Fórum - Téma


Klimatizace


Fórum Primera P11 Klimatizace

Informace o modelu: Nissan Primera P11

Diskuze o vozidlu

1999 Primera P11 1.8

19 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 800 ccm (110 cui), 4-válec, Řadový.



2014-07-03 18:21:35

Zdravím pánové. Mám takovej problém. Nejde mi klima.. naplněná je, když jí zapnu tak se zvýší otáčky na volnoběh, vyntilátory sepnou ale cívka na kompresoru nesepne.. když jí zapnu ručně tak kompresor běhá jak za mlada.. nemátě nějakej typ co by to mohlo být? jedná se už o primeru p11 facelift

2014-07-03 21:04:51

vonyt: Presne túto istú chybu mám aj ja, nestretol sa s ňou niekto?

des123  
2014-07-03 21:41:48

skuste zmerat ohm metrom cievku , ja som mal preruseny privodny drot na cievke . skratil som cievku o jeden zavit , naletoval som privod na drot a uz to frci .

2014-07-03 21:50:55

napätie do cievky ide?

2014-07-03 22:49:36

nejde.. když rozpojim konektor u kompresoru a strčím tam + tak sepne..

2014-07-03 22:53:10

vonyt: Spinaci rele a nebo kabelaz od nej (k nemu)

2014-07-04 07:40:49

svobi: alebo od rele ku cievke kabel - ten je vedený ešte skrz štekre ktoré sú za ABSkom... Ak by bola blbá cievka nezopne ju napriamo...

2014-07-04 08:24:04

chrener: Jo je to možné nevylucuju ,ale je třeba zjistit kam az jde impuls a pokracovat

2014-07-04 10:14:47

Jo dík kouknu. Nemáte schéma tý elektriky? Měl by tam být eště tlakový spínač... a ty relé jsou předpokládám v mot. prostoru?

2014-07-04 19:47:58

vonyt: Pokud se sepnou ventilátory tlakový spínač bude OK . Impuls pro chod klimy něco povolilo

2014-07-04 20:25:50

Trochu som sa v tom šprtal a výsledok je taký, že keď prepojím napriamo káblom kompresor a pin3 relé klimatizácie, klíma šlape ako má. Na pôvodnom kábli som nemal konektivitu.

Vie mi niekto potvrdiť, že z pinu3 relé klímy ide priamo kábel na magnetickú spojku kompresora, alebo je tam ešte nejaký člen systému medzi týmito dvoma prvkami?

Inak ani pri zapnutej klíme nebolo na pine3 relé žiadne napätie.

2014-07-04 20:42:11

Rele ma ovladacie a silove kontakty. Ak sa dostane plus a kostra na ovladacie, magnet pritiahne kontakt a spoji tie silove.

Mas napatie na olvacacich kontaktoch?

Mas napatie na jednom zo silovych kontaktoch?

Ak prepojis napriamo silove kontakty, kompresor zopne?

2014-07-04 21:26:47

Podľa fsm treba najskôr skontrolovať konektivitu na pine3 relé a cievke kompresora. Ak nie je, pokračovanie je len pre CD20T motor, a to skontrolovať tepelný senzor, pre SR20DE tam nie je nič.

U mňa konektivita nebola, prepojil som to len káblom, klíma zopla a fungovala.

Na pinoch 2 a 5 má byť 12V, čo aj je, 3 má byť priamo prepojená s magnetickou spojkou kompresorom - to tam nemám, pin 1 je kostra.

2014-07-04 21:30:50

čo presne si prepojil káblom?

2014-07-04 22:16:05

Na relé klimatizácie je konektor pinu 3, ktorý má mať priamu konektivitu s konektorom magnetickej spojky na kompresore. No a tá konektivita tam nie je, akoby bol prerušený kábel. Tieto veci som prepojil na priamo káblom a kompresor sa spustil. Inak farba kábla k pinu3 relé a na konektore mag. spojky je rovnaká.

2014-07-04 22:17:46

Tak hľadaj kde je kábel prerušený, veď viac ako 1m určite nemá....

2014-07-04 22:32:48

No asi budem musiet vybrat chladič, je tam málo miesta a kábel je v chráničkách, takto by som ho vedel pozriet po parohy, podla mna to bude zalomené niekde na ohybe.

2014-07-07 21:19:00

Problém odstránený. Chyba bola v kabli ku cievke, bol prerušený asi 20 cm od nej, ako sa rozpaja zo zväzku s ovládaním ventilátora. Je to tam tak zvláštne odbočené, káblik ku spojke kompresora je vyvedený zo zväzku von a hneď je ohnutý o 180 stupnov. A presne v tom ohybe bol zalomený a prerušený. Blbo sa to pájkuje, použil som dutinku a zmršťovaciu bužírku.

2014-07-07 21:38:52

Jo taky jsem ho měl uhnilej.. ale eště jsem zjistil, že mi to zase někde uteklo :D


Odpovědět