké problémy sa prejavujú aj na benzíne a keď je motor studený tak to ide úplne v pohode. Takže problém s LPG som vylúčil nakoľko rovnaký problém má aj Geepers a dokonca na inom motore.

Geepers : tak to vyzerá, že to bude tým snímačom mne svieti takisto check kontrolka. Ak sa mi v sobotu ujde čas tak ho skúsim premerať, mám odporové hodnoty či to vykazuje tak ako to píšu v manuály. Dám vedieť

2015-06-18 20:50:01

nisprim: já když tam to čidlo zase zapojím, tak check zhasne - svítí, protože jsem vytáhl ten konektor. Ale chci ho vyměnit, abych vyloučil závadu tohoto. je pravda, že tam, kde je to čidlo je pěkný hnůj (je to celé od sazí, oleje atd) Ale když to zapojím zpátky, check zhasne, ale mám pak ty výše uvedené problémy. Vyměnim čidlo (zkusím zase vrakáč Praha 10) a pak budu řešit dál. Bez toho čidla jsem dnes skoro nenastartoval. (po 3tím natočení jsem musel přidat plyn, aby to chytlo)

2015-06-19 16:42:29

Geepers: ja som dnes premeraval to čidlo a vykazovalo mi dobre hodnoty tak to vylučujem. U nás v Autokelly stojí nové cca 20€. Skúsil som dnes dať druhú Lambdu sondu a idem sa previesť a uvidím čo to bude robiť. Je pravda, že tu somdu čo som tam dal tak stála len 40€ takže nemusí to biť ono.

A ešte po vymazaní pameti RJ išlo auto super až kým nenačitá nové dáta. Uvidím čo to bude robiť dám vedieť.

2015-06-24 20:53:19

nisprim: Tak dneska jsem vyměnil to dvoupinové teplotní čidlo, to staré už nemělo skoro tu zlatou vrstvu na té špičce. Nové je celé zlaté, dotáhl jsem to stejně jak to bylo, díky fi.lipovi to stálo pakatel a dneska jsem odpojil baterku, nechám to přes noc a zítra půjdu prubnout testovací jízdu :)

2015-06-25 09:12:42

geepers: tak pak dej vědět, to čidlo mi leží už rok doma, tak bych ho taky vyměnil

2015-06-25 22:50:30

Ahojte,

mam podobny problem s mojou Primerou P11-144 s motorom SR20DE 103kW Benzin najazdene 198.000.

V januari sa mi menila rozvodova retaz kedze bezudrzbova vecna retaz sa roztrhla bez akeho kolvek varovania. Nasledne po vymene retaze po cca 150 km sa mi stalo ze nieco puklo ale motor isiel len nevladal tahat. V servise mi to opravili ze v hlave sa nejaka vidlicka, ktora stlaca ventili praskla, lebo sa nemenili vsetky suciastky v hlave. Po tomto incidente vsetko v poriadku prejdenych cca 700 km a zrazu pri ceste po dialnici pri cca 110 km/h take skubnutie motora ako ked sa zle slusti spokam, ale motor nezhasol. Len proste prestal tahat po cca par sekundach zacalo motorom sekat, cukat a zacasl spomalovat nereagoval na plynovy pedal. Nastaste sa mi podarilo na dialnici odstavit na krajnom poruhu kde robili napojenie na navadzac. Motor som vypol a zapol a vsetko v pohode len svietila kontrolka motora uz stale. Radsej sme zisli z dialnice a isli sme normalne dalej. Zavada sa nijako okrem svietiacej kontrolky motora neprejavovala. Motor tahal bez problemov. No radsej mimo dialnice. ň

Druhy den diagnostika v Nissane, ze vadna vaha vzduchu, spravili jej vycistenie zrusenie chyboveho hlasenia. Povedali ze ked to spravi znovu tak ze bude treba novu vahu. Nasledne cca 1000 km bez problemov.

Vcera pri ceste z LM do Brna na Makove pri stupani cuknutie autom opat ako ked sa zle spusti spojka a nasledne do par sekund trhanie cukanie ledva som sa dostal na krajnicu kedze sa jednalo to stupanie. Motor som vypol a znovu nastartoval. Opat svieti kontrolka motora no dorazili sme za Brno bez problemov. Auto islo bez zavahania, ziadne cukanie, plynule zrychlovanie, ziadne kolisanie otacok. Plne nalozene auto na dialnici bez problemo islo aj 160 akokeby nic s autom nebolo. Sprava sa uplne bez problemov len svieti kontolka.

