Fórum - Téma


Kam se poděla japonská spolehlivost ????


Fórum Micra K12 Kam se poděla japonská spolehlivost ????

Informace o modelu: Nissan Micra III K12


1  2  3  4

2011-04-15 08:40:34

Kam se poděla? No přece zůstala v japonsku. Uvědomte si že toto už nejsou japonský auta, ale francouzský!!

2011-04-15 10:24:30

hehe, přesně tak.. japonský auta se k nám / do evropy dovážela do cca roku výroby 92 :) pak už je to všechno pochcaná Francie,,, nebo británie :)

2011-04-15 10:38:38

a kde se vyvíjí motory? nemyslim teď teda 1,5 dci, ale třeba mikra CR jsem myslel, že má původ ještě v japonsku nebo už taky ne? Jinak opravím vladuGT všechny N15 jsou japonci a první N16 taky,takže tak někdy dor oku 2000 některé modely.

2011-04-15 11:31:48

Já myslel že se bavíme o spolehlivosti a ne o vývoji. Myslíš si že mikra K12 má špatně vyvinutý motor, nebo je to jen uděláno ze shit materiálů ketré nic nevydrží. Já dám ruku do ohně že platí to druhé!!

2011-04-15 12:26:49

já vsázim nohu

2011-04-15 12:57:31

jo to máš pravdu - na ty rozvody to sedí přesně, jak píšeš a ventily. Ale zrovna tady zas je ve hře tušim italie nebo ne? ashika? no ono v dnešní době je asi vůbec nesmysl používat termíny, japonský, francouzský, český když evropa dodává prvovýrobu pro "japonský" značky

2011-04-15 12:58:31

lepší už to nebude, auta už nebudou to co dřív. moje děvenka teda byla vyrobena v holandsku

2011-04-15 13:07:30

a pak to stejně přesunou nakonec všechno do indie nebo do číny

2011-04-15 13:13:36

protože prachy jsou prachy, výjde je to levněji

2011-04-15 13:18:21

to by mi ani neva, ale pak jde člověk koupit kravinku za 10 korun - oni za to chtěj 1000 a tváří se jakože japonská super extra hyper kosmická kvalita

2011-04-15 13:26:21

Chmeldoslav:

píšeš že máš GT z Holandska, ale není to tak, že se dělaj v UK a v Holandsku je jen velkosklad?

Myslím, že něco takovýho nám říkali, když jsem kupovali Almeru o N16kách.

Ale to jen bokem .

Jinak taky si myslím, že spolehlivost a kvalita zůstaly v Japonsku (i když si nedělám iluze že i tam to nešlo trochu dolů kvůli financím...) .

Btw. nevím proč se u nás tak vychvalujou německý značky co se kvality týče. Co vím, tak bmw nejsou zrovna bezúdržbový auta a o škodovkách (potažmu asi i VW) škoda mluvit.

I podle TUV statistik dlooouhá léta vedly Japonci (kromě porsche:)) a až teď se na špičku dostávaj prémiový německý značky.

2011-04-15 13:34:02

Petagne: no tím jsem spíš myslel že je jedno odkud ji mám, že v japonsku nejspíš vyrobená určitě nebyla takže mi to je šumák, ale v takovým tom papíru s vinkem bylo napsáno Holandsko tak nevím. Spíš by mě zajímalo jak je to teď s dílama nebo autama za japonska, jak jsou na tom s exportem. teď jsem zrovna četl že rusové od nich přestanou brát radioaktivní vozy klidně bych se nabídnul ať mě je složej na zahradě

Lukka: tak ceny náhradních dílů jsou spjatý s výrobní cenou auta. GTčko sice koupíš za 50 tisíc ale díly stojej pořád tolik jako když to auto mělo hodnotu třičtvrtě mega. díly nejsou dneska nikterak slavné ani u nových škodovek. a když jsem měl BMW tak díly taky nebyly levné. ikdyž pořád levnější o něco než Nissan, za origo věci to jsou neskutečný pálky. Aby třeba jedna mlhovka měla hodnotu 5000 korun, museli by ji aspoň trochu pozlatit a ještě ti ji dopravit vrtulníkem až do domu. nebýt vrakáčů ta nevím nevím, já měl třeba v háji obě mlhovky, dovedeš si představit že bych za ně měl dát 10 tisíc? pětina kupní ceny auta:D

