Fórum - Téma


Klepání motoru pouze po delší zátěži


Fórum S13 Klepání motoru pouze po delší zátěži



1  2

2007-05-12 18:52:48

Ahoj mám problém s motorem u nissanu 200sx 1,6kat. americká verze...Za studena vše v pořádku při zahřátí na provozní teplotu taky ok ale při delší jízdě začnou klapat ventily při prudším sešlápnutí plynu.Bylo mi porazeno zkusit benzín s vyšším oktanovým číslem než 95.Skusil jsem i 98 a 100oktanu, rozdíl tam je ale stále to klepe.Řídící jednotka hlasí chybu palivového systému.Jinak to má mít 117koní ale nevypadá to tak...Nějak se tomu celkově nechce.Prosím o radu a předem děkuji...icq-316846319

2007-05-12 19:12:27

je dobře seřízenej předstih?????

2007-05-12 19:36:07

a nie je tam nahodou premenlive casovanie ventilov?Ak ano tak tam by som hladal...

2007-05-12 20:09:37

To právě ještě nevím, ale bylo mi to porazeno...každej technik mi řekne něco jinýho

2007-05-12 20:16:21

Ahoj, teď jde o to jestli myslíš klepání motoru jako detonační spalování a nebo klepání ventilů podobný klepání při startu. Pokud je to detonační spalování, zkusil bych se zaměřit na knock sensor. Ten by měl informaci o klepání předat ECU a ta by už měla přizpůsobit předstih a ostatní věci. Nastavením předstihu by to taky mohlo být, jak už psal mobileus.

2007-05-12 20:28:44

Ahoj, to právě nevím jestli jde o detonační spalování nebo klepání ventilu, ale pokud na to má vliv oktanové číslo benzínu, a to právě má, tak jde asi o detonační spalování...Jsem laik, takže absolutně nevím co je to ECU...trošku trapas, ale doposud mě auta moc nebrala

2007-05-12 20:35:29

Není to trapas, každej rouzumíme něčemu, ne ?

ECU je počítač co řídí motor (Engine Control Unit) V Tvém případě bych opravdu zkusil ten sensor klepání (Knock sensor) a ten předstih. Diagnostika by to měla zjistil, ale závada knock sensoru asi nezpůsobí rozsvícení kontrolky závady motoru,protože je to myslím nevýznamná chyba.

2007-05-12 21:03:25

potřeboval bych znát kod motoru díky

2007-05-12 21:10:08

kod motoru?GA 16 DE KAT/BA 95 B nebo JN1HEAB1

2007-05-12 21:27:00

díky tak ten motor neznám a těžko můžu poradit, ale myslím si že nemá časování vaček, jelikož je to atmosféra, tak bych moc nehledal u detonací vlivem motoru ale jinde

za 1 bych změřil tlak paliva a zkontroloval podle manuálu

za 2 jelikož se to projevuje po delší jízdě, chtělo by to vědět jaký je tlak oleje v systému, protože po přehřátí oleje se snižují jeho mazací schopnosti, a tím pádem může klepat třeba klika, aby nebylo zaděláno na průser

za 3 v jakých otáčkách to klepe při všech nebo jen při určitých, při přidání či při ubrání plynu

2007-05-12 21:30:45

Pouze při zrychlování...Vůbec nezáleží na otáčkách stačí jen prudčeji sešlápnout plyn...A nedivím se že ten motor neznáš je to dovoz USA takže i s náhradními díly to není zas taková legrace.

2007-05-12 21:33:02

GA16DE je stejny v USA i tady dle me.

2007-05-12 21:36:15

motor je vizuelně stejný jako u 100NX

2007-05-12 21:36:22

ga 16 de se používal tuším v sunících, pokud je to při zrychlování, tak to nebudou detonace ale ventily a ty ventily pravděpodobně klepají protože bude malý předstih, takže bych se podíval po tomhle, a ten předstih bude pravděpodobně menší proto, že je na motoru někde čidlo otáček (CAS) a to čidlo po zahřátí začne blbnout, je to jen teorie, ale nebude daleko od pravdy

2007-05-12 21:37:25

jen mi nejde do hlavy, že řídící jednotka hlásí chybu palivového systému, to mi nějak nezapadá

2007-05-12 21:42:32

s těma otáčkama máš pravdu...Otáčkoměr zlobí.Za studena jede jen do 3000ot/min a po zahřátí se sekne a samovolně se rafička zvedá.Při vypnutí motoru zase spadne na nulu.Kde najdu to čidlo?Na převodovce,alternátoru,rozdělovači nebo ještě někde jinde?

2007-05-12 21:47:17

protože ten motor neznám nevím kde se čidlo nachází, ale pravděpodobně nebude propojené s otáčkoměrem, tam bude jinaá spojitost, ale např na motoru CA18de je na výfukové vačce (CAS)

tom
2007-05-12 21:56:04

GA 16 DE předstih 10°+/- 2° Evropská verze. I když myslím,že dle označení by to mělo být stejné. Seřízení pootočením rozdělovače. Tím začni.

2007-05-12 22:00:36

Jak jsi se dostala k tak raritinimu vozu jako je 200sx v EU? Nechces ho strelit.?

2007-05-12 22:03:39

to víš, náhoda je náhoda borec se potřeboval zbavit rychle auta a prodal ho hodně pod cenou.Zajímalo by mě kolik jich je v ČR.Do 15minut budou i fotky.Tady je zatím jen ten motor...


Odpovědět

1  2