Fórum - Téma


Kdo kde koho odlapil? Bonzujte :-)


Fórum Pokec všeobecný Kdo kde koho odlapil? Bonzujte :-)



1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 26

2011-06-26 22:45:42

myslel sem tvarově....

pokud chces sportak tak jedině řada "Z" připadne SX....

ted byl vmille na sprintech seriova z32 "jen" lauf sání a 0,9bar a byl na 13,003s na 402m sprintu a to má 2+2 verzi a v automatu. nemluvě o běžných gumách.... na slikach by ten cas byl samozrejmě jinde...

takze to je pro ty co rikaji ze Z32 je tezka a nejede, a v zivote ji ani nevideli natož aby v ní jeli...

2011-06-27 12:23:50

Ty R33 už jsou celkem krásně dostupné a levné na pořízení s provozem to už bude jiná káva, spíš by mě zajímalo jestli se dá zvyknout na pravostranné řízení:D

2011-06-27 12:34:15

zvyknou se dá, blbé je to jen na parkovišti a nebo u McDonalda v DriveIn kdyz nemas spolujezdce... jinak tohle je asi bez papírů kdyz to nema znacku takze to tu bez nejakého bastlu neoživíš... rekl bych projekt na drifty nebo tak neco...

a protreba ty auta taky rozlisovat jaky motor jaky gear a jestli GTST nebo GTR, pripadne M-spec atd.... od toho se pak odvíjí i cena....

2011-06-27 12:54:32

tak teď jsem koukal na německých stránkách je R34 V-SPEC, toď moje láska 32 tisíc euro no:D tak kolem třičtvrtě mega, ale zase je to kára která naklepává supersportům a přitom dozadu narveš dva lidi a do kufru nákup z tesca. to je fascinující

2011-06-27 13:17:19

ty vole jestli to je tvoje definice levného....

jinak jak rikam R34 je přebalená R33 tusim ze i podvozek je stejný... teda u Vspec bude poladeny ale vis jak to myslím... ta cena bych rekl obecne nadhodnocená.

s tím místem vzadu je to good tak pro mě 75kilo 176cm a zkus si nekdy vystoupit.... zadni sedačky jsou pro male japonky aby jsi mel co dělat na odpočívadle... karoserie je tříprostorová ale pravda je ze kufr to má solidní a neni problem videt skye s lyžema jak snim nekdo jede na hory... on je to proste sedan at R34 (dvoudvéř) a nebo ER34 (čtyřdvéř) případne STAGEA což je kombík.

2011-06-27 13:34:18

Me by tedy to pravostranny rizeni stvalo. Asi se da zvyknout, ale stejne...

Jinak uz abych tedy zacal pomalu setrit.

2011-06-27 13:44:05

i to se řeší...

SZ

2011-06-27 15:15:19

pravostranné řízení štve i jednu nejmenovanou firmu která si pořídila R34 V-Spec a právě organizuje přestavbu na levostranné řízení. nicméně troufám si říct že cena přestavby při zachování kompletní funkčnosti veškeré elektroniky a vybavení bude velice velice nákladná.

2011-06-27 15:25:17

firmu klidne jmenuj. a klidne napiš co ti firmu na tom štve...

dalsi vec je prestavba a zase jina vec je legalizace této přestavby... RHD se dá přihlásit i u nás. přestavěnej sky musi projit zkušebnou jako nové auto protože LHD dily neexistují.

2011-06-27 15:50:51

Ja mit tak vykonny auto v RHD, tak se v tom spis nekde rozplacnu Njn, skoda ze nebyly i pro Evropu, abychom ted nemuseli resit tyhle veci, ktere to zbytecne prodrazuji.

2011-06-27 15:54:24

treba duvod proc mit automat? nemusis kvedlat levačkou a popravde s poradnym motorem i automat jede jako kráva... nemluvě o tom ze auta s AT prevodovkama sou levnejší protže je jich vic. v UK se s matama i driftuje takze no problemo.

kdybych nesehnal levne MT gear nechal bych v trikilu automat a bez výčitek.

2011-06-27 16:05:03

Heeej, tak s automatem beru Na ten jsem zvyklej. Sice z Mercedesu, ktery ma automat perfektne zpracovany, ale taky by to melo fachat OK. Jen se to nesmi posrat, to je pak drahy a ze uz s tim take nejaky zkusenosti mam (sice ne primo, ale v rodine).

PS: Ale stejne, ten pocit jak sedim vpravo, fakt divny... Se nedivim tem anglanum ze nesnasi volant na leve strane, my ho zase nesnasime na prave.

2011-06-27 16:49:37

auto s pravostranným řízením bych u nás určitě nechtěl! Na řízení by si člověk zvykl, ale to, že je prostě blbě vidět - přes zaparkovaný auta atd. to se nezmění ...

