Fórum - Téma


klimatizace P11 GT - náplň


Fórum Primera P11 klimatizace P11 GT - náplň

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2010-06-21 20:23:12

Zdravím,

nevěděl by zde někdo z majitelů přesnou hmotnost náplně klimatizace ? (P11 GT 1998) . Omlouvám se předem jestli jsem špatně hledal a je to tu někde napsané ...

2010-06-21 21:00:59

600-650g, plus kontrastná látka a olej, už si nepamätám koľko ho má byť, ši 15-20g či až 50g.

2010-06-21 21:31:02

Dík moc, ono to nejspíš bude v databázi (mam kde si to naplnit sám) ..ale pro jistotu .A toho oleje bude max 20g - víc určitě ne . takže ještě jednou dík

2010-06-22 06:38:09

Každý Nissan má buď na kapotě , nebo na pravém podběhu modrý štítek s daty pro klimatizaci

DAK
Jirka
2010-06-22 08:08:21

Někdy se mi na Almeře stane že se zastaví kompresor (potom začne hvizdat klíňák a většinou se přetrhne)

Bylo by možný že je to nedostatkem oleje? dělá to jen občas a nechávat měnit celý kompresor se mi nechce.

tak jestli by mohlo pomoct jen doplnit ten olej do systemu.

2010-06-22 11:49:19

To tak vypadá na zadírající se kompresor klimatizace,a nebo na málo napnutý řemen

2010-06-22 20:44:56

včera jsem byl doplňovat klimu u mé P11 a podle protokolu naplnily 0,600kg chladiva a 9ml oleje.

2010-06-23 08:23:12

To se mě nějak nezdás tím napnutým řemenem. Já to jendoznačně typuju an zadírající se ložisko v elektromagnetické spojce. Kdyby byl nedostatečně naplý, tak by se asi nepřetrhl. A už jsem viděl ty ložiska zadřený. Kompresor by se zadřít snad ani neměl, protože je jištěnej proti zadření. to by to musel plnit amatér, který by tam dal pouze chladivo a nedal tam ten olej.

2010-06-23 15:08:50

Už jsem měnil rozpadlé a zadřené kompresory klimatizace.Takže píšu vždy moje zkušenosti ,a nemám potřebu kalit vodu.

Je potřeba vyzkoušet řemenici jak se točí, a potom rotor. Ten bude mít odpor,protože je to kompresor a tlakuje medium . Pokud by byl řemen málo napnutý , většinou se ozve sám, že piští při zapnutí klimatizace a pak se následně může spálit a přetrhnout

2010-06-24 09:21:49

Hm tak to já ještě kompresor kvůli zadření neměnil, jen zadřené ložiska na spojkách nebo po havárkách. Zrovna kompresory an klimu si myslím že mají Nisany docela předimenzovaný z hlediska životnosti. A co se tam vevnitř zadře? ty pístky, nebo nějaký ložiska ve vnitř. Zkoušel jsi ho jen tak pro zajímavost rozdělat? nebo ho hned vyhazuješ? Taky nevím jestli všechny kompresory mají to čidlo proti přehřátí nebo jen některý. Pokud má čidlo proti přehřátí, tak by snad taky neměl zadřít?

DAK
Jirka
2010-06-26 16:57:40

řemen samozřejmě napínám akorát volný určo není, a určitě je to zadřením jen právě nevím jestli

to může dělat ten nedostatek oleje? a pokud se jen zadře spojka dá se to nějak jednoduše opravit.?

Když jsem měnil ty klíňáky tak vždycky šlo tím kolečkem točit lehce. A zadře se to vždy jen po určitém čase

(oblíbená je Vídeň ta už se to žvejklo dvakrát)

2010-06-27 12:22:43

to kolečko (remenica) sa ti preto točilo lahko pretože nebola zopnutá el.mag. spojka.

2010-06-27 13:02:15

Rotor kompresoru se spojuje a řemenicí přes elmg spojku . Je potřeba vyzkoušet, kdy to zlobí . Jestli jen tehdy kdy používáš klimu , nebo i bez klimy . Pokud je to při používání klímy, je problém v zadírajícím se kompresoru

DAK
Jirka
2010-06-27 13:57:23

Stane se to jen při zaplé klimě,ale pokud se to zadře tak potom se přetrhl řemen i když se klima hned vypnula.

To znamená -jelo se někam třeba 200 km a bez problému jela klima ,potom se jízda přerušila

a hned po startu jsem v rozpaleným autě zapnul klimu -hned začal pískat klínák tak jsem klimu vypnul ,ale pískání se občas ozývalo (možná se řemen během chvilky načal) a po 200km se přetrhl . Podruhý se přetrhl už po asi 30 km To vypadá jako by ta spojka už nevypnula a řemen prokluzoval po řemenici dokud se nepřetrhne. Já tu klimu tak moc nepotřebuju jde mě o to jestli by pomohlo jen dodat ten olej do směsi.

Auto bylo dovežený na začátku loňska z Itálie a nevím kdy naposled se dopouštěla .

2010-06-27 21:40:54

Olej dodáš jen tak, že vypustíš celý obsah klimatizace, včetně oleje , uděláš podtlak, a pak provedeš postup plnění a potom naplnění dle technologického postupu

2010-07-05 18:25:30

Ja som zase minulý týždeň zistil že mi nefunguje klíma (manuálna) tak som išiel do servisu kde mi asi za desať minút povedali že mám únik kvapaliny z chladiča,tak sa chcem spýtať či sa to dá opraviť alebo treba vymeniť chladič.Ďík za odpovede.

2010-07-05 18:45:18

chladic sa da zavarit,ale vysledna cena a sposob zalezi od miesta a rozsahu poskodenia.ja by som to riesil vymenou,ceny su priazdnive .bud vrak origo chladic,alebo nahrada.

2010-07-06 14:36:10

Chladiče lze i sehnat v náhradách ,tak je to jen na tvém rozhodnutí

2010-07-07 17:50:33

Zvárať sa to asi neoplatí, takže bude lepšie asi to nahradiť len chcem vedieť či to vymením sám alebo to musím dať do servisu.

2010-07-07 19:52:44

Budeš potřebovat 2 ks "O" kroužek a jinak klíče. Dál musíš nechat klimatizaci naplnit


Odpovědět

1  2