Fórum - Téma


Kdo - kdy - s čím


Fórum O vozech našich členů Kdo - kdy - s čím



1  2  3  4

tom
2007-10-20 10:35:27

Moskvič-

Ford Taunus 2,0 Ghia

Ford Escort Xr3i

Ford Sierra 2,0 Ghia

Ford Scorpio 2,0 GL

Volvo 740 - To žralo i asfalt

Volvo 360 D - Největčí sračka- Motor Renault a taky se ouplně rozpadl.

Škoda Forman Solitare- Jezdil na LPG- od 150tis km více po servisech než na silnici.

Nissan Almera N15 -

2007-10-20 12:35:02

No ja som zacinala na nasej Honde CR-V (r.v. 98), moje prve vlastne auto bol Forman (r. v. 92), ale skor by som ho nazvala Furmanom.. To bol des... Po necelom roku som ho predala a kupila som si Micru (r. v. 98) a som s nou spokojna. A v praci som ojazdila par Fabii, Octavii, Roomsterov a Superbov

2007-10-20 12:36:50

Skoda 120L , Vaz 2101 , Fiat 125p, Opel Askona, Opel Omega, Nissan Primera P11.

2007-10-20 13:26:48

Tak já jsem začínal s:

Jawa 50 Mustang

OT90 (BVP) na vojně (ilustrační foto )

Škoda 120 5q, výměna za telefon

Sunny 1.8 GTI + Škoda 105- za litr

Primera GT

2007-10-20 13:32:14

Barkas B1000-pětimístný,Zastava 1100.Na vojně OT-64.Fota bohužel jen ilustrační.

2007-10-20 13:34:56

Yanka: Co že???????? Forman děs běs???????? No to mě trochu urazilo

2007-10-20 14:04:02

AhojMirečku,ona taky Yanka přestoupila z CR-V do toho formánka,tudíž se jejím pocitům není třeba toliko diviti.A kdoví jak ten forman vypadal.

2007-10-20 14:12:35

Ahóój Románku, Romálečku. Taky proto jsem vážil slova mé nasranosti, holt ženy málokdy ví co je dobré

2007-10-20 14:13:15

Kato: Myslíš?

2007-10-20 14:20:11

Dorisko, ale ty nejsi žena nýbrž anděl. Však víš

2007-10-21 11:41:35

Tak začínal sem se Škodovkama a to v pořadí 110 L (1976), 110 R (1976) a 1000 MB (1967; v roce 1972 přestavená na 110 R), potom už přišly dvě P10GT (1991 a 1992) a možná se bude rozšiřovat! Ale můj sen? Tatra 613 Speciál (1980-1991) nebo 613-4 Mi Long Electronic (1993-1996)!

2007-10-21 12:04:33

u mě to bylo asi tak:

škoda 1000

trabant

lancie prisma

wartburg

škoda120

seat toledo - ještě ho mám

nissan almera tino

2007-10-21 12:59:46

Kato: Sorry, ale nemozem si pomoct Bol to sice pekny pocit - mat prve vlastne auto, ale Forman netahal, nesedel na ceste, vadila mi jeho spotreba... technicky na tom az tak zle nebol, korozia bola iba na blatnikoch. /do oprav som vrazila tak do 3500 sk/ Posluzil, to ano, ale nemozem ho vychvalit do nebies..

A to, ze som presla z Hondy na skodovku, ten skok nebol az taky obrovsky, medzitym som jazdila na polskej fiatke a zigulaku

2007-10-21 18:25:35

Já osobně sem měl Ford Fiesta 1.8d

Fiat Tempra 1.9d

Honda Accord 2.0i es

Nissan 240sx s13

A takík měl asi 95 aut nevím to přesně ale už sme téměř u stovky, je to neuvěřitelný ale je to tak. byli doby kdy sme měli 8 aut najednou

2007-10-21 19:00:31

Wally, A co takhle T -603 , to je něco Prostě klasika a na tu dobu dokonalá No ale sežeň ji. V muzeu v Kopřivnici jsou k vidění krásné kousky Ale i ta 613 je nádhera Až ji budeš mít, vyšperkuj ji a přivez na sraz, už se těším

2007-10-21 21:49:44

na 603 jazdil foter potom medak za komousov ten sme mali aj doma z kridlami a ked padla opona strelil ho za kanadske dolare za marky atd teraz by som mal za neho dva medaky.aj na 613 behal

inak moj sen je este furt skoda 110-r

2007-10-21 22:08:33

VW Golf 2 1.6 GTD

Skoda 120

Skoda 105

Nissan 200sx 1.8T S13

Nissan Primera 2.0 P10

2007-10-22 18:58:21

pavel53: jj, to je o něčem jiném, 603 měl můj strejda ještě za komunistů v soukromém vlastnictví (byl to taxikář ). Můžeme mluvit i o T 87, T 77 nebo dokonce T 80 Ale kromě té 87 je dneska ten zbytek nemožný sehnat... 613 je mi blíž, zažil sem jí, jel sem v ní (a to nebyla kdejaká cajdy jízda) a pořád se dá rozumně sehnat, v dobrém a původním stavu Electronic a Speciál mezi 300 a 500 tisíci... Kromě toho - Speciálů (mimochodem komunistické auto s klimou, tempomatem, barem, telefonem s digtafonem, komplet v el., posilovače všeho co se dalo, zdvojená elektrika včetně zapalování) je pouze 122 ks a Electroniců (viz Speciál + vícebod vstřik, některé s motory 4.4, el. a vyhřívaná "sportovní" křesla Recaro, co stála tehdy stejně jako nový Favorit - 200 tis., digi klima, bar, lednice, notebook, telefon, rádio s měničem na 8 CD kombinace pravého dřeva a kůže atd. atd. s digitální přístrojovkou a palubním počítačem jen 18 ks - to tu tehdy byl vrchol našeho průmyslu Favorit s černou palubkou Já si potrpím na luixus a ojedinělost! A na TATRY...

2007-10-22 19:14:24

Wally, to teda smekám jsem nevěděl že jsi i Tatrovák a že máš takový přehled o téhle značce

2007-10-22 23:01:59

pavel53: Tatrovák? Jedině, na Nissanu sem proto, že sem kdysi omylem koupil P10GT... A samozřejmě toho vůbec nelituju A na ježdění nic jinýho do přelomu tisíciletí nechci! Sem z T 613 psal i maturitní práci - jak jinak za výborně a ještě se speciální pochvalou při předávání maturitních vysvědčení... To byla taky moje jediná za jedna! Jinak samej průměr a z češtiny sem málem rupnul...


Odpovědět

1  2  3  4