2011-06-27 17:06:42

no taky si asi třeba toho skáje nepořídíš na denni jezdeni do fachy že... jednak ty motory nejezdi za 7litru a zadruhy nez se ohřeje RBčko tak jak má tak to chvilu trvá. nemluve o tom že to auto neni vysoky tak pomalu nevidis ani prez ochcavku...

mala statistika: kdo z vas už s RHDčkem jel?

2011-06-27 17:52:48

Ja jsem s tim urcite nejel.

Jinak ona ani Primera neni buhvi jak vysoka, nebo takhle, je, ale kdyz sedis, tak sedis vyrazne niz nez napr. v ty ochcavce. Ale u Skyje je to asi jeste zajimavejsi. To ja bych to do fachy klidne vzal, za tu dobu by se to urcite ohralo a pak rovnou za mladou po dlooouhe dalnici a poradna palba

PS: Mozna by jsme se meli presunout do tlachani, OT a kecu, at to tady uz moc nezasirame...

2011-06-27 17:59:57

no já jel s naším autem v anglii a není to ono

2011-06-27 20:27:07

tak snad individuální technická řeší všechno ne? stojí sice pade ale pak si auto můžeš klidně postavit a když projde technickýma normama tak není co řešit. pokud máš auto za mega i s přestavbou spíš víc tak už nějakejch padesát tisíc za individuální technickou neřešíš

jinak dodám že s RHD jsem jel, nicméně v anglii:D tam bylo vše v poho jediné co mi dělalo problémy bylo řadit levou rukou, přeci jen není na to zvyklá a chyběl cit a přesnost. ale zase mě příjemně překvapilo kolik aut v británii jezdí s LHD a očividně jim to potíže nečiní.

k té přestavbě skyje, zabívá se tím dorifto. http://blog.dorifto.cz/20...line-r34-gtr-nastartovan/

tak jsem zvědavej co vykoumají. Vzhledem k neexistujícím dílům to bude minimálně zajímavé. jasně vše se dá zbastlit nějak, ale my puntičkáři hrajeme jen na 110%:D

2011-06-29 14:39:38

Fizz, jo rekl si to spravne, s PORADNYM motorem a PORADNOU AT to jede jak krava ... treba automat v primere je naskodu, Kadli by mohl vypravet, jak to to auto zabije, kdyz jde o hranicni jizdu

Jinak souhlas. Treba u dieselu je AT temer nutnost, jedine AT vyuzije spravne to pasmo otacek, kde motor "jede". Je radost jezdit na sluzebky 3l audi v automatu... Diky tomuhle autu sem zmenil nazor na hnedouhelnaky, jinak nez v automatu bych to nekupoval.

2011-06-29 15:05:08

Audi nebrat! Skodu nebrat! VW nebrat! Tahle skupina je proste naprd, nehlede na to, ze Vam to muzou kdekoliv ukrast a ze sem to ted "videl", jak ukradli hned 2 ochcavky co staly vedle sebe...

Jinak abych nebyl uplne OT, malem bych na to zapomnel. Minuly tyden v patek jsem odlapil Arteeeho v Praze na nabrezi (v Podoli). Cumel ale jaksi poranu nekam mimo nebo chrapal za volantem, takze i kdyz jsem z druhy strany silnice troubil a maval jak magor, tak to bylo prd platny

2011-06-30 09:33:27

No mozna je b) spravne :) Nevim, proste sem nevnimal, automaticka jizda do prace, neboli to nejvice nebezpecne, no...

Jinak ad audi a VW, ano prave audi vyprodukovala nami oblibeny TDI PD, ale kvuli tomu, ze se tohle stalo modlou nejde zatratit automobilku, ktera v soucasnosti je leaderem technickeho pokroku v automobilismu (prevzala to ted od mercedesu, ktery proziva slusnou recesi)... Stacilo mi asistovat u vymeny skla ve prednich dverich A4 S-line, abych pochopil, ze to je jedna z poslednich automobilek, ktere delaji auta poctive (ne-levne), takze bohuzel kdyz koupit v soucasnosti auto, ktere vydrzi vic jak ty dva roky, tak audi ci bmw. vsechno ostatni je v evrope pakaz na dva roky (bohuzel vcetne japonskych automobilek, ktere uz nejsou japonske, jen ta znacka). VW zase vede co tyce antikorozni ochrany, to jim nikdo nevzeme, to ty nase kocapky hnijou dost rychle.

No a kdyz by si clovek chtel koupit nejakou dodavku na cestovani ci praci, tak jedine Transportera (Caravale, Multivan), protoze tohle auto jde mimo VW a zadna verze nebyla spatna, ba naopak. Oproti tomu tranzit je tragedie, Vito/Viano/Ducato, to jsou auta nespolehliva na to, co to ma delat... Takze holt nemce nezazdivat, jako jediny drzi tak nejak furt stejnou ladku. To ze to audi je modni auto soucasnosti me taky vadi, ale to se meni.


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 26