Fórum - Téma


Kam se poděla japonská spolehlivost ????


Fórum Micra K12 Kam se poděla japonská spolehlivost ????

Informace o modelu: Nissan Micra III K12


1  2  3  4

2011-05-03 23:37:59

snad by jim to nedocvaklo . A nebo na diferaku nejaka stovecka

2011-05-03 23:39:53

2011-05-03 23:41:35

Krupi ma recht. Taky jsem mel moznost porovnat nekolik P10/P11 a N14/N15 a jde videt, ze co bylo postaveno v Japonsku je na vyssi urovni.

2011-05-03 23:50:09

Ano,N15 byly a ještě jsou pořád kvalitní auta.S jednou občas jezdím a má toho na sobě opravdu ještě hodně původního.Je to rok výroby 98 a ještě před třemi lety tam byla origo baterka Nissan.Je tam ještě původí a dobrej výfuk(celej) a kromě svíček,destiček,oleje a filtrů je vše origo.Pravda,právě teď se začíná ukazovat postrach všech aut,koroze.Ale zatím jen na klasických záležitostech jako jsou prahy vzadu a zadní lemy.Jinak nic.Tady jen kontroluji brzdy.

2011-05-04 01:56:26

Ono stačí se podívat jakým způsobem se chová a pracuje typický francouz a jakým japonec, už jenom to samo o sobě o lecčems vypovídá..... (v ČR máme samozřejmě bohužel blíž k těm francouzům)

2011-05-04 07:28:50

přesně tak N15, a první N16 v japonsku. Japonský auta má JN1 a evropský SJN ve VINu

2011-05-04 09:06:43

Maxik - no myslim si ze CR jsou japonsky motory, ted ten trivalec v "K13" taky. Staci se podivat na Renaultackou 1,2ku - jiny vrtani (obsah), rozvod remenem .... jinak 1,5 diesel jo. Ty podvozkovy dily taky - akorat si myslim, ze zadni naprava je uz trosicku jina. Ale presne uz se v tom taky ztracim co kdo vlastne v dnesni dobe "vymysli" co kdo prevezme, bere od stejnych subdodavatelu atp.... to uz se neda mluvit o zemi puvodu. Jinak jeste k tem skodovkam - to je jina filosofie ten favorit je "svym zpusobem" taky nesmrtelnej ale tak trosku to stoji vic prace a min studovani a penez

2011-07-31 01:03:39

Zlatá popelnice k10 z roku 92,chtěl jsem ji poslat do šrotu a koupit jinou mladší popelnici na ježdění do práce,ale neudělám to! Je to prostě auto pro Afriku.Vyměním po 220 tis silentbloky na ramenech,povařím prahy a jezdíme dál.Když si spočítám investice do oprav a výměn olejů za posledních 5 let ,tak mi to dohromady nedá ani na 1. garančku u jakékoliv nové káry. Jednoduchá, levná, spolehlivá a kvalitní auta se přestala vyrábět kolem roku 2000.

2011-08-02 10:44:27

Hele fešáku, já si tady můžu psát co chcu... A hlavně píšu naprostou pravdu, jaká je opravdu skutečnost...A ta je, že japonský auta jsou jenom přeelektronizovaný na rozdíl od ostatních, ale v konečným důsledku to jsou obyčejný sračky...

2011-08-02 11:02:55

Preeletrizovany ty si zhulenej asi podivej se k jinym a uvidis co je preelktrizovany a az neco budes rozebiratr uvidis jak Japonci mysli ze na motoru neco udelas a ne ze rozeberes dalsich 20 ptakovin . Ale kazdeho vec

2011-08-02 11:13:35

je to dusledek "evropskeho" vlivu... pokud si chces poradne zanadavat muzes se stavit neco udelat na mojí corse: třívál 1,0 12v, v 97tisicich nasračku popraskane kroužky, vymena rozvodoveho řetězu() má být po 60tkm neni vyjimka ze po 40 musi jit pryc, je to nejmensi motor co se do auta daval a vetsinu veci na motoru vyfuk rozvody atd musis delat s vytaženými chladiči nepřístupné šrouby a konektory...

ve 100t mrtvá váha vzduchu a nekolik klíčových čidel (snimac referencniho bodu na klice 1x, cidlo teploty pro budik 2x,cidlo pro ECU 2x, vaha vzduchu1x) ted zrovna začal tect chladič kvuli debilnimu zpusobu konstrukce atd...

podotykam ze auto mam cca 7měsíců a dostal sem ho zadarmo protože bylo nepojízdné.

k tématu: zlatí starší japonci v drtivé většině případů vse funkční vyjimka je koroze která je opravdovou bolestí, a nestěstí jsou úpravy opravy minulých majitelů tam byva zakopaný pes.

2011-08-02 16:16:37

Přesně tak. S koncem Almer N, Micer K11 okolo roku 2000 šlo konkrétně u Nissanu vše na čas velni do kopru. Pokud vím, tak v současné době jsou slušné Note a Kaškaj (jsem línej hledat, jak se to píše), ale v nich je úplně jinej posaz, nežli v N15. Ale totéž se tehdy týkalo i Corrol, např.

2011-08-02 23:16:18

pesky : tak to by sem ti přál vidět vyndanej motor Rencek z QQ.....tam je víc kabelů a čidel než mechanickejch věcí , já mám na motoru 4 konektory toď vše .


Odpovědět

1  2  3  4