Fórum - Téma


Kajencik P11-120 - opravy


Fórum O vozech našich členů Kajencik P11-120 - opravy


Diskuze o vozidlu

1997 Primera P11 2.0

1 fotek  |  4 servisních knížek  |  32 diskuzí

Výkon motoru 96 kW (131 PS) . Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (96kW).

Náhrada za děravou P11-144, LPG jsem nechtěl, ale když už to tam je....


1  2

2016-01-19 20:42:47

Tak Primera už jezdí, ale vypadá to že to bude ještě nějakou chvíli opravdu project car Dám si sem schválně seznam závad a uvidíme jak se podaří je řešit, třeba to pak někomu i pomůže dále

LPG nefuguje opět - napřed nefungovalo, rozchozeno, ujeto cca 50 km na něj, ale další den opět nefunguje. Takže zpátky do LPG servisu, zatím přepnuto pouze na benzín.

Nejde zamknout dálkovým ovladačem - napřed se auto občas samo zamklo, teď už se nezamkne vůbec, pouze klíčem. Tohle zatím nevím přesně jak řešit - bude potřeba vyzkoušet asi postupně všechny motorky ve dveřích a nahradit ten špatný.

Ostřikovače - neostřikují - nejspíš zamrzlá nádržka, ale taky pojistka nebo samotné motorky. Nefunguje přední ani zadní.

Spojka - zabíra dost nahoře, ale zatím neklouže, budeme sledovat.

Větrák topení - vyměnit odpor - klasika, prohodíme odpor ze staré primery

Klepání vepředu - zkontrolovat co je volné - toto se ozývá když prokluzujou kola, kontrola přední nápravy na vůle je tak jako tak v plánu

ABS - diagnostika - sladit volný termín můj a nissanu

Sedačka řidiče - sedí se v ní docela dobře, ale hýbe se trochu divně.... zajímalo by mě jesti by tam šla prohodit ta z P11-144, ale spíš budu shánět GT sedačky do budoucna.

No a abych nebyl jenom negativní - na benzín jede výborně, dneska jsem se podíval i k omezovači a mám z toho dobrý pocit. Zrovna tak brzdí pěkně a na sněhu se ty zimní pneumatiky chovají opravdu dobře.

2016-01-19 20:57:26

kajencik: a co tam mas za LPG?

kajencik:

2016-01-19 21:04:35

aleš: to je dobrá otázka, přesný typ nevím, každopádně to není sekvence, ale je tam reduktor a dva takové servomotorky. Je to značka Tartarini, zřejmě typ etagas, namontováno někdy v roce 2003

2016-01-19 21:14:53

kajencik: hmm to neni to nejlepsi. nestrili ti to obcas do saní? nebo proc nejede LPG?

2016-01-19 21:16:57

kajencik: a ty servo motorky jsou u sani?

2016-01-19 21:20:00

to bude kontinuální vstřikování plynu, nic moc systém hlavně dnešní době neopravitelný nebo když tak draze

2016-01-19 21:23:55

xxxmichal: mam podobnej system v hyundai accent LC 13benzin, servo motorek se zasekl a nesel tam plyn. stacilo milej servomotorek vyhodit a nahradit regulacnim sroubem co se pouzival napr u favirita. cena opravy 50KC a spotreba se zvedla z 9,5 na 9,8. to je moje zkusenost s timto lpg

2016-01-19 21:30:59

aleš: kamoš tohle měl na turbobenzínu. Nefungovaloto pořádně, spotřeba jak tank. Nakonec se dal jinej systém. Bylo to dovežený a asi někdo to zkoušel zprovoznit a zkurvil to.

2016-01-19 21:34:10

xxxmichal: sekvence je ok

2016-01-19 21:53:01

nevim proč to nejede, prostě při přepnutí na LPG to zdechne, jako když tam vůbec nejde plyn, ani po delší době co byl motor zahřátý asi tam něco zamrzlo nebo se ucpalo znova, už předtím to právě nefungovalo, něco vyčistili a začalo, ale asi to ještě není ono.

upgrade na sekvenci je taky jedním z možných řešení, když už jsem koupil tu novou nádrž... Jinak servisovatelné to je, bylo to v servisu a připojili se i na tu řídící jednotku, i ty díly jsou sehnatelné, spíš jde o to jak se to bude chovat dál.

2016-01-19 21:56:53

kajencik: prodávají se kity které jsou určený pouze na opravu starého systému. Jsou levnější. Ve finálé to je plnohodnotnej systém. KME nevo, to by ti stačilo akorát nevím jak by to spolupracovalo s tvým reduktorem

2016-01-19 21:59:42

xxxmichal: já měl pocit že při přechodu na tu sekvenci tam právě už reduktor není, že by se tam daly přímo vstřikovače na lpg a jiná řídící jednotka. Na tomhle se mi líbí že to jde vypnout.

2016-01-19 22:04:15

kajencik: Sekvenci máš kapalný LPG to pak musíš změnit na plyn v reduktoru a potom do vstřikovačů. Režim jízdy benzin/plyn si mužeš volit i u sekvence

2016-01-19 22:06:35

kajencik: kolik do te sekvence chces dat?

2016-01-19 22:14:47

aleš: nevim, moc ne, zatím jsem ve fázi doufání že bude fungovat to co tam je

2016-01-19 22:19:54

kajencik: posli foto ted servomotorku jak vypadaj a jak jsou namontovany, treba tam bude stacit dat ten sroub na karburatorove verze.

2016-01-23 17:31:29

Ostrikovače rozmrzly samy od sebe, takže to si můžu škrtnout... A odporovou destičku jsem opravil, takže větrák už funguje normálně. Ještě přidávám tu fotku jak vypadá zapojení LPG

2016-01-23 17:38:05

kajencik: tak tenhle system neznam ale tipoval bych to na nejakej holandskej. moc nechapu na co tam jsou ty motorky dva. nicmene zkus se podivat zda i ty motorky funguji tak jak maji dost casto se to sekalo protoze lpg je suche.

2016-01-23 18:43:38

aleš: Přesně to co jsem říkal italské tartarini. Mě furt nešlo do hlavy kam jsi dal ten škrták do tohodle systému.

kajencik Odmontuj ten vstřikovací sráč a rozeber co jde a vyčisti třeba WD

2016-01-23 18:52:50

xxxmichal: do tohodle nikam. ja tam mel jen jeden motorek


Odpovědět

1  2