Fórum - Téma


Kliková hřídel


Fórum Navara Kliková hřídel

Informace o modelu: Nissan Navara

Diskuze o vozidlu

2006 Navara Double cab

48 diskuzí

Výkon motoru 128 kW (174 PS) . Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka.



2016-10-08 11:42:45

Prosím o radu ráno při studeném startu se rosvití kontrolka motoru a auto padne do nouzového režimu jede max 2000otacek bez výkonu. Při zahřátí motoru vypnu zapnu motor a kontrolka zhasne a auto jede normal. Diagnostika napsala čidlo klikové hřídele. Čidlo jsem vyměnil za nové a problém stále STEJNÝ... neví někdo co to muže být????

Edit Thommy: úprava názvu tématu.

2016-10-08 12:09:56

Je potřeba proměřit kabeláž a věnec na setrvačníku nejlépe osciloskopem..

Bud´ je upadlý drát nebo špatný zub..

Pokud bude kabeláž v pořádku tak je to v setrvačníku (asi tvůj případ - závislost a změna s teplotou)

Osciloskop by ti to přesně ukázal..

Setkal sem se ještě s případem už několikrát že byl vadný nový díl..

Čidlo de samozřejmě proměřit také třeba i multimetrem...

Tak ať se to povede dát do kupy...

2016-10-08 14:38:06

mildhouse: díky moc! A to muže dělat i vadný zub na setrvaku?? To by dělalo furt nebo?? Mám tam jednohmotu...

2016-10-08 15:42:12

jindraque: Začalo to robit same od seba?jednohmotu si tam daval ty?

2016-10-08 16:07:42

Jojo teď jak šla venkovní teplota dolu. S jednohmotou sem to už koupil. Sice jsem tam dal i dvouhmotu ale ta vydržela chvilku tak jsem vrátil jednohmoutu zpět.

2016-10-08 16:29:45

jindraque: Odmeraj posuvnym meradlom kolko je vzdialeny zub od diery v obale je možne že ti nedočiahne snimač na veniec.Može sa jednat o tisiciny.

2016-10-09 12:05:58

Nevím jak by to šlo měřit šuplerou ale možná úchylkoměrem - dobrej nápad ale bude to jebačka..

Jak bylo řečeno stačí desetina a už to může házet špatné impulzy..

v tomto případě hraje velkou roly teplota a roztažnost materiálu..

Osciloskop ukáže přesně jakej zub to dělá..

Proměř vedení jestli je ok pokud ano tak vydělej setrvák a uvidíš hned zase tolik hokny to nedá demontáž převodovky..

Na pevné setrvák pozor pač diky němu se ti muže propálit píst..

2016-10-09 12:26:42

Jak to mám vliv na píst?? Chápu kliku ale píst??

2016-10-09 19:34:58

mildhouse: videl si niekedy snímač kľuky?kde je zasunuty a ako sníma veniec zotrvaku?

Vytiahnem snimač,pozriem do diery či vidim zub,ak nie potočim si račnou motorom aby som ho videl v strede diery,pichnem do vnutra posuvne meritko a odmeram si od zuba po okraj diery.Potom si odmeram dlžku snimača a tieto dve dlžky od seba odratam a viem aka je medzera medzi snimačom a vencom.

Neviem ako by si to chcel merat škaromerom.

Piest určite zotrvačnik neodpali,maximalne može na konci ulomit kluku ak by bol velmi tažky oproti orginalu.

2016-10-09 20:36:40

Tak ty tomu asi hodně rozumíš

Zajímalo by mě jek změříš tým tvým měřením všechny zuby tak přesně abys věděl který je nějakým způsobem zdeformovaný..

A k tomu setrvačníku - zřejmě vůbec nevíš jak ten motor funguje a proč se tohle může stát??!!

PS: jindraque: Zdar pokud chceš radu tak napiš SZ - na takový reakce vážně nemám čas..

2016-10-09 21:13:48

mildhouse: Tam neni problem s jednym zubom ale celym vencom,mal som tu čest,taketo upravy som ja už skušal pred niekolkymi rokmi.Jednohmota je z 5 rychlostnej prevodovky a pokial viem na tej je veniec menši.

Dvojhmota zaroven vyvažuje 6 rychlostnu prevodovku,s obyčajnym zotrvakom a 6 rychlostnou prevodovkou motor s prevodovkou strpa pri cca 2000 otačkach.

2016-10-09 21:41:20

To se mě nezdá..

Píše že dokud nebyla zima tak to fungovalo..

Vím že sou tam rozdíly ale bavime se o D40 a tady to vypadá že pokud je elektro instalace OK tak je vadnej jeden zub stačí stim setrvákem trošku klepnout nebo když se tam dává zpět převodovkatak se to prostě ohne..

Předpokládám že víš že ta převodovka tam de docela na p.....

Ten osciloskop by to hned ukázal jestli je setrvák ok nebo ne...

Nakonec to dopadne tak že je na p... čídlo..

Asi bych zkusil ještě dát zaručeně funkční než bych něco kuchal..

2016-10-09 21:49:54

Čidlo je fung nové a děla to úplně stejně!

2016-10-10 09:06:14

jindraque: Pre istotu si premeraj aj draty medzi čidlom a R.J. može tam byt niekde slaby spoj,alebo prehnity kabel,ktory by tiež mohol robit problem pri zmene teploty.

2016-10-11 19:14:01

Hele tak to ještě nakonec bude žhavení při otočení kulíčku nazhaví a když to udělám znovu a znovu tak zhavení ani tuk... a na diagnostice zkoušel prozvonit zhavení a to psalo off. Relátko cvakne ale nezhavím!! Proto auto v tomhle počasí naběhne tak stěží a přitom se rosvití čidlo kliky jak se motor rozklepe než se zahřeje motor. A pak vše OK.

2016-10-11 20:08:56

jindraque: 1.Odmeraj si na žhavičoch či žhavi,

2.odpoj si snimač vačky a štartuj,

3.potom ho zapoj a odpoj si snimač kluky a štartuj.

2016-10-15 16:00:56

Ahoj.Nechci zakladat novou diskusi, tak se vetru sem...potreboval bych vedet, jestli Navara d40 mela problemy s klikou...zadirani a tak....nebo se to stavalo jenom u tech d22? Jedna se o auto rok 2005 Motor YD25...vykon nevim...Diky


Odpovědět