Prosim netusite v com moze byt problem? Ked vypnutie a zapnutie motora problem vyriesi a auto ide bez problemov len svieti ta kontrola. Caka ma este cesta domov za par tyzdnov tak neviem ci vyhladat tu nejaky servis alebo s tym dojdem v pohode domov dalsich 400 km. ? Ta kontolka pre nieco svieti a nepozdava sa mi to.

Dakujem za radu a napady co by to mohlo byt?

2015-06-28 20:02:55

tak nepomohlo to, čidlem teploty motoru to není :( Napadá mě ještě EGR ventil, případně palivové čerpadlo, nebo cívka?

2015-06-29 17:31:50

Ahoj. Mám problém s P112.0 td. Na volnoběh kolísají otáčky a v tahu mezi 1500 - 2000 ot. taky. Po zahřátí problém zmizí. Nevi někdo co s tím?

2015-06-29 19:22:37

montoya: snimač kluky

2015-07-01 18:02:55

sjaro: Ale proč když se motor zahřeje tak je to OK?

2015-07-01 20:55:07

montoya: Odmeraj si ho.Medzi dvomi pinmi musiš namerat 1,2 a 1,5 kiloohmu.Treti je tienenie.Za studena ide na sytič a vzhladom na to že nema snimač kluky ide v nejakom univerzalnom režime(nejaka predvolena mapa), ktora je stavana pre teply motor nie pre sudeny

2015-07-03 13:11:07

Tak dnes nový poznatek ohledně cukání při zátěži - jel jsem cca 3000 otáček, tak tak zahřátý motor, držím stejný plyn, najednou auto při přidání nechtělo zrychlovat (ale necukalo) a pak najednou jakoby nasálo vzduch a chytlo (takovej turboefekt).

Může toto způsobovat vzduchový filtr?

2015-07-03 13:24:12

geepers: taky jsem si to myslel, a zkusil jsem na chvíli filtr vytáhnout, ale jelo to úplně stejně, jen to mělo brutální zvuk ala subaru

2015-07-03 14:38:01

rado4077: no já mám AEM CAI, takže to od toho nebude daleko xD

2015-07-03 15:00:15

Takove chovani vzdy ukazuje na vahu vzduchu.

2015-07-03 15:22:46

No pokud si jel ustálené a pak chtěl vyrazit a nejela tak to u primer bývá lambda sonda . Už jsem se stim setkal u dvou zkoušel si jezdit a odpojenou?

2015-07-03 15:24:11

svobi: to ještě nezkoušel, vyzkouším, mám dnes před sebou dlouhou cestu na moravu. Ale větší problém pro mě je brutální cukání při zátěži, kdy motor vůbec nejede. (jakoby nešel benzín pod svíčky, nebo docházelo k nějakému zkratu)

2015-07-03 17:12:14

geepers: u mne vymeneno:

Vaha vzduchu

Vzduchovy filtr

Cerpadlo

Rozdelovac vcerne vicka

Svicky

Zustava:

Chyba v knock

Kabely

Lambda

Teplotni cidlo

Vycistit vstriky

Pak uz me napadaj jen rozvody

2015-07-03 22:57:00

rado4077: takze...lambda vypojena, projev stejny, v podstate jsem ani nepoznal rozdil lambda nelambda. Ale mam novy poznatek. Auto tahne jak zbesile, otacky neotacky, kvalt nekvalt, rychlost nerychlost...pak najednou nevim co se stane, ale nejde vytocit do otacek ani se seslapnutou spojkou az na podlahu, dokud mam "zarazenou" nejakou rychlost. Mackam plyn jak zbesily a auto se dusi a otacky ne a ne stoupnout. Kdyz zustanu stat na spojce a "vyradim" je vse OK. DLE MEHO TO TEDY MUSI BYT SPOJKOU NEBO PREVODOVKOU

2015-08-05 14:43:47

Cavko dlho som tu nebol ale chcem sa podeliť o svoje skúsenosti. Ja som vymenil lambdu sondu a auto ide v pohode. Hneď po výmene sondy som aj resetol RJ aby nebrala tie zle hodnoty zo starej sondy. Je pravda že som tam dal len sondu za 40€ na skúšku. Zatiaľ je to v pohode.


Odpovědět

1  2  3  4