Fórum - Téma


katalyzátory, jak je odstranit?


Fórum 350Z katalyzátory, jak je odstranit?

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)



2012-12-18 20:19:57

Ahoj, mám nové Z. Úprava motoru od Nowack evo II. Díval jsem se, že tam nechaly originál katy a těch bych se chtěl zbavit. U předchozího auta (corvetty) vím, že se nějak softwearově museli odpojit lambdy, aby nehlásily chybu. Poradí mi někdo jak odstranit katy u Z ??

Na ebay objednat Down pipe??

http://www.ebay.com/itm/S...sh=item2ec497faa5&vxp=mtr

A s tím softem a chybama je to jak?

Máte někdo udělaný komplet podvozek? Já tam mám HaR podlažky 15mm a pružiny -cca 25-30mm. Teď je to tak akorát. Bojím se, že když dám tento set, že to bude hodně tvrdé a na normální ježdění nepoužitelné??

http://www.ebay.com/itm/G...sh=item1c2e872677&vxp=mtr

Vycházím z videa http://www.youtube.com/watch?v=_dc0WhPKBeM kdy auto sedí a jede luxusně.. Výkonově jsem na tom asi lépe, ale ještě podvozek. Na jaře se chystám jezdit na volné jízdy v Brně, tak se musím připravit..

Potom bych chtěl asi vyměnit sériové sedačky za nějaké sportovní, ale v rozumné váze a ceně, nevíte někdo o nějakých?

Zatím díky všem.

2012-12-18 22:27:21

Bez upravy ECU ti to bude hazet chybu jednotky. Stavitelny podvozek NENI tvrdsi nez samotne snizene pruziny. Netusim z kama vychazi tyto mystifikace, protoze to nema zadny realny podklad.

Sedacky - Sparco, Bimarco, NC power,... dle ceny a pozadavku, je jich desitky na vyber.

2012-12-19 01:20:23

Mněnit jen pružiny je volovina!! Je třeba komplet nastavitelný podvozek.Když daš nižši tuhši pružiny tak to je špatně akorat tim rozhodíš funkci tlumiče!!Mam BCracing a tam se vyška šteluje mechanicky a tuhost otočným knoflikem. Ja mněnil v 80tis km a řeknu ti že mezi novýma a tema starýma tlumičema je obrovskej rozdíl

2012-12-19 05:40:28

Je mi jasne ze vzdy zalezi na tuhosti pruzin. Treba snizeni do 30mm mohlo zustavat s origo tlumicema. Nevim jak je to u me budu se muset podivat na tlumice. Vse delali v nemecku za dost penez, tak tam mozna dali i tlumice. Co se tyce tuhosti vychazim zase ze sve corvetty, kde jsem vymenil stabilizatory a auto bylo hrozne tuhe.

Potom jsem cetl starsi temata, kde se pise, ze odstranenim katu je horsi tah od spodu. U corvetty jsem to mel zase presne naopak a odstraneni katu byla vyznamna uprava tak nevim jestli i u Z??

Christo, 2012-12-19 01:20:23 napsal:

Mněnit jen pružiny je volovina!! Je třeba komplet nastavitelný podvozek.Když daš nižši tuhši pružiny tak to je špatně akorat tim rozhodíš funkci tlumiče!!Mam BCracing a tam se vyška šteluje mechanicky a tuhost otočným knoflikem. Ja mněnil v 80tis km a řeknu ti že mezi novýma a tema starýma tlumičema je obrovskej rozdíl ..

2012-12-19 05:55:53

Ty uz jsi do Z hodne nasypal celkem rad bych ho videl. Ja mam v planu taky par uprav. Pri koupi jsem vybiral auto uz s upravenym motorem. Ten nowack kit je pecka, objem 4.0l snizena hlava ladene svody. Pridavna jednotka a zmerenych 350 koni. Uprava za 7tis euro. Byl jsem se divat na to turbo za 239.000 kc ale jedno turbo po repasi a ten kit je tam od zacatku takze najeto 100tkm. Navic to ma uz 6majitel v cr a pred tim nemecko. Auto vzhledove celkem ok ale ma hodne za sebou. Jinak na turbo-kits.com jeste pred 14ti dny vyprodavaly ten nejmensi twin gready kit za 1800 dol. Slevneny z 6.900. To byla luxus cena. Ted uz tam ale neni.

2012-12-19 07:17:38

To uprava musí byt fajn ale asi do budoucna celkem problem ne? Kdyby jsi chtěl turbit..Při turbeni se upravuje motor pravě naopak jak maš ty,snižuje se kompres aby šlo lačit vic,a snižila se možnost detonai..

2012-12-19 08:15:24

Právě jsem zvolil upravený motor bez turba a snad to bude stačit

Turbo efekt je super ale víceméně na rovinky dle mého názoru, na výjezdy ze zatáček a zátah po sepnutí turba je příjemný ale myslím, že zpomaluje. Asi extra řidič, který by to auto znal by měl navrch, ale jinak asi ne. Možná kompresor je volba stále síly a výkonu, le tam je nárust "jen" 50-100 koní co jsem četl. No doufám, že s netubem budu spokojenej


Odpovědět