2011-04-15 13:52:16

chmel - no to si právě myslim, že až tak moc ne, že třeba u nissanu obdobný díl na mikru a obdobný na primeru koupíš cca za stejný peníze, přitom pořizovačka vozu a i třída rozdílná. já si to tak trochu vysvětluju tím, že poptávka po dílech není až tak veliká (jako třeba u škodovky) tj. trošku větší vedlejší náklady na skladování logistiku na jeden díl. Možná i likvidační náklady nepoužitých neprodaných dílů. Ale stejně myslim, že je v tom prostě jen vydírací prostor (buď musíš koupit díl nebo zvolit prodej auta, přidat 100 papírů a investovat do nového) je to prostě manévrovací prostor na to vytřískat prachy a to hlavně na lidech co o tom nemaj ani páru cože jim to na autě vůbec servis vyměnil. U prodeje nových aut je ta konkurence vyšší (nejsou žádný bariery pro prvotní rozhodnutí-ceny jsou nižší a moc lidí až tak moc dopředu nekouká, že by si při pořízení auta nechalo předložit katalog náhradních dílů třeba)

2011-04-26 21:19:19

Podľa mňa sa kvalita Nissanu podstatne zhoršila po zlúčení automobiliek Renault a Nissan, čo sa udialo v roku 2003. Logicky mi pripadá, že sa čím ďalej, tým automobilky vylepšujú a skvalitňujú, ale opak je pravdou. Pravda je, že už nikdy nebudú japonské autá tak spoľahlivé, ako bolo do konca 90-tych rokov. Nissany, Hondy, Toyoty atď. v 80-tych a 90-tych rokoch boli čo sa týka trvácnosti a spoľahlivosti na TOP priečkach.

2011-05-02 20:13:42

pesky: já bych k tomu taky rád něco dodal....mám už v pořadí třetí auto a všechny byli micry. Verze K10,K11 a ted K12. A musím říci, že až na problém u té jedné, kdy mi chcípal motor při volnoběhu byli ostatní ok a nedám na micru dopustit. Ta K10 byla držák,měl jsem jí po mamce a ta slovo servis vůbec neznala a micra držela , nestalo se že byste jí nenastartovali . A ted K12 , mám jí od 40 tisíc a mám už nalítáno 130 tisíc a jediné co jsem zatím řešil, jsou žárovky, a běžné věci jako je olej, benzín atd. Nejspíš si narazil na kus, kterej se holt nepovedl,ale obecně micry jsou velmi spolehlivé, což už můžu jako majitel všech generací K10,11 a 12 říci.

2011-05-02 20:14:24

pesky: a vyrábí to tedka všechno v Anglii v Sutherlandu

2011-05-02 20:17:25

Maxik : ty mas taky poradnej motor v micre a ne prskavku . A Xtrail je nebo byl Japan doted . Mi meli jeste W10 jap

2011-05-02 21:43:52

svobi : no jen 1,6-ku, kdyby tam byl dvoulitr, tak se nezlobím . S tím Xtrailem nevím,ale ten novej juke co ted je, tak je made in japan, teda ale jen ta čtyřkolková verze . JInak, co se děje, že v sekci Srazy není na letošek nic???

2011-05-02 21:45:53

Na sraz musíš navštívit jiné stránky.

2011-05-03 07:20:33

Pánové jen taková drobnost, te´d máme Noteho, který byl dovezen z Německa havarován, a měl uražené kolo. A aby se s ním dalo pohybovat po place tak v Německu vyměnili spodní rameno, tlumič, a těhlici. A hádejte co tam bylo napsáno z vrakoviště?? Na všech dílech byl nápis fixem Renault Clio III. Takže už víme, co je vlastně K12 a Note za auto. Není to Nissan ale je to Clio III. Tak pak se tu můžem bavit o spolehlivosti jak chceme.


Odpovědět

1  2  